Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

McDonalds..?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-04, 16:01   #1
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg
Question

McDonalds..?

Det er høstferie og ungene ble fra seg av glede da de skulle få take away fra McD til lunsj i dag. For å ikke utsette meg selv for for store fristelser ble det take away, spise hjemme. Jeg laget meg en salat mens jeg siklet over nuggetsene til ungene. Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe med en Grilled Bacon Ranch salat til meg, men jeg glemte det rett og slett

Mcdonalds sier selv at salatene er sunne og gode og magre, spesielt hvis du kutter ut dressing og krutonger. Kan vi tro på dette?

Jeg liker salatene, og de virker jo ganske så lovlige, men er kyllingfileten i salatene deres egentlig en forkledd kjempe-pommes frites???

Jeg bare spør....

(Har ikke sett Supersize Me, filmen som kanskje sier noe om dette)

P.S. Ungene fikk ikke pommes frites, men gulerøtter til...D.S.

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 06-10-04, 19:24   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Her har du næringsinnhold for McDonalds produkter solgt i Scandinavia. Cruspy chicken Ranch Salad er ikke så sunn som vi tror !!! 350 kalorier, 29.6 gram protein og 19,7 karber !!!

Read and weep !!























__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-10-04, 19:33   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Grunnen til at jeg hadde disse dataene var at det er kraftig irritasjon i USA at McDonald har markedsført seg som lavkarbo - og det er de jo ikke !! Kyllingen inneholder visst mye rart i den "crispy" delen !!

Opprinnelig lagt inn av NN

CHeck out the ingredients in one plain grilled chicken breast at this fast food hell-hole: talk about sabotage...

Boneless, skinless chicken breast filets with rib meat containing: up to 12% of a solution of water, seasoning [salt, sugar, garlic powder, onion powder, spices, whey, flavor (maltodextrin, natural flavors (vegetable source), dextrose, monosodium glutamate[/b]), partially hydrogenated soybean and cottonseed oils, Romano cheese (Romano cheese {milk, cheese cultures, salt, enzymes, calcium chloride}, nonfat dry milk, disodium phosphate), parmesan cheese powder (enzyme modified parmesan cheese {milk, cheese cultures, salt, enzymes, calcium chloride}, nonfat dry milk, disodium phosphate), methylcellulose, xanthan gum, cheese flavor (dehydrated cheddar cheese {cultured pasteurized milk, salt, enzymes}, maltodextrin, autolyzed yeast extract), extractives of paprika (color), potassium sorbate (preservative), citric acid, and less than 2% silicon dioxide added to prevent caking], vegetable oil [partially hydrogenated soybean oil, corn oil, citric acid (preservative)], sodium phosphates.

*yuck*

Alt innhold etc. ligger tilgjengelig på McDonalds hjemmesider.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-10-04, 20:01   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Neeeei.... Og jeg som endelig trodde det var "trygt" å gå på Maccen en sjelden gang, den salaten er jo kjempegod. Så mange karber? Herregud... Kunne de ikke hatt en REN kylling i en av salatene??

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-10-04, 22:00   #5
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg har spist Ceasar salaten en gang, hvor jeg selvsagt kastet krutongene. Det var rent kyllingkjøtt (husker ikke om det var vanlig skinn på, i tilfelle kastet jeg det fordi jeg liker ikke kyllingskinn) og salaten besto av salatblader, cherry-tomat og jeg husker ikke helt hva - men vanlige salat-ingredienser. Er det dressingen som inneholder karber da? (DEN spiste jeg).

Dessuten har jeg lest at det går helt greit å bestille hamburger og spise burgern med ost og agurk og salat, men IKKE Brød og IKKE ketchup. Utfording til nille dette tenker jeg...

marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 06-10-04, 22:47   #6
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Nille det er stor forskjell på den Crispy kyllingen, den er helt klart full av karber på utsiden, men Grilled Ceasar eller Grilled Bacon Ranch ser da ut som en helt vanlig grillet kylling-filet... den smaker magert og deilig grillet kylling.

