Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store film-tråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-05, 22:04   #126
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

hehe... smaken er som baken Jeg klarte ikke se ferdig mumien 1 engang jeg da...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 22:26   #127
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

hehe... smaken er som baken Jeg klarte ikke se ferdig mumien 1 engang jeg da...

du må jo iallefall se den FERDIG før du gir deg opp en mening

  Svar med sitat
Gammel 08-05-05, 18:54   #128
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ikveld går Saving Private Ryan på TV2

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:05   #129
pusi
Medlem
 
pusi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Froskeland
Alder: 44
Innlegg: 83
pusi er ny på veien
Cool

Nå har jeg vært lenket til sofaen i nesten en uke. Så da har jeg naturligvis sett masse film. En del av dem har jeg sett før, men de tåler et gjensyn.

The Straight Story - Lynch på sitt streiteste. Og det sier jo litt når vi snakker om en gressklipper-roadmovie.

Priscilla, Queen of the Desert - Hvem elsker vel ikke å se Hugo Weaving (Elrond i Ringenes Herre ... Agent Smith i Matrix - you know the guy) i platåsko, glitter og fjær mimende til Abba? Cheesy, men gay!

My Neighbour Totoro - Japansk anime fra Ghibli Studios. Litt vel barnslig, kanskje, men søt. Men jeg anbefaler hele verden heller å se Prinsesse Mononoke, Chihiro og Heksene, Laputa - Castle in the Sky,Kiki's Delivery Service og Howl's Moving Castle.

Alle episodene av Futurama

Alle episodene av Invader Zim - Alle må se Invader Zim. Nåååå. Ellers blir dere spist av maur.

Hatet - Skremmende god film om Parisisk forstadsliv (noe jeg har helt andre forutsetninger for å vite noe om nå enn da jeg så filmen da den kom midt på 90-tallet). Matthieu Kassowitz' (han som spiller den søte mannen i Amélie) mesterverk.

En Langvarig Forlovelse - Kan godt sees flere ganger!

Kung Fu Hustle - Kickass!

2046 - Sukkertøy for øyet av Wong Kar-Wai

Ja, det var nå det jeg kom på i farta!

__________________
*** Liten, men tøff. Fres! ***



pusi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MUP - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:07   #130
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

lynch, lynch, lynch, lynch me like, yes

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:17   #131
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Tenkte jeg skulle se Mona Lisa Smile med Julia Roberts og Krsten Dunst i kveld her jeg sitter å blomstrer på sykehuset. Noen som her sett den? Litt jentete film,men er jo jentete jeg, så tror det skulle gå fint. Ja!

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:32   #132
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg så den på et fly engang. tror den var fin, men det blir liksom ikke helt det samme på 2 tommers skjerm

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:33   #133
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

boble: den er fin

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-05-05, 19:39   #134
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

The Rocky Horror Picture Show

Hehe... når vi snakker om film..
er det noen som har sett denne?
The Rocky Horror Picture Show
.... gjerne live...
hvis ikke må jeg fortelle litt om den.. skikkelig kokko greie

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-05, 19:26   #135
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nå har jeg sett Birth. Skjønte ingenting.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-05-05, 19:31   #136
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

SKREKKFIIIIILM ER JO BARE BEST DAA (selv om jeg blir "litt" redd da...)

Phone er skummel, så den på søndag da jeg kom hjem fra kongeparken... så den aleeene..

The Grude er den skumleste filmen jeg har sett på kino tror jeg.

The ring 1 var bare ekkel.

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-05-05, 10:52   #137
Oliv
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 60
Innlegg: 4
Oliv er på en erverdig vei

'Anger Management' med Jack Nicholson og Adam Sandler(tror jeg han heter) er en kjempemorsom film!

Sjokolade
The Hours
Pretty Woman,Runaway Bride(Julia,Julia...)
Birdy
Benny and Joon (Johnny Depp)
Fried green tomatoes at the Whistle Stop Cafe
Askepott(den som går hver julaften )
Ellingfilmene er fine
Pirates og the Caribean
Lidenskapens pris med Anthony Hopkins,Brad Pitt m.fl.
City of Angels
Gone in 60 seconds(action med Nicholas Cage)

Som jeg kom på i farten....

Oliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 15-05-05, 13:27   #138
pusi
Medlem
 
pusi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Froskeland
Alder: 44
Innlegg: 83
pusi er ny på veien

Nå har jeg sett A Hitchhiker's Guide to the Galaxy!

Den var kjempekoool (men selvsagt ikke like hysterisk festlig som bøkene).

__________________
*** Liten, men tøff. Fres! ***




Sist redigert av pusi : 16-05-05 kl 00:58.
pusi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MUP - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-05, 13:32   #139
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det skal litt til, ja gleder meg til å se den selv

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-05, 14:07   #140
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Åh... askepott filmen *glede seg til jul*

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 15-05-05, 23:49   #141
Forlani
Juniormedlem
 
Forlani sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 24
Forlani er på en erverdig vei

Jeg er filmelsker, liker best actionfilmer og komedier, men ser det meste.

