Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Spiser jeg for lite?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-11, 19:33   #1
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Spiser jeg for lite?

Jeg sitter her og tenker litt, for de siste dagene har jeg bare fått i meg 3 måltider.... er det for lite? Eks i dag spiste jeg 3 egg og litt røkelaks, 1,5 nakke koteletter med brokoli og blomkål og smør, 100 gr bringebær med 1 dl fløte og til kvelds blir det 4 skiver ost og agurk og smør....
Det er tre måltider

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:36   #2
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg for lite??

Det ser ikke veldig mye ut. Solid frokost - men etter det dabbet det kraftig av ?

Edit: Nå vet ikke jeg hvor stor du er eller hvor mye du trenger, så ta det med en klype sunt.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:38   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg for lite??

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Det ser ikke veldig mye ut. Solid frokost - men etter det dabbet det kraftig av ?

1.5 nakkekotelett er jo grei middag da - eller?

Spørsmålet er vel om du er mett og fornøyd? jeg spiser sjeldent mer enn 3 måltid pr dag nå som jeg er rimelig inaktiv.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:46   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg for lite??

Synes det ser bra ut, jeg Du spiser vel når du er sulten?
Kunne kanskje fått i deg litt mer grønnsaker da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:48   #5
Frøkendings
Medlem
 
Frøkendings sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: På landet :) (utenfor Bergen)
Alder: 42
Innlegg: 108
Frøkendings er på en erverdig vei

Sv: Spiser jeg for lite??

Jeg syntes det hørtes veldig greit ut, og jeg skulle ønske matlysten min tillot det også.. jeg har fordelt 2/4 omelett over hele dagen, og jeg kjenner ingen sult. Det er sikkert for lite, men jeg er jo ikke sulten..Syntes det hørtes ut som en veldig grei dagsmeny, men hvorfor tror du det er for lite? Trodde vi skulle spise når vi var sulten til vi var behagelig mett? Visst du føler sult, så er det jo bare til å spise mer

Frøkendings er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:49   #6
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Spiser jeg for lite??

Jeg synes ikke du spiser lite. Det er en god del energi i den maten du spiser. Og 3 måltider pr dag er veldig vanlig :-)

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:02   #7
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Spiser jeg for lite?

Takk for kjappe svar! Jeg er 169 og 101 kg men jeg går ikke rundt og er sulten, jeg har spist når jeg er sulten og glemmer liksom mat resten av dagen. Litt mere grønsaker kan jeg prøve å få i meg ja... Kaffe og cocosa har jeg og fått i meg. og 3 liter vann

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når spiser man for lite? cellen Lavkarbo generelt 3 16-06-09 08:56
Spiser jeg for lite.. ? smookie Lavkarbo generelt 24 18-11-06 18:24
Spiser jeg for lite? paprika Spørsmål og svar 11 10-05-06 22:44
Spiser jeg for lite? Searynox Ketolysekuren 12 13-08-05 17:06
spiser for lite?? dingpot Induksjonen 7 20-12-04 03:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no