Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Forberedelser

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-05, 23:19   #1
kala
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 8
kala er på en erverdig vei
Question

Forberedelser

Hva anbefaler dere at man gjør siste uka før man starter på Atkins? Regner med at man ikke skal gjøre sånn som meg å proppe i meg alt man ikke kan spise senere . Lønner det seg med nedtrapping?

kala er avlogget   Svar med sitat
Gammel 05-01-05, 23:31   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det er vel litt forakjellig, jeg trappet bittelitt ned... men første gang jeg prøvde meg på SB så brukte jeg dagen før fase en på å spise kake...... *kremt* klarte ikke å gjennomføre heller, da....

nå begynte jeg induksjonen 1. januar. og dagen før spiste jeg både litt kake, snop og litt potet. og det går greit. tror nok mest man må forberede seg mentalt!

lykke til!!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 00:45   #3
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Jepp, signerer aline her - tror at det mentale er viktigst. Ellers er det jo forskjellig fra den ene til den andre. Litt som å slutte å røyke - noen klarer det på dagen om viljestyrken er bra nok; andre må trappe ned først.

Lykke, lykke til med induksjon!!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 03:35   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Trapp ned som det passer deg.. Kutt kraftig ned på kaffe og søtsaker, f.eks? Da blir det lettere med de første dagene på induksjonen Slutt f.eks å spise ris og pasta og brød

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 04:26   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Kanskje en nedtrapping og en opptrapping i kombinasjon kan være lurt?

Nedtrapping på karbo-ting du spiser en del av som du VET ikke er så bra? (kake, godteri, brød, ris, poteter, brus, øl osv.)

Opptrapping på positiv mental visualisering og fysisk aktivitet?

Jeg tror dette er lurt, og jeg tror at det mentale er helt avgjørende her.


Lykke til - dette klarer du!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 21:16   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Signerer på alt som er skrevet her jeg

I tillegg vil jeg si at Å FORBEREDE seg er noe av det aller viktigste for å lykkes. Lese boka (bøkene) -planlegge. Renske skapene for ekle karber. Fylle opp med tillatte matvarer.

Vær nøye de første 14 dagene. Det er bare 14 dager ! Da er grunnlaget lagt for å lykkes videre !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no