Her er min toppliste (av de filmene jeg kommer på akkurat nå):

* Livet er herlig! (må sees)
* Pirates of the Caribbean (J.Depp er en glimrende skuespiller)
* Jason Bourne 1& 2
* Modesty Blaise
* Hawaii Oslo (beste norske film ever!)
* Thelma & Louise
* The Recruit
* Istid
* The Transporter
* The day after tomorrow
* Nothing hill
* Sister act
* Crocodile Dundee
* Hot shots
* Beverly Hills Cop 1, 2 & 3
* The Italian Job
* Spiderman
* Face off
* Nattevakten
* Hamilton
* The Beach
* Wild things (1!)
* Livvaktene!!!!!!
* Braveheart
* Bodyguard
* Jackal (1997)
* Meet Joe Black
* River wild
* Livets lyse side
* Moulin Rouge
* Triple X

Og jeg gleder meg til å se finding neverland, noen som har sett den?

Forresten, noen som har noen skikkelige gode komedier å annbefale?

Forlani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 02:13   #142
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg er ikke så flink til å gå på kino. Det er mest mine barn som drar meg med. Men jeg vet jo hva jeg liker, da!
Uten å si hva jeg har likt best, er noen av de beste filmene i verden etter min mening disse:
Stikket (The Sting, Robert Redford og Paul Newman)
Butch Cassidy and the Sundance Kic (Ditto)
Ronja Røverdatter (Ja tenk! Utmerket film!)
(Husker ikke hva den egentlig heter) Zefirelli's Jesusfilm )(med Robert Powell som Jesus)

I dag så jeg Pirates of the Caribbean, den er alltid bare helt fantastisk.

Ellers gleder jeg meg til den siste Star Wars-filmen kommer nå snart. Og jeg bare ELSKER Harry Potter, bøkene såvel som filmene.

Er ikke noen stor skrekkfilmfan, men har noen sett Vampyrenes natt? Skrekk-komedie... Sær bl. a. fordi Sharon Tate ble myrdet like etterpå. (Ja, jeg er GAMMEL, for pokker...)

Gudfaren-filmene, ja... Har ikke sett Ringenes Herre ennå. Jobber meg gjennom Matrix-filmene. Det er egentlig mine barn som bestemmer mye av mitt filmvalg. Min sønn vet hva han skal anbefale meg. Vi så National Treasure på kino i julen. Jeg liker sånne filmer, men jeg er tross alt historiker, så derfor er jeg kritisk til alt når jeg ser film. Det liker ikke min sønn alltid... "Mamma, kan du ikke bare SE den!"
Nei, tror ikke egentlig det...

Braveheart var dårlig. Det er en bit av historien jeg vet mye om. Mange av folkene som ble framstilt i filmen, er mine forfedre. Den var DÅRLIG på grunn av at den er så hysterisk uhistorisk. Typisk amerikansk fremstiling av europeisk historie, da blir det feil, for de skal lage en "story" av det som egentlig er en god nok story i seg selv. Men med Braveheart gikk de totalt i baret. Så ekstremt mange historiske feil.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-05, 13:33   #143
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Karin


Braveheart var dårlig. Det er en bit av historien jeg vet mye om. Mange av folkene som ble framstilt i filmen, er mine forfedre.

Wow - så spennende da, Karin!!

Igår så jeg "Der Untergang" - om Hitlers siste dager nede i bunkeren - fantastisk bra film, som fremstiller nazistene fra en ny vinkel - fra den menneskelige siden. Anbefales!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 00:26   #144
pusi
Medlem
 
pusi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Froskeland
Alder: 44
Innlegg: 83
pusi er ny på veien

Å, den har jeg også fryktelig lyst til å se, mofe.

I dag har jeg sett to filmer i en heeeelt annen kategori:
Star Wars episode 3 (ikke så fæl som jeg hadde forventet - men ikke et mesterverk, akkurat )
The God of Cookery (galgalgal kinesisk tullefilm - morsomt en stund, men ble lei og tok et bad istedet)

__________________
*** Liten, men tøff. Fres! ***



pusi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MUP - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 19:04   #145
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av mofe

Igår så jeg "Der Untergang" - om Hitlers siste dager nede i bunkeren - fantastisk bra film, som fremstiller nazistene fra en ny vinkel - fra den menneskelige siden. Anbefales!

Innmari sterk film!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 31-05-05, 18:40   #146
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Hepp!

Noen som kan tipse meg om noen gode nettsteder og laste ned film fra?

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-05-05, 19:10   #147
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

jeg bruker bare www.thepiratebay.com

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-05, 13:28   #148
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sjekk forresten ut denne: www.moviemistakes.com

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-05, 18:08   #149
Forlani
Juniormedlem
 
Forlani sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 24
Forlani er på en erverdig vei

Til dere som ikke har sett filmen FESTEN (dansk drama fra 1998), så annbefaler jeg på det sterkeste å se den lørdag 4 juni kl 23.15 på nrk!
Knallgod og viktig film.

Forlani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-05, 19:44   #150
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sleepy Hollow går på tv2 extra ikveld.. er den verdt å se?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no