Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hjelp?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-11, 12:19   #1
Iversa31
Juniormedlem
 
Iversa31 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 25
Iversa31 er på en erverdig vei

Hjelp?

Hei

Jeg er helt fersk på dette med ketolyse og lurer svært på en ting ...

Når jeg har en bmi på over 40 og har ganske så mange kg som skal bort ... Hvor mye fett,karbo og proteiner bør jeg spise iløpet av en dag?? Evt hvor mange kalorier bør jeg ligge på?

Håper noen kan hjelpe meg med dette

__________________


Iversa31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Testkjører-ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:32   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp???

Hvis du skal kjøre ketolyse - anbefaler jeg at du følger boka i første omgang.

Næringsfordelingen er gjerne 5% karbo 20% protein og 75% fett, men som jeg husker fra ketolyseboka skal du ikke telle særlig annet enn karbohydrater - og ellers følge oppskrifter mm. Du skal ihvertfall ikke telle kalorier i starten, det hører til lavkalori-verdenen

Har du etter et par mnd utfordringer med vektnedgang - kan vi snakkes igjen - men jeg tror det er viktig at du i utgangspunktet legger ned minst mulig stress og telling - bli heller vant med maten og les boka - flere ganger Spis MYE de første par ukene - det hjelper kroppen i gang med fettforbrenning. Drikk godt med vann når du er tørst.

Gerd er ketolysedronninga her inne - sjekk ut signaturen hennes for ukesmenyer, oppskrifter og ellers ketolyse-info

Hvis du ikke allerede har funnet den, så kan arnakristins nybegynnertråd være til gode hjelp - sammen med lavkarbo på 3 minutter som en liten huskeliste i starten

Ønsker deg lykke til - nyt maten!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:37   #3
Iversa31
Juniormedlem
 
Iversa31 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 25
Iversa31 er på en erverdig vei

Sv: Hjelp???

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis du skal kjøre ketolyse - anbefaler jeg at du følger boka i første omgang.

Næringsfordelingen er gjerne 5% karbo 20% protein og 75% fett, men som jeg husker fra ketolyseboka skal du ikke telle særlig annet enn karbohydrater - og ellers følge oppskrifter mm. Du skal ihvertfall ikke telle kalorier i starten, det hører til lavkalori-verdenen

Har du etter et par mnd utfordringer med vektnedgang - kan vi snakkes igjen - men jeg tror det er viktig at du i utgangspunktet legger ned minst mulig stress og telling - bli heller vant med maten og les boka - flere ganger Spis MYE de første par ukene - det hjelper kroppen i gang med fettforbrenning. Drikk godt med vann når du er tørst.

Gerd er ketolysedronninga her inne - sjekk ut signaturen hennes for ukesmenyer, oppskrifter og ellers ketolyse-info

Hvis du ikke allerede har funnet den, så kan arnakristins nybegynnertråd være til gode hjelp - sammen med lavkarbo på 3 minutter som en liten huskeliste i starten

Ønsker deg lykke til - nyt maten!


Tusen,tusen takk Jeg må få tak i den boka skjønner jeg

__________________


Iversa31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Testkjører-ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 14:27   #4
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Hjelp???

Jeg gikk på ketilyse i 3 uker før jeg leste boka, og vekten rikket seg ikke. Etter jeg leste boka, skjønnte jeg poenget og da fikk jeg fart på kiloene... LES BOKA! Lettlest er den og.
Lykke til

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 14:42   #5
Iversa31
Juniormedlem
 
Iversa31 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 25
Iversa31 er på en erverdig vei

Sv: Hjelp???

Hva heter denne boken?

__________________


Iversa31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Testkjører-ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 14:51   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp???

Opprinnelig lagt inn av Iversa31, her.

Hva heter denne boken?

Slank med Ketolysekuren.

www.ketolyse.no

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? Photobscura Fysisk og mental helse 23 17-11-09 11:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no