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 00:47   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Melene - Ja, det sto visst ikke noe om den uten crisp på den lange lista med næringsinnhold i posten min, - og jeg mente heller ikke at din kylling inneholdt så mye karber. Presiserte at det var Crispy chicken. Pointet er at salatene (uansett type) som de markedfører som sunne, ikke nødvendigvis ikke ER så sunne som det ser ut som. Innholdet jeg klippet inn i post nr 2; "Boneless, skinless chicken breast filets with rib meat containing: etc" ER faktisk kyllingen uten "crisp" - og det den inneholder. Og selv om det evt. ikke er så mange karber i den var det masse annet rart, I krydderet/grillsausen. Jeg har lært at det det er mest av i innholdet står først. OK. salt, sukker...... står det... Vi får jo håpe da, at det ikke ser verre ut på trykk enn det er i virkeligheten. Og spiser men det bare av og til er det vel ikke så farlig. Det er verre for de som alltid spiser junk food og nå tror de spiser sunt !

Marianne - Hamburger står på lista nedenfor. Regner med at det er MED brød. Uten brød har McDonald sin hamburger 9.5 karber. Og som jeg skriver her, om du ikke spiser der hver dag er det ingen fare for hverken det ene eller det andre. Og nei, jeg tror ikke det er mer karber i McDonald salatbladene/tomatene enn det er i de vi kjøper i butikken. Dressingen derimot.....

Iset -De har både crispy kylling og vanlig grillet kylling - den ene er panert, den andre ikke, men begge er krydret med krydderblanding som inneholder sukker og mye annet rart !

Som sagt har jeg ikke funnet på dette her sjøl. Det er klippet fra McDonalds egen hjemmeside. www.mcdonald.com. Norge står ikke på lista, men det som selges i skandinavia er likt (sier de). Dere kan velge hvilket land dere vil å få oversikt over næringsinnhold i alle produktene som selges. Som tidligere nevnt har det vært en stor diskusjon i USA om alle restaurantene som hiver seg på lavkarbo bølgen og reklamerer for sunne produkter. Vel, de er kanskje sunne i forhold til hva de var FØR, men flere, inkl. Mc Donalds, har måttet moderere utsagnene sine.

happy meal !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 09:02   #8
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Godt at noen holder hodet kaldt, nille, og kommer med fakta. Vi andre tullebukker som sitter og drømmer om dum Mac’ern mat – FY på oss!

Takk skal du ha, kjære nille – godt at vi har deg som kan svare på alt (nesten – 99% kanskje? ).


Håper jeg fortsatt kan spørre og at du ikke følte at vi kom med et masseangrep. Jeg prøver ALRDI å såre noen i hvert fall – verste jeg vet i hele verden.

Alltid glad for å "snakke" med deg!
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 09:15   #9
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Samme her, Nille! IKKE BLI LEI DEG, FOR DET ER DET INGEN ANDRE SOM ER!!!
Fant bare ikke kyllingen min i listen, trodde jeg...
P.S. dressingen kutter jeg selvsagt ut, og krydderet kan da ikke være mange grammene d.S.

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 13:16   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Åneida, er ikke lei meg jeg vel !!
Er ikke lei dere heller !
Var bare litt trøtt i går kveld så hjernen ville ikke være med på formuleringene mine. Sorry om jeg "hørtes" sint eller lei ut altså ! Det var ikke meningen

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-10-04, 23:03   #11
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Da vi ferierte i sommer sto Mc Donalds høyt på lista når vi skulle spise ute.
Koste meg med salat med grillet kylling, dressing og krutonger.
Og trodde selvsagt at jeg spiste sunt..for godt var det ihvertfall!
Nå er det slik at man spiser jo ikke på en slik plass mer en avogtil, og da går det sikkert greit.

Selv er jeg innmari glad i pommes frites..men den greide jeg faktisk styre unna.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 15:49   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ville bare meddele at mc donalds har endret menyene, så hvis man bestiller stor meny, å for man mindre pommesfrites og en ekstra cheeseburger...

ikke at mcdonalds er sunt av den grunn.. men det er i riktig retning!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 15:57   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nei nei nei! Mækkern ER og blir RÆVVA mat - mener jeg Men det er kun synsing altså, og ikke basert på noe forskningsgreier..

