Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lov med juksedager?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-11, 13:47   #1
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

Lov med juksedager?

Jeg er nå inn i 5. uke av streng ketolyse. Vektnedgangen er god, å å på grunn av mye trening begynner kroppen å bli strammere og strammere for hver uke. Men, jeg føler nå at jeg har kommet til et punkt hvor jeg har innsett at jeg ikke kan leve så strengt som jeg gjør nå for alltid.
Derfor lurer jeg på, hva er deres erfaring er med såkalte jukse-dager? Altså 17. mai, bursdag, julaften blant annet. Er det lov til å jukse da? Eller er det rett og slett NEI!
Jeg syns ikke det står så klart om dette i ketolyse boka...

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 14:09   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lov med jukse-dager?

Det er IKKE rom for "juksedager" så lenge du går på Ketolysekuren. Det sies vel omtrent i klartekst i boka. Og du behøver jo ikke leve slik for alltid. Clouet er å finne ut av hva kroppen din tåler, og da anbefales det at du legger til karber litt og litt om gangen når du har kommet dit at du har oppnådd ønsket vekt.
Om du begynner å spise slik du gjorde før...ja da vil du også ende opp der du var før Torkil har skrevet om hvordan man kan takle overgangen i "Etter slankekuren".

Min personlig mening er at OM du ønsker å spise annerledes på dager som 17. mai, bursdag, julaften og andre høytidsdager, MÅ du være oppmerksom på vektoppgang, - OG at det blir litt vanskeligere for hver gang å få vekttapet igang igjen. Om du klarer å takle det uten problem - OG fremdeles går ned i vekt etterpå, så ser du etterhvert hva du kan tillate deg. For noen funker dette fint. Men erfaