Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er det egentlig menn vil?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-12-10, 16:54   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Hva er det egentlig menn vil?

Jeg trenger litt feedback fra noen angående menn.

Det har seg nå slik at jeg har rotet meg borti en fyr jeg møtte ute i begynnelsen av desember. 1.helgen danset vi non stop i tre timer. Andre helgen danset vi non stop i tre timer. Begge ganger foruten små luftepauser. 3. helgen danset vi mye og klinet en god del.

Vi har vært til sengs sammen hver eneste dag siden 3.helga. Det er ingen overdrivelse når jeg sier at vi har hatt sex 16 ganger siden lørdag. Kaninfase sikkert. Jeg får knapt sukk for meg så er han klar igjen og jeg har faktisk aldri opplevd menn med en så stamina!

Han er veldig keen på at vi skal sove sammen og "låser" meg fast med armer og bein så jeg ikke skal forlate midt på natta som jeg pleier (Har problemer med å venne meg til å sove borte). Vi holder hender når vi går på gata, og de to kompisene hans som har visst tegn på å være virkelig interessert i meg er plutselig blitt livredd å i det hele tatt se på meg. Sitter vi i sofa med kompisene hans holder han rundt meg og kysser på meg.

MEN, jeg har nå gått rundt å mistenkt han for å være fryktelig forelsket i meg, eller i det minste veldig, veldig interessert. Han svarte ja, han er veldig interessert.

Nå er jeg usikker på det, og om det faktisk er en liten hvit løgn for å holde på meg siden jeg kan has sex med når som helst hvor som helst.

Det hele bunner i at han ikke svarte på min melding i går når jeg var ute, og så traff vi hverandre tilfeldigvis ute. Også ble jeg med han hjem, og lå å lekte med telefonen hans mens han spilte PS3 med kompisene sine. Jeg lå btw i fanget hans, og jeg mente det ikke, men jeg leste altså en melding hvor det sto "tuuuusen takk for en fantastisk kveld" fra ett eller annet ukjent nummer. Det var overhode ikke meningen, jeg kunne bare ikke bruke telefonen hans og havna overalt der jeg ikke skulle.

Jaha liksom. Han svarte heller ikke på meldinga mi dag. Jeg er ikke typen til å sende tusen meldinger når jeg ikke får svar. Det blir med den ene, og så er ballen kasta over til motparten.

Jeg er usikker på hva pokker det er vi holder på med. Jeg er veldig usikker på hva det er HAN holder på med. Jeg er ikke overvettes begeistra for å eventuelt bli løyet til. Jeg kan godt være ett leketøy for jeg har ingenting mot sex no strings attached rett og slett fordi jeg liker sex, men det er med den forutsetning at man ikke lyver til meg og prøver å få meg til å føle meg spesiell og vakker for å få sex. Vil man ha sex så kan man spørre. Man kan ikke få annet enn ja eller nei. Enklere blir det ikke. Når menn legger ned aksjer i å få meg til å føle meg som en prinsesse eller what not, som en vakker pike og den eneste de er interessert i, så føler meg meg rett og slett brukt, og det liker jeg ikke.

Jeg vet ikke helt, kanskje jeg overanalyserer og tenker for mye. Kanskje jeg lager storm i vannglass og hva ikke.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:07   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Vet ikke hva jeg skal si jeg annet en at jeg håper ting ordner seg til det beste for deg, uansett hva og hvordan!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:11   #3
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Dette minner meg om.. en situasjon jeg hadde. Du er heldigvis ikke like naiv som meg og legger faktisk merke til faresignalene.. Det er aldri godt å vite, men vær varsom sier jeg bare.

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:17   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Det er i bunn og grunn damer sin feil, fordi "vi" skal være så inmari skinnhellige og dydige og kreve så mye før vi slipper gutta innpå. Så menn tror de må oppføre seg sånn, altså gjøre damer til prinsesser. Ser det på veninne mine. Det ender bare med at gutta blir drittlei og usikre.
Uansett er det ikke sikkert det er hans greie nå da. Prøv å vær fra hverandre og få litt pusterom, så får begge tenkt seg om.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 15:51   #5
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av ftdmia, her.

Dette minner meg om.. en situasjon jeg hadde. Du er heldigvis ikke like naiv som meg og legger faktisk merke til faresignalene.. Det er aldri godt å vite, men vær varsom sier jeg bare.

Greia er vel at jeg er OVERHODE ikke naiv, whatsoever, tvert om så får jeg med meg ganske mye og er generelt flink til å lese mellom linjer og tolke ting. Noen ganger ALTFOR mye. Dessuten har jeg blitt såret en gang så kraftig at jeg siden da har passet på å ikke slippe noen altfor nært innpå, og at det derfor har vært vanskelig for menn generelt å se den ekte meg.

Dette merker jeg er MYE enklere nå som jeg er tynn...må være selvtillitsboosten

Uansett, jeg har jo diverse problemer med å tolke menn når det blir sånne situasjoner. Jeg er 25 og har jo ikke, grunnet min tjukkasperiode, ikke altfor mye erfaring med dette kjærlighetsgreiene. Jeg har INGEN problemer med å tolke menn som kun er interessert i sex dog.

