Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Slette profil?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-11, 01:14   #51
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 40
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Nå skal jeg være jævlig usaklig her så får de hårsåre ta det som de vil:

Hah! Jeg trodde ikke vi hadde popcorn-smiley her på forumet, ellers så hadde jeg hengt meg på den holdninga der for lenge siden, he he..

Finnes det forresten lignende smiley, men med lavkarbosnacks i boksen istedenfor?

Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;)
Gammel 10-04-11, 01:15   #52
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

ja, jeg har nå fått kontakt med en som skal slette profilen. og skal snart forsvinne. synes noen av dere her inne skal gå inn i dere selv og tenke over hvordan dere svarer og "fryser" ut folk som er nysgjerrige. for du fortsetter å kalle meg provoserende, selv om jeg prøver å skrive på en annen måte, og forme spørsmålene på en annen måte. og, ja, tenk at jeg er pratesyk! og tenk at du gidder å svare, selv når du ikke gidder å svare! imponerende! girlpower deluxe...

ÅÅÅh det må være noe i meg som gjør at jeg ikke klarer styre meg Jeg finner deg faktisk svært underholdende. Hadde vært utrolig morsomt og møtt deg ansikt til ansikt - lurer på om du ville ha uttrykt det på samme måte da...

Vi lover alle og gå i oss selv - ÆRESORD! Vel, JEG lover ihvertfall på mine egne vegne

Jeg antar at du ikke vil gjøre det samme... gå i deg selv og se på ordbruken din, du må jo være LITT nysgjerrig når et såpass STORT antall medlemmer her inne reagerer på det du sier og hvordan du sier det? Er vi så mange som mener det samme - så kanskje det er NOE sant i det?
Dessverre har du jo ikke svart på en eneste av de saklige tilbakemeldingene - hadde du det så kanskje oppfatningen av deg ville endret seg også...

Hihi - også girlpower da... takk for den - jeg er nok passert grensa for å bli kalt girl - men siden Nerthus er et gudinnenavn - så kanskje gudinne-power passer bedre?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-11, 01:15   #53
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Fluke83, her.

Hah! Jeg trodde ikke vi hadde popcorn-smiley her på forumet, ellers så hadde jeg hengt meg på den holdninga der for lenge siden, he he..

Finnes det forresten lignende smiley, men med lavkarbosnacks i boksen istedenfor?

Ser du ikke at det er baconcrisp i boksen?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-11, 01:16   #54
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

marjusen, jeg har lest alle svar jeg har fått.

Slik som i den andre tråden din. Der slang du ut en quote fra nerthus som skulle "bevise" at hun mente at røyking var like ille som snop kun på lørdager.

Så svarte jeg på det. Og da er det slutt der. Da fortsetter du her.


Det er ikke slik et forum fungerer. Du kan ikke være så selektiv på hva du velger å svare på å ikke. Da oppfattes det som useriøst og folk blir provosert.

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 10-04-11, 01:18   #55
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.


Hihi - også girlpower da... takk for den - jeg er nok passert grensa for å bli kalt girl - men siden Nerthus er et gudinnenavn - så kanskje gudinne-power passer bedre?

hihi, og jeg har alltid ønsket meg girlpower *elsk*

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 10-04-11, 01:19   #56
Slankogfin
Sperret
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 66
Slankogfin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: slette profil?

"ÅÅÅh det må være noe i meg som gjør at jeg ikke klarer styre meg Jeg finner deg faktisk svært underholdende. Hadde vært utrolig morsomt og møtt deg ansikt til ansikt - lurer på om du ville ha uttrykt det på samme måte da..."

I like måte! Jeg synes også det er god underholdning her jeg sitter; å lese alle svarene. og lurer også på om du hadde turt å si det samme til meg face to face... tror nok at vi tør å være litt mer "krasse" begge to, når vi ikke trenger å forholde oss til et mennske. som en klok mann sa en gang: det du ikke tør å si til folk personlig, skal du tie om.

Slankogfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 10-04-11, 01:23   #57
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

"ÅÅÅh det må være noe i meg som gjør at jeg ikke klarer styre meg Jeg finner deg faktisk svært underholdende. Hadde vært utrolig morsomt og møtt deg ansikt til ansikt - lurer på om du ville ha uttrykt det på samme måte da..."

