Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Opp 4 kg på 3 uker..

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-11, 10:40   #1
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Opp 4 kg på 3 uker..

Ettersom husvertene driver å bytter kjøkkenet her, så har jeg ikke hatt kjøkken på 4 uker, og de er fortsatt ikke ferdig.
De satte inn en mikrobølgeovn, men jeg har begrensede muligheter til å få vaska opp, så det har gått i pølser og fedon-lindberg brød, med ost og sukkerfri ketchup.
I tillegg går jeg rundt og er alltid sulten, så jeg tømmer lett en pose peanøtter på en dag om jeg har det liggende. Ja, jeg vet, d er helt forferdelig!
I tillegg har jeg spist en del krem på sprutflaske og bringebær.
Jeg er oppblåst, har dårlig med energi, og har altså lagt på meg 4 kg.

Nå lurer jeg på å droppe 17.mai. Etter å ha gått ned 20 kg, så hadde jeg gleda meg såå til å gå med bunaden min. Men nå vet jeg ikke om jeg orker å prøve den engang..

Hva skal jeg gjøre??
Og kan det være fett som har lagt seg på de 3 ukene? Jeg har nok holdt meg under 70 karbs om dagen.


sukk

rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:08   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Opp 4 kg på 3 uker..

Jeg vil tro at det er mest vann. Du har jo levd lavkarbo, så det er nok ikke fett, vil jeg tro.
Det høres også ut som om det har vært noen stressende uker for deg?
De kiloene raser nok av igjen når du begynner å spise skikkelig

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:16   #3
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp 4 kg på 3 uker..

Ja, det har vært stressende å vite at kroppen min ikke får det den trenger, etter et år i ketose. Har ikke "skeia" ut en eneste gang i løpet av siden i fjor mai, og nå tvinges jeg til det, selv om jeg holder meg unna høykarbo.

Jeg håper også, og tror at kiloene raser av når jeg får spise normal mat.
Jeg lurer også på om noe av vannet kommer av at jeg venter mensen i løpet av denne uka.

rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:23   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Opp 4 kg på 3 uker..

Prøv bunaden - og NYT en fin 17.mai! Du må ikke la det som skjer rundt deg nå påvirke hvordan du har det Du får en sjanse til å spise ordentlig igjen snart

I mikro må jeg anbefale:

Finsbråten COPPA speket svinenakke med en ostebit rullet inn i.... snaddersnacks!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ned 10 kg på under 7 uker! Supah Livets lyse side 42 24-06-11 21:14
24 kg ned på 9 uker Crom Mer enn 30 kg overvekt 35 17-12-10 21:22
4 uker, hva nå? aggie Ketolysekuren 5 12-03-08 16:48
0,5 kg på 2 uker Mayella Ketolysekuren 21 14-12-07 11:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no