Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-10, 23:07   #1
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

ja, nå har jeg gått på ketolyse i en uke, og jeg vet at jeg ikke nødvendigvis ser resultater etter kun en uke, men nå har jeg gått OPP i vekt...
jeg må tilføye at jeg har begynt å trene regelmessig for første gang i mitt liv for en uke siden også... da trener jeg 1 time, 5 dager pr uke...
jeg har lurt på å slutte med ketolyse fordi at jeg har gått opp i vekt, men i dag er første dagen jeg virkelig har vært nødt å tisse heeele tiden. jeg går normalt kun 2 ganger pr dag, så det bør vel egentlig indikere at noe er i gang fra i dag da?? så nå lurer jeg... bør jeg prøve en stund til og se hva som skjer?

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:09   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: ketolyse 1 uke, gått opp i vekt...

Ja, fortsett du la kroppen få tid til å omstille seg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:13   #3
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: ketolyse 1 uke, gått opp i vekt...

så dette virker lovende altså?

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:16   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: ketolyse 1 uke, gått opp i vekt...

Ja. Absolutt

Følg råd og tips fra boka, les om det som skjer med kroppen.

Lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 23:22   #5
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: ketolyse 1 uke, gått opp i vekt...

tusen takk for svar... da prøver jeg en stund til...

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 07:07   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Ja gjør det

1 uke er for lite til at du vet om dette virker.
Det tar gjerne opptil 4 uker før fettforbrenninga er optimal. Vel å merke at man har fulgt kuren slik at kroppen får fred til å jobbe med fettforbrenningen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 07:35   #7
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

så nå lurer jeg... bør jeg prøve en stund til og se hva som skjer?

Ja, som Gerd nevner tar det tid.

Det kan også være lurt å skrive ned hva man spiser i starten, sånn i tilfelle man uforvarende spiser feil.

Supert at du har begynt å trene også

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:23   #8
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Som jvb sier, fint at du har begynt å trene

Men hvis du, som du sier, har begynt å trene for første gang i ditt liv så kan det godt hende at du nå bygger muskler samtidig som du forbrenner fett. Og muskler veier mer enn fett. Derfor kan det hende at du går pittelitt opp på vekta, nå i startfasen.

Jeg er enig med Gerd: gi ketolysen litt tid, ihvertfall 4 uker, så kroppen rekker å stabilisere seg. Og ja ...kjempeviktig å skrive opp absolutt ALT du putter i munnen de første ukene, slik at det blir lettere å "feilsøke" hvis du fortsatt ikke går ned i vekt. Ofte er det vanskelig for veteranene å hjelpe de nye, hvis de ikke kan oppgi nøyaktig hva de spiser.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 12:23   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

ja, nå har jeg gått på ketolyse i en uke, og jeg vet at jeg ikke nødvendigvis ser resultater etter kun en uke, men nå har jeg gått OPP i vekt...
jeg må tilføye at jeg har begynt å trene regelmessig for første gang i mitt liv for en uke siden også... da trener jeg 1 time, 5 dager pr uke...
jeg har lurt på å slutte med ketolyse fordi at jeg har gått opp i vekt, men i dag er første dagen jeg virkelig har vært nødt å tisse heeele tiden. jeg går normalt kun 2 ganger pr dag, så det bør vel egentlig indikere at noe er i gang fra i dag da?? så nå lurer jeg... bør jeg prøve en stund til og se hva som skjer?

Ja, prøv en stund til. Jeg kjenner nesten jeg blir skremt av at du vanligvis kun tisser 2 ganger om dagen jeg.. Enten har du superblære eller så har du drukket for lite ellers. Det er viktig å skylle gjennom systemet også.