Jeg er vel så langt fra skinnhellig som det kommer, og det burde han vite by now værtfall. Ikke at han setter meg på pidestall heller, men han får meg til å føle meg ønsket værtfall, og dessuten begjært.

Så hvorfor lite kontakt plutselig? Tester han meg? Eller trenger han rett og slett bare å slappe av etter maratonpulings?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 15:57   #6
Lumpe
Juniormedlem
 
Lumpe sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 42
Lumpe er på en erverdig vei

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Det kan jo være at han rett og slett har vært ute å spiste eller noe med ei venninne ? Er ikke slikt lov det da ? Det er jo en fin ting å takke for en hyggelig kveld er det ikke ?

Dessuten er det litt sjabby gjort å komme seg inn på meldingsloggen til karn. Uansett hvor mye man ikke kan med andres mobiltelefon, rød knapp eller låseknappen gjør at den siden du er inne på skrus vekk.

Du har nok ingenting å frykte.

__________________


Lumpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 16:20   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Jeg hater å gå rundt og lure på slikt selv, så jeg ville "løst" det ved å rett og slett spørre om han hadde sex med andre ja/nei. Og tilføye at det ikke nødvendigvis ville endre stort, bare at det er å foretrekke å vite akkurat hvor landet ligger. Direkte kommunikasjon trumfer som regel det meste annet.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 16:35   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Jeg har bare ett eneste råd å gi - og det er basert på mange års egenerfaring:

Hvis DITT instinkt nå sier at det er noe du ikke vet og som han ikke vil fortelle deg... så er det det

Det er alltid surt når man treffer noen man trives å "henge med" - og som du sier - er det bare sex er det helt greit, men da må han ikke si at han er forelsket og interessert i noe mer!

Ta en alvorsprat (med klær på hehe) og forklar hva du tenker, mener og ønsker med dette forholdet. Fortell gjerne at du så meldingen. Har han ingenting å skjule blir ikke det noe big deal, lager han "bråk" - får du bare bekreftet at det er noe han skjuler.
Få avklart hva han ønsker. Hvis han tror han må si han er forelsket for å fortsette å henge med deg - vel, han om det - men med ditt instinkt så vil du VITE om han snakker sant eller ikke - bare stol på magefølelsen

Min erfaring med menn er at de ofte prater litt rundt sannheten hvis de mener det bedrer deres situasjon - uten at jeg med dette sier at alle menn lyver. Jeg er tross alt 40 år, og har vært singel fram til for 3 år siden, så jeg har truffet min del av arten hankjønn

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 16:36   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg har bare ett eneste råd å gi - og det er basert på mange års egenerfaring:

Hvis DITT instinkt nå sier at det er noe du ikke vet og som han ikke vil fortelle deg... så er det det

Det er alltid surt når man treffer noen man trives å "henge med" - og som du sier - er det bare sex er det helt greit, men da må han ikke si at han er forelsket og interessert i noe mer!

Ta en alvorsprat (med klær på hehe) og forklar hva du tenker, mener og ønsker med dette forholdet. Fortell gjerne at du så meldingen. Har han ingenting å skjule blir ikke det noe big deal, lager han "bråk" - får du bare bekreftet at det er noe han skjuler.
Få avklart hva han ønsker. Hvis han tror han må si han er forelsket for å fortsette å henge med deg - vel, han om det - men med ditt instinkt så vil du VITE om han snakker sant eller ikke - bare stol på magefølelsen

Min erfaring med menn er at de ofte prater litt rundt sannheten hvis de mener det bedrer deres situasjon - uten at jeg med dette sier at alle menn lyver. Jeg er tross alt 40 år, og har vært singel fram til for 3 år siden, så jeg har truffet min del av arten hankjønn

Helt enig!! Jeg har ofte "følt" at noe har vært i veien angående de menna jeg traff, og som oftest viste det seg å være rett..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 20:54   #10
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Min erfaring er å være direkte. Spørre hva han vil og prøve å finne ut en greie som passer dere begge.
Lettere sagt enn gjort.
Jeg var i samme situasjon som deg, intens møtting, maratonpuling og lite tid for meg selv. Dvs han ville at vi skulle være sammen når det passet han og med hannes venner. Etter hvert begynte jeg å føle meg som et leketøy og da jeg spurte han hva han egentlig ville, fikk jeg ikke noe svar for han visste ikke.
Jeg ba han komme tilbake når han ble litt sikker, om han bare ville ha sex, var det greit for meg.
For å si det sånn, jeg har ikke sett noe særlig til han etter det. Har nok gått glipp av mye deilig sex, men jeg ville ikke gå på komprimiss med meg selv å være noens leketøy... Eller føle meg brukt.

Mitt råd er; Kjennes det ikke greit ut, så er det ikke greit.
Håper det ordner seg for deg.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 21:31   #11
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av helene75, her.

