Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Møter dere motstand for slankemetoden?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-12-10, 22:14   #1
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Møter dere motstand for slankemetoden?

dere har valgt?

synes jeg møter motstand overalt jeg hvis jeg sier hva jeg har hatt suksess med og hva jeg skal fortsette med. synes d er utrolig kjipt å måtte forsvare meg, iallefall nå som jeg er litt ute av gamet og ikke husker alt.

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:28   #2
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

ja, det er alltid noen som "vet best" ang fettet man spiser.. de sier at det forårsaker åreforkalkning og hjerteinfarkt osv osv... utrolig irriterende...

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:41   #3
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Innimellom, men nå som de ser hvor effektivt det har vært så er de heller blitt mer nysgjerrige på det enn imot.
Dessuten har jeg prøver hos legen å slå i bordet med. Både blodtrykk og kolesterol er bedre etter start på lavkarbo. Dessuten er legen min med på laget så jeg slår litt i bordet med at om jeg skal følge noen råd så velger jeg å følge de rådene faglærte kommer med :P

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:48   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Heldigvis fint lite. Svigers, besteforeldre og foreldre syns det er flott.. og legen min er IKKE i mot det heller.. Kun noen få venner som har sagt de syns fett er farlig og litt skeptisk.. Men jeg har jo gått ned 17 kg, så tror de fleste er overbevist om at det ikke er så farlig og at det bare er bra jeg går ned..

Heldigvis, føler meg litt heldig. Ser folk her sliter med å dra på besøk og sånt fordi dem føler seg slemme fordi dem ikke spiser maten deres og alt. Glad jeg ikke har sånne slektninger/venner som ikke respekterer kostholdet mitt.. Eller som blir fornærma fordi jeg ikke vil spise maten deres. Jeg reiser til svigers i romjula og jeg skal ha med nannahs knekkebrød og hjemmelaget lavkarbobrød. Ingen som blir sure av den grunn heldigvis

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 23:19   #5
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

hmm.. så bra da her er d egentlig bare mamma og sambo som støtter meg.
svigers og de fleste vennene mine mener d er alt for ekstremt og at jeg går opp alt igjen etter slankeslutt. ene venninna mi er nesten ferdi farmasøyt og hun har jo lært masse greier om hva som skjer når kroppen er i ketose..

legen er heller ikke positiv til d. var på samtale om dette tidligere i desember for ejg skal slutte å amme til januar og starte ketolyse. men da babla han om at jeg burde trene styrke, bygge muskler og da trengte jeg karbog han måtte jo fortelle om noen som mista håret flekkvis pgr av d.. jaha sa jeg, jeg må gå på ekstremkur hvis jeg skal klare å gjennomføre noe jeg. trives dessuten bedre med aerobic og sånt, og d kan jeg gjøre på ketolyse også
men tok masse prøver og jeg har veldig lavt jervn og bvitamin(folat og b12) så går på trioB og en jerngreie jeg ikke husker navnet på. så må jeg jo på de 3 sortene som man må gå på på ketolyse.. finnes d ingen multivitamin som passer like bra tro?

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 23:51   #6
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Ja det er en del kommentarer ja,som i dag da jeg ikke spiste potet til ribba.Da blir jeg litt irritert for det er mitt valg og jeg klarer meg fint uten poteten.





Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 23:58   #7
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

her var det JEG som laget middagen, JEG som var verten og jeg spiste ikke poteter men laget masse godt til de andre, inkl stappe og poteter og alt som er til pinnekjøtt.. Ingen som sa noe på at jeg ikke spiste poteter.. Tror de var opptatt med sin egen mat gitt, hehe :-D

Jeg er heldigvis tøff nok til å si fra om noen kritiserer kostholdet mitt. Jeg er ikke den som er så høflig at jeg spiser ting jeg ikke liker/tåler. Jeg er veldig kresen og aldri vært redd for å si fra til folk at jeg ikke spiser/liker sånn mat.. Spiser da ikke for andres del. Stort sett har folk ikke tatt det så tungt heller.. De vet at jeg er kresen

