Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-08, 21:53   #1
watta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Hedmark
Innlegg: 26
watta er på en erverdig vei

Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Er redd jeg spiser for mye... Har bare gått på kuren i 1,5 uke, så vet liksom ikke om dette har noe og si...

Har gått ned 4 kilo på 9 dager.. Vil ikke at det skal stoppe opp fordi jeg spiser litt mer..

__________________
Watta



watta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:09   #2
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Det blir vel heller sånn at kroppen setter seg i sparebluss om du spiser for lite.. Du har jo gått ned masse på kort tid, så det er nok lurt å spise litt mer karber..
Jeg spiser minst 20 om dagen.. Gjerne 25 også.. Å jeg går jo ned..

Spiser du for lite karber er jo også faren større for at du skal bli lei å hoppe av hele kuren..

Jeg syns du skal spise og kose deg med lavkarbo jeg

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:11   #3
watta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Hedmark
Innlegg: 26
watta er på en erverdig vei

Sv: Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Ja, jeg spiser mer fordi jeg føler jeg må.. ble mer sulten etter første uka. Men holder meg innenfor 15 karb, og da kjennes det ut som det holder

__________________
Watta



watta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:19   #4
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Ja, du får nesten finne en måte som fungerer beste for deg


Masse lykke til fra meg !

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:36   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Dumt, nei, absolutt ikke! Om du hadde skrevet at du spiser mat tilsvarende ti gram kh om dagen, så ville jeg antagelig anbefalt deg å øke til 15-20, det er ikke minst lett å bli lei når man gir seg selv mindre å velge på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:45   #6
watta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Hedmark
Innlegg: 26
watta er på en erverdig vei

Sv: Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dumt, nei, absolutt ikke! Om du hadde skrevet at du spiser mat tilsvarende ti gram kh om dagen, så ville jeg antagelig anbefalt deg å øke til 15-20, det er ikke minst lett å bli lei når man gir seg selv mindre å velge på!

Good Var redd jeg gjorde noe dumt, siden jeg spiste under 10 første uke, og plutselig økte...

__________________
Watta



watta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 08:10   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt?

Fem gram mer i uka er et perfekt antall karber å øke med

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
3 kg på den første uken emma1 Spørsmål og svar 9 21-05-08 21:40
1 kg etter første uken og jeg er fornøyd Pelen Ketolysekuren 19 18-02-08 22:38
Spist for mye karbo kilo Ketolysekuren 9 18-11-07 01:10
Resultat etter første uke ... Monikken Ketolysekuren 8 24-10-07 12:28
Første uken på Ketolysekuren ferdig LilleRosin Ketolysekuren 10 25-06-07 21:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no