Vet ikke hva du mener med å tisse hele tiden, for meg betyr det minst hvert 15.minutt dagen gjennom..Og da mistenker jeg UVI og drikker sitron i vannet i ei ukes tid. Sånn ellers må jeg tisse hver time minst og jeg har veldig gode muskler der nede Jeg nevner dette fordi jeg fikk faktisk UVI i overgangen til ketogen kost, men har ikke hatt det siden. Jeg kjente igjen symptomene, så jeg fikk tatt bakteriene ved surt drikke( bakteriene liker ikke surt miljø)

La kroppen ordne opp, spis riktig, få i deg grønnsaker til alle måltider og spis deg passe mett. Og ikke se bare på vekta, se feks på målebåndet, klær, ansikt eller om du kanskje føler deg litt bedre.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 15:50   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Trening stopper vektnedgang til meg. Det samles utrolig mye vann i kroppen min når jeg trener. Du trener 1 time FEM ganger i uka - og har ikke trent mye før - det kan hende det er litt mye å forholde seg til for kroppen din på en gang Nå vet jeg ikke HVA du trener og hvor hardt du trener - men jeg ville tenkt vannsamling i første omgang. Prøv å reduser treningen til 2 ganger i uka et par uker og se hva som skjer. Siden du trener i tillegg til ketolyse anbefaler jeg på det varmeste at du begynner å måle deg i tillegg til å veie deg - det kan hende du finner motivasjonen din der

Husk også at kroppen har vanskelig for å gå ned i vekt OG bygge muskler samtidig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 16:04   #11
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Trening stopper vektnedgang til meg. Det samles utrolig mye vann i kroppen min når jeg trener. Du trener 1 time FEM ganger i uka - og har ikke trent mye før - det kan hende det er litt mye å forholde seg til for kroppen din på en gang Nå vet jeg ikke HVA du trener og hvor hardt du trener - men jeg ville tenkt vannsamling i første omgang. Prøv å reduser treningen til 2 ganger i uka et par uker og se hva som skjer. Siden du trener i tillegg til ketolyse anbefaler jeg på det varmeste at du begynner å måle deg i tillegg til å veie deg - det kan hende du finner motivasjonen din der

Husk også at kroppen har vanskelig for å gå ned i vekt OG bygge muskler samtidig

Kjenner meg veldig igjen i hva du skriver. Har trent styrke og hard kondisjon to ganger i uka her og gått opp 1,5 kilo
Men ser at jeg skal trappe litt ned får å få til å gå ned, takk for tipset

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 17:01   #12
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Jeg syns du skal måle deg med målebånd x 1 pr uke ved siden av å veie deg. For når du nå har begynt å trene vil du virkelig se fremgang med at kroppen blir strammere og fastere. Du bygger muskler og som det blir sagt over her, muskler veier mer enn fett. Muskler er også med på å forbrenne fett, så stå på med treninga. Lykke til, du er veldig flink, ikke gi opp nå!

__________________
Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 20:40   #13
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

takk for mange svar. jeg har målt meg sist lørdag, og da hadde jeg gått inn 2 cm over rumpen, 2 cm rundt livet og 3 cm på hvert lår, så ting skjer jo... men jeg føler jeg er så tung, men det bedrer seg vel etterhvert... ja, det var legen min som sa jeg skulle trene 5 dager pr uke, men nå har jeg ikke trent på 2 dager fordi jeg har vært så trøtt og ullen... sikkert pga omstillinger i kroppen...
tenker jeg spiser meg ned i vekt litt først nå, og så starter treningen igjen når jeg ser resultater..
jeg trener 20 min step, jogger i 10-20 min og så trener jeg litt kung fu og boksing. alt dette på wii fitness, og svetten siler, så dette funker...
ellers har jeg normalt det man kaller selskapsblære, derfor jeg ikke må så ofte på do... men det har tydeligvis endret seg nå da...