Jeg vet om endel barnefamilier i Osloområdet som tar med seg ungene på mækkern 2-3 ganger i uka.. DET ER HELT VILT, mener jeg. (melene - ikke ta det personlig..)

En ting er brødene.. som er fine. En annen ting er pommes friten. En tredje ting er fettet...

Og den salaten de har å tilby? Jeg har aldri sett et mere latterlig "tilfelle" av en salat, jeg.... Luft med farger, rett og slett.

(hoh.. deilig å få ut litt steam, altså!)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 15:58   #14
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 17:59   #15
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Sjelden man får så klart svar på at det man putter i seg er usunt som når man spiser en meny på McD's

Jeg føler med vertfall bare slapp og oppblåst, litt uggen i magen, samtidig som det virker som maten går rett igjennom... Må jo på toalettet bare timen etter at man har spist jo.

Håper vi får kjeder a la Pret i England snart jeg. "Fast food" i den forstand at der står helt ferske salater klare som du bare kan stikke innom og ta med, eller spise i sjappa. Alt garantert laget innen de siste timene. De som de ikke får solgt i løpet av en dag blir blant annet gitt vekk til hjemløse osv.

Har selvfølgelig noen usunne varer også, men helt klart et kjempeutvalg av sunne salater med kylling, krepsehaler eller tunfisk feks. Ellers hadde det flere sandwicher med "whole grain bread", noe som ikke er sååå vanlig i England, hvor hvitt brød og toastet hvitt brød er mat mange spiser hver dag...

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 18:12   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ååååh.. PRET!! hver gang (4) jeg har vært i london, har pret vært min faste lunsjeplass Sushi.. salater.. ja, ALT har de. Også så utrolig nam!

Hadde jeg vært millionær - ville jeg ha startet noe lignende i Norge.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 18:29   #17
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Du kan starte i det små da vet du Mofe

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 18:30   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

tippe lotto, tippe lotto, tippe lotto, tippe lotto

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 19:42   #19
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

JEG har sett supersize me, og om du liker sånn mat, bør du kanskje se den (Jeg er ikke så glad i sånn mat uansett da...)
Men der kommer det fram at de har sukker i ALT. Tilogmed salatene ja. Synd men sant...

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 20:38   #20
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

En film alle bør se! Underholdende og skremmende på samme tid! Og ikke mye god reklame for McD's nei

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-02-05, 22:23   #21
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Jeg synes at McDonalds mat er vanvittig godt!

Men jeg spiser det en gang i halvåret, så det bekymrer meg lite at det også er vanvittig usunt....

Jeg merker også umiddelbart at jeg blir slapp og dårlig i magen, så hvordan noen kan spise det ofte, skjønner jeg ikke.

Kort oppsummert; GODT men CRAP!

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-05, 22:24   #22
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Ser det har vært mye skriving i denne tråden. Artig. Mange som mener noe om McD, ingen tvil!

Hørte noe på radioen i dag om at de brukte et totalt mettet fett, som å spise ren kolesterol... Men det skulle de slutte med.

Jeg har tenkt å se Supersize Me. Har tenkt å se mange andre filmer og

Hvor i salaten har de forresten gjemt sukkeret, noen som vet? Jeg syns Grilled Bacon Ranch (eller noe sånt, lenge siden sist) er god jeg. Uten dressing og krutonger, så klart...

Og så tror jeg det er bedre å putte i ungene noen Nuggets hvis vi er på farta og alternativet er hveteboller... Det må da være litt kylling i de klumpene..? Mer enn i hvetebollene ihvertfall. Det positive nå, når vi først en ytterst sjelden gang er der, er at de velger frukt eller gulerøtter i stedet for pommes frites til. Men noen av dere har sikkert hørt noe om at de har lurt inn mettet fett og sukker der og..?

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 13-02-05, 23:02   #23
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av melene

Det positive nå, når vi først en ytterst sjelden gang er der, er at de velger frukt eller gulerøtter i stedet for pommes frites til. Men noen av dere har sikkert hørt noe om at de har lurt inn mettet fett og sukker der og..?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no