Blir dem fornærmet, så får dem bli det. Jeg har ikke tenkt å bli feit for å ikke fornærme noen..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 02:48   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Jeg spiser ikke av høflighet, jeg heller. Heldigvis har jeg en svært opplyst kjernefamilie og indre vennekrets, som også tydelig ser at jeg har godt av å spise som jeg gjør. Men sånn sett blir jeg kanskje litt ekstra irritert når et mer perifert familiemedlem nettopp har klart å gå ned noen kilo og annonserer at "Jeg er så irritert over dette med at dere ikke skal spise poteter, det er baaare å bevege seg mer" Men - jeg ser glatt forbi det. Det er jeg som bor i min kropp, ingen andre.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 03:35   #9
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Bestefar er veldig interessert og han beundrer meg og mamma for at vi klarer dette. Han har også fått interessen for VOF og abbonerer, noe jeg personlig setter pris på - for han er en lærd mann som har godt av å tilegne seg noe nyttig på sine 80 år, og når det kommer "det hær sku æ ha visst, tru ka ung æ kunn ha vært", så vet jeg at jeg gjør rett i å følge lavkarbo.

Æ drit i ka andre mein, æ har bein nok te å stå på di sjøl

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 10:22   #10
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Mor har jo slengt seg med hun, hun syns det var fantastisk å se mine resultat. De siste årene har hun kun gått opp, ca 1 kg i året sier hun, men nå har hun gått ned 3 kg på et delvis lavkarbo kosthold.

Ellers er det heller bestevenninnen min som syns det høres helt teit ut. Kan ikke fatte at jeg spiser så mye fett, og så kommer hun her med hvitløksbaguetter og forstår ikke at jeg ikke spiser det- selv om jeg har sagt at jeg ikke spiser rød. Her en annen dag kom hun med det at jeg måtte være forsiktig, kunne ødelegge hjerneceller av lavkarbo (tenker på den artikelen som var)- regner med det er hennes kverulerene mann som har fortalt om det, for min venninne leser ikke akkurat mye avis.

Men jeg bryr meg fint lite, lar meg motivere av min venninne faktisk, ønsker å motbevise hennes ideer- har jo gått ned 10 kg nå, og bare vent til jeg når mitt endelig mål igjen, en vekt jeg vel ikke har hatt på 5 år

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 12:27   #11
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Jeg får støtte av mamma, pappa, bror og svigerinne. Broren min syns jeg er litt for ekstrem da, men det driter jeg i han vil gjerne at jeg får med meg pappa på det. Så nå om dagen tenker jeg mye på hvordan lunsjen hans skal bli på jobb. Hmm... Har ikke møtt noen skeptikere til lavkarbo, men har fått spørsmål om fettet er bra for kolesterolet. Da sier jeg ja. Men kan ikke akkurat utdype svaret mitt. Hehe...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 13:41   #12
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

----------


Sist redigert av Etherena : 03-01-11 kl 19:05.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 14:22   #13
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Ja, spesielt om kolesterolet, hva skal jeg svare for å "parkere" dem?

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 14:24   #14
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Såklart er det alltid noen som nekter å tro på at det norske (og internasjonale) kostholdsrådet er FEIL og at vi vet bedre. Forståelig nok. Men jeg vet da nok til å sette dem ganske så fast og vinner alltid kostholdsdiskusjonene med familie, venner og kollegaer.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 14:27   #15
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Ja, spesielt om kolesterolet, hva skal jeg svare for å "parkere" dem?

Sjekk denne videoen. Og se gjerne hele dokumentaren. Den er fantastisk!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 19:09   #16
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Niks, ingen "motstand" Flere uttrykker ønske om mer kunnskap fordi de vet så lite om det, og de har gjerne hørt negative ting - men det får vi kjapt avklart Jeg bryr meg heller ikke om hva andre mener om hvordan jeg ordner meg i mitt eget liv - og tar gjerne en diskusjon om temaet om noen byr opp til "dans" - men så langt synes de å være genuint interesserte i hvordan det fungerer, resultater, og hvordan man "gjør det"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 23:08   #17
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden

Malleleo!