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:10   #14
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

tenker jeg spiser meg ned i vekt litt først nå, og så starter treningen igjen når jeg ser resultater..

det synes jeg også. Å starte på lavkarbo kan være en slitsom omstillingsprossess for kroppen, så det er greit å ta en ting om gangen. (Selv har jeg tatt av 40 kilo på lavkarbo UTEN å trene, altså )

Hvis du føler deg "tung" i kroppen så vil jeg anbefale deg å kjøpe en boks Magnesium-tilskudd på apoteket, koster ca 80 kr boksen. Dette trenger du på lavkarbo. Ta en hver kveld, og det hjelper på den tunge følelsen i beina, og det virker beroligende til natta.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 12:03   #15
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

takk for det... magnesium... hm... det skal jeg huske å kjøpe... begynner å bli litt lei av slappheten nå...
er så rart, for de siste dagene har magen min blitt så myk... omtrent sånn som den ble da jeg fødte... som om det mangler noe under huden... håper at det betyr at jeg tar av...

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 12:09   #16
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...



Og dessuten så betyr det nok at magen og tarmene begynner å tømmes for avfallsstoffer, (les: bæsj ) På lavkarbo er all maten så næringsrik, og det betyr at kroppen klarer å nyttiggjøre seg nesten alt vi spiser. Derfor blir ikke tarmene konstant fulle av avfall, som på karbo-kosthold når 90% av dritten kommer ut igjen.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 19:15   #17
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

ha ha ha... så bra da... he he...

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 16:56   #18
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Du har ikke bygd noe muskler på en uke, som noen forelso- det tar laaaang tid å bygge muskler, spesielt når du går ned i vekt samtidig! Men det er et faktum at man legger på seg noen kilo i vannvekt når man begynner å trene, musklene, ømme og uvante med en slik belastning, samler et par kilo vann. Disse er vanligvis borte igjen etter en måneds tid.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 17:29   #19
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Du har ikke bygd noe muskler på en uke, som noen forelso- det tar laaaang tid å bygge muskler, spesielt når du går ned i vekt samtidig! Men det er et faktum at man legger på seg noen kilo i vannvekt når man begynner å trene, musklene, ømme og uvante med en slik belastning, samler et par kilo vann. Disse er vanligvis borte igjen etter en måneds tid.

Håper ikke det gjelder alle.. Jeg har gått ned en kilo etter at jeg begynte på helsestudio for en uke siden (og i tillegg fikk mensen i går), og har igrunn ikke mer å gå ned..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 18:52   #20
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Håper ikke det gjelder alle.. Jeg har gått ned en kilo etter at jeg begynte på helsestudio for en uke siden (og i tillegg fikk mensen i går), og har igrunn ikke mer å gå ned..

Det skjer med flertallet, men selvfølgelig ikke med alle, ingen regel uten unntak- spesielt når det gjelder kropp!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:23   #21
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Håper ikke det gjelder alle.. Jeg har gått ned en kilo etter at jeg begynte på helsestudio for en uke siden (og i tillegg fikk mensen i går), og har igrunn ikke mer å gå ned..

Men det spiller jo ingen rolle da, det er jo bare VANN og ikke FETT. SÅ du trenger da ikke å være redd for evt å gå opp litt vann.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:31   #22
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Men det spiller jo ingen rolle da, det er jo bare VANN og ikke FETT. SÅ du trenger da ikke å være redd for evt å gå opp litt vann.

Jo, men jeg har ikke gått opp, jeg har gått ned..og hvis man samler vann har jeg jo egentlig gått enda mere ned (når vannet forsvinner)..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg ha gått opp i vekt? Fofa Ketolysekuren 46 20-07-10 23:39
Du har gått ned i vekt ... Shrinking Line Livets lyse side 10 30-11-09 11:16
Jeg har gått ned i vekt Nuppe Lavkarbo generelt 3 21-08-09 15:42
Gått OPP i vekt! Labomba Lavkarbo generelt 15 27-01-09 14:48
Har gått noe opp i vekt. Noen tips? terry Lavkarbo generelt 1 05-03-08 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no