Min erfaring er å være direkte. Spørre hva han vil og prøve å finne ut en greie som passer dere begge.
Lettere sagt enn gjort.
Jeg var i samme situasjon som deg, intens møtting, maratonpuling og lite tid for meg selv. Dvs han ville at vi skulle være sammen når det passet han og med hannes venner. Etter hvert begynte jeg å føle meg som et leketøy og da jeg spurte han hva han egentlig ville, fikk jeg ikke noe svar for han visste ikke.
Jeg ba han komme tilbake når han ble litt sikker, om han bare ville ha sex, var det greit for meg.
For å si det sånn, jeg har ikke sett noe særlig til han etter det. Har nok gått glipp av mye deilig sex, men jeg ville ikke gå på komprimiss med meg selv å være noens leketøy... Eller føle meg brukt.

Mitt råd er; Kjennes det ikke greit ut, så er det ikke greit.
Håper det ordner seg for deg.

Greia er at jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan svare på en stakket melding når det er sånn at vi nærmest er som ett nyforelsket par når vi er sammen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har hørt fra han på 3 dager nå, og jeg garantert kommer til å treffe han ute i dag. Jeg kommer til å ta dette opp med han, fordi jeg føler at jeg faktisk blir litt overkjørt. Mulig at morroa er over for han, for nå har jeg jo gitt han det han jakta på i 3-4 uker...

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 21:50   #12
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Mange menn tar nok lettere på ting enn hva vi kvinner gjør. Desverre. Hører du ikke noe fra han og han svarer ikke på meldinger, så er vel det også et svar.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:10   #13
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Sånn du beskriver "tingen dere har", så høres det ut som du er hans velvillige leketøy
Alle menns drøm kanskje, ei dame som "er med hvor som helst og når som helst"?!
Men hvis du synes det er greit å bli brukt sånn, så er jo det null problem. Hvis du derimot ønsker et skikkelig forhold utover sex, så bør du ta en prat med han snarest!

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:13   #14
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Sånn du beskriver "tingen dere har", så høres det ut som du er hans velvillige leketøy
Alle menns drøm kanskje, ei dame som "er med hvor som helst og når som helst"?!
Men hvis du synes det er greit å bli brukt sånn, så er jo det null problem. Hvis du derimot ønsker et skikkelig forhold utover sex, så bør du ta en prat med han snarest!

Jeg har så fint lite mot å være ett leketøy så lenge at intensjonene er klare. Greia er imidlertidig at han har sagt han er glad i meg, at han er veldig interessert og sier man sånn så bør man mene det, ikke bare som ett ledd for sex.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:30   #15
Lumpe
Juniormedlem
 
Lumpe sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 42
Lumpe er på en erverdig vei

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Hvorfor må kvinnfolk overanalysere alt og ingenting ? Hva med å la være ? Vil han ha kontakt så tar han kontakt.

__________________


Lumpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:31   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg har så fint lite mot å være ett leketøy så lenge at intensjonene er klare. Greia er imidlertidig at han har sagt han er glad i meg, at han er veldig interessert og sier man sånn så bør man mene det, ikke bare som ett ledd for sex.

Det kan jo være at han som menn flest blir usikker når ting er for lett tilgjengelig da. Kanskje kameratene har snakka om at damer bør være litt kostbare osv....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:31   #17
Lumpe
Juniormedlem
 
Lumpe sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 42
Lumpe er på en erverdig vei

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg har så fint lite mot å være ett leketøy så lenge at intensjonene er klare. Greia er imidlertidig at han har sagt han er glad i meg, at han er veldig interessert og sier man sånn så bør man mene det, ikke bare som ett ledd for sex.

Jeg er forøvrig enig med deg her. I den grad at man får vite hvor landet ligger.

__________________


Lumpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:42   #18
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Lumpe, her.

Hvorfor må kvinnfolk overanalysere alt og ingenting ? Hva med å la være ? Vil han ha kontakt så tar han kontakt.

*fnis* vi bare ER sånn

Fikk forresten en melding fra han i stad. For nemlig. Det er ikke sånn at jeg har smset han ned, jeg sender 1 og lar det være opp til mottaker å svare, det tok bare en stund å svare. Han sier det har vært mye jobb. Ja ok.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:47   #19
Bradypus Variegatus
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 38
Bradypus Variegatus er på en erverdig vei

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Sprøeste tråd noensinne

__________________


Bradypus Variegatus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:20   #20
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver cherry! Jeg har heller ikke noe problem å forholde meg til kun sex, så lenge jeg veit hvor landet ligger... Er forsåvidt enig med de over, om at det lønner seg å høre på magefølelsen - den har som regel rett!

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:36   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

This is why I throw them out in the morning .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 07:46   #22
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Hva menn vil? Ta med bacon og still naken.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:42   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Sungrazer, her.

Hva menn vil? Ta med bacon og still naken.

Nå var det vel det som viste seg å ikke slå til i dette tilfellet? Eller kanskje hun glemte bacon?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 11:53   #24
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå var det vel det som viste seg å ikke slå til i dette tilfellet? Eller kanskje hun glemte bacon?

Det er min teori også!

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 12:31   #25
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Hva er det egentlig trådstarter vil?

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat for Menn Runegutt Annen mat 24 24-11-08 10:45
Kalsium for menn Marianne Fysisk og mental helse 1 02-01-05 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no