Burugla fra juni10 på BV her

Du kommer ikke til å møte mye motstand i meg iallefall

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:55   #18
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

http://www.forskning.no/artikler/2010/desember/274407

På tide at de som skriver de kostholdsrådene begynner å se på forskningen.. å endre sine råd. Kanskje det hadde åpna øyan te mange! Låv å håpe ihvertfall

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:58   #19
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

En nyutdannet lege i svigerfamilien spurte forresten ganske forsiktig om kostholdet mitt, om det var sånn at jeg ikke spiste karbohydrater i det hele tatt - svaret mitt var veldig enkelt "Jeg spiser ikke de tingene som gir meg lyst på sjokolade", og det ble faktisk umiddelbart godtatt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 18:11   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

Jeg har vært ørten ganger på sykehuset de siste månedene grunnet noe de ennå ikke har funnet årsaken til. Og jeg har ikke tall på hvor mange blodprøver de har tatt, men at det er godt over 100 vet jeg. Elektrolyttene sjekkes hver gang.

Hver gang jeg er inne hos legen spør han meg hva jeg spiser for stort sett alle blodprøvene er flotte! Jeg forteller at jeg spiser lavkarbo, med karbinntak under 50. Jeg prøvde meg på ketolyse, men det måtte jeg bare kutte ut da jeg ble regelrett syk av det. Legen synes det er flott at jeg spiser lavkarbo og ber meg fortsette med det siden jeg får så gode svar på blodprøvene, så da så.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 18:34   #21
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

En nyutdannet lege i svigerfamilien spurte forresten ganske forsiktig om kostholdet mitt, om det var sånn at jeg ikke spiste karbohydrater i det hele tatt - svaret mitt var veldig enkelt "Jeg spiser ikke de tingene som gir meg lyst på sjokolade", og det ble faktisk umiddelbart godtatt.

HALLELUJA!!! Nyt det!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 21:08   #22
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

Jada, fikk mange kritiske spørsmål og kommentarer.
Istede for å gå inn i lange diskusjoner om farlig eller ei, parerete jeg det hele med at for høy BMI er heller ikke sundt. Da er det ikke så mange som har noe å legge til.
Men da 20 kg trillet av på 5 mnd stanset spørsmålene. Etter 8 mnd var jeg -25kg og er der fortsatt 12 mnd etter start. Da snudde spørsmålene til " hva var det egentlig du gjorde....? Det var da veldig effektivt, og du ser jo så bra ut..."
Selv den ivrigste skeptikkeren har nå spist hatten sin, og satt igang en lavkarbo-kur for seg selv... ;-)

Og selv smiler jeg litt småfornøyd når jeg forteller om de nye Levis jeansene min i str 25.

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 22:17   #23
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

En av mine venninner var virkelig imot det, men nå har hun startet på lavkarbo selv...!!

Den dagen trodde jeg aldri skulle komme da jag startet for over ett og et halvt år siden...

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 13:46   #24
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

Den største motstanden jeg har møtt i det siste er min egen mor som mener at nå må jeg ikke gå ned mer

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 15:08   #25
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

Er mer himmling med øyne eller nysgjerrighet.
Min mor kunne fortelle at typen hennes skal starte med lavkarbo etter nyttår.
Men han lager ikke mat selv, så han får ferdig posjoner levert på døra for at han skal klare å gjennomføre det.
Han har endel helseproblemer, så er derfor han gjør dette, så blir spennende å følge med på han.

Jeg forteller ikke folk at jeg går på lavkarbo, men svarer når de spør hvorfor jeg ikke spiser ditt og datt. Enten så liker jeg ikke den matvaren eller så sier at jeg må være forsiktig med karbohydrater..... Går veldig greit egentlig.
Himler de med øynene så himler jeg tilbake og da blir de litt flaue, hehehe

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Løping i Ketose. Møter du veggen? BitTorres Trening 7 23-04-10 12:53
Mat og møter/middager achillea Ketolysekuren 5 22-10-08 07:29
Metabolsk motstand Anne Lavkarbo generelt 0 01-06-04 08:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no