I like måte! Jeg synes også det er god underholdning her jeg sitter; å lese alle svarene. og lurer også på om du hadde turt å si det samme til meg face to face... tror nok at vi tør å være litt mer "krasse" begge to, når vi ikke trenger å forholde oss til et mennske. som en klok mann sa en gang: det du ikke tør å si til folk personlig, skal du tie om.

Snakk for deg selv snuppa, jeg er EN person som kommuniserer på samme måte online som offline. Slik har jeg alltid vært og slik vil jeg alltid være. Det jeg har skrevet her inne - som begynner å bli noen antall innlegg, står jeg for om noen konfronterer meg med det ansikt til ansikt.

Sånn er jeg bare

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-11, 01:25   #58
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Jeg har jaffal fått to grønne prikker pga deg frøken slankogfin, så noe bra har kommet ut av dette hihi

HURRA!

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 10-04-11, 01:26   #59
Slankogfin
Sperret
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 66
Slankogfin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: slette profil?

ok. det hadde ikke jeg klart. jeg er en veldig blyg person, så jeg hadde nok bare sittet og lyttet og nikket da. og irritert livet av meg etterpå at jeg ikke hadde turt å si noe....thats me!

derfor er det ekstra gøy dette her, da kan jeg "spille" at jeg er en person som er god til å diskutere (men det er jo nå bevist at jeg ikke er...tji hi).

Slankogfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 10-04-11, 01:27   #60
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

ok. det hadde ikke jeg klart. jeg er en veldig blyg person, så jeg hadde nok bare sittet og lyttet og nikket da. og irritert livet av meg etterpå at jeg ikke hadde turt å si noe....thats me!

derfor er det ekstra gøy dette her, da kan jeg "spille" at jeg er en person som er god til å diskutere (men det er jo nå bevist at jeg ikke er...tji hi).

kan jeg få spørre hva aldern din er? bare veldig nysgjerrig hihi

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 10-04-11, 01:29   #61
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

ok. det hadde ikke jeg klart. jeg er en veldig blyg person, så jeg hadde nok bare sittet og lyttet og nikket da. og irritert livet av meg etterpå at jeg ikke hadde turt å si noe....thats me!

derfor er det ekstra gøy dette her, da kan jeg "spille" at jeg er en person som er god til å diskutere (men det er jo nå bevist at jeg ikke er...tji hi).

Point proven... du bør kanskje begynne og trene litt IRL - slik at du kan lære deg litt diskusjonsteknikk på nett. IRL er det lettere og se kroppspråk og reaksjon - noe jeg forstår du er litt frustrert over å ikke forstå online... Seriøst - begynn og engasjer deg i det virkelige livet også - så slipper du og bli misforstått online

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-11, 01:30   #62
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

kan jeg få spørre hva aldern din er? bare veldig nysgjerrig hihi

Mye hihi her nå Marius - ble det litt vin til maten eller?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-11, 01:31   #63
Slankogfin
Sperret
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 66
Slankogfin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: slette profil?

nerthus, er visst samme alder som deg.

Slankogfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 10-04-11, 01:31   #64
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Mye hihi her nå Marius - ble det litt vin til maten eller?

hahaha *slå seg på brystet og brøle litt*

ble vel en flaske og samboern gikk plutselig å la seg..hmm

så da fortsetter jeg med litt hihi jeg

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 10-04-11, 01:32   #65
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

hahaha *slå seg på brystet og brøle litt*

ble vel en flaske og samboern gikk plutselig å la seg..hmm

så da fortsetter jeg med litt hihi jeg

Go for it - unner en hver mann en sen kveld med litt hihi av og til

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-11, 01:33   #66
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

nerthus, er visst samme alder som deg.

Ikke bli fornærmet - men jeg trodde du var minst halvparten så gammel som meg...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-11, 01:34   #67
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ikke bli fornærmet - men jeg trodde du var minst halvparten så gammel som meg...

eller halvparten så gammel som meg + 3

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 10-04-11, 01:35   #68
Slankogfin
Sperret
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 66
Slankogfin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: slette profil?

jammen i hodet, (og ifølge ungene når det gjelder musikksmak) så er jeg 17 år alltid.

Slankogfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 10-04-11, 01:36   #69
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

jammen i hodet, (og ifølge ungene når det gjelder musikksmak) så er jeg 17 år alltid.

hihi, jaja.. da ble det 28/2+3 da jeg er god altså. spess med en flaske innabords.. offer var det ikke lov med et glass vin før skolen? hmm

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 10-04-11, 01:40   #70
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

hva mener du med at det går på måten som man reagerer på når man får litt motstand? mente du meg da? hvordan synes du at jeg har reagert når jeg har fått litt motstand? Jeg har jo ikke skrevet at jeg har blitt provosert, som flere her inne har skrevet at de har blitt av mine tråder. jeg har sitert hva noen har sagt, og skrevet at jeg ikke akkurat har likt/ vært enig i det som er skrevet. men det har ikke provosert meg...så jeg skjønner ikke hva som har vært galt med min reaksjon i forhold til enkelte andre...

Som flere sier: Du kommer med ganske bombastiske uttalelser for så å gå tilbake på det du har sagt og si at du ikke mente det slik. Andres reaksjon har vært krassere enn dine. Du har vært flink til ikke å angripe personer. Men du har egentlig angrepet de fleste uten å mene det med dine generaliseringer. Det er rart at du ikke ser at du driver og tramper folk på tærne. Du snakker til folk som har vært overvektige mye av livet og følt seg mislykket fordi vi ikke klarte å gå ned i vekt. Så kom lavkarbo og svarene. Det var ikke det
at man var lat og med null selvkontroll - det var feil kostholdsråd fra staten! Det er ganske lett for de so ikke har hatt problemer med vekta å si at det er jo bare å spise litt mindre og trene mer, så blir man slank. (Ikke myntet på deg akkurat den altså, bare forklaring). Og så kommer du og tilsynelatende prøver å få oss til å tro at vi ikke er verdt noe igjen. Du må vel skjønne hvorfor folk reagerer ganske krasst da?

Jeg er enig i Nerthus; diskuter litt i det virkelige liv. Jeg tror mange av misforståelsene i trådene dine rett og slett kommer av litt dårlig ordvalg.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-04-11, 01:55   #71
Slankogfin
Sperret
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 66
Slankogfin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Slette profil?

" Du snakker til folk som har vært overvektige mye av livet og følt seg mislykket fordi vi ikke klarte å gå ned i vekt. Så kom lavkarbo og svarene. Det var ikke det
at man var lat og med null selvkontroll - det var feil kostholdsråd fra staten! Det er ganske lett for de so ikke har hatt problemer med vekta å si at det er jo bare å spise litt mindre og trene mer, så blir man slank. (Ikke myntet på deg akkurat den altså, bare forklaring). Og så kommer du og tilsynelatende prøver å få oss til å tro at vi ikke er verdt noe igjen. Du må vel skjønne hvorfor folk reagerer ganske krasst da?"

ja, jeg er nok ikke så god å ordlegge meg. jeg har også skrevet flere ganger nå at jeg er glad for at lavkarbo hjelper så mange. dette er det ingen som drar fram at jeg skriver, kun det negative. og jeg har hatt overvektsproblemer i 20 år. og nå, selv om jeg er normalvektig, så føler jeg meg stadig feit. og jeg har aldri skrevet av noen av dere er null verdt! hvor har du det fra? alle mennesker er like mye verdt! blir litt lei meg nå, hvis du tror at jeg mener det...
__________________

Slankogfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 10-04-11, 02:17   #72
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

og jeg har aldri skrevet av noen av dere er null verdt! hvor har du det fra? alle mennesker er like mye verdt! blir litt lei meg nå, hvis du tror at jeg mener det...

Det er slike ting man leser mellom linjene av det du har skrevet... Satt litt på spissen da. Men da skjønner du kanskje bedre hvorfor folk hisset seg opp?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 10-04-11, 03:05   #73
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Slette profil?

Syns du skal være på forumet jeg. Alle har rett til å mene hva de vil. Det skal være rom for diskusjoner i et forum.....Huffameg

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
Gammel 10-04-11, 09:56   #74
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Dessverre har du jo ikke svart på en eneste av de saklige tilbakemeldingene - hadde du det så kanskje oppfatningen av deg ville endret seg også...

Her trur eg Nerthus er inne i kjerna av saka, kvifor folk reagerer. Når nokon svarar deg sakleg og seriøst så er det jo ingen reaksjon å få frå deg.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-04-11, 11:10   #75
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Slette profil?

Alle burde jo skjønt fra dag 1 at slankogfin var ute etter å lage bøll på dette forumet.
Her er hennes første post: http://forum.lavkarbo.no/showthread....21#post1077221

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endring av profil *Tussi* Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 18-04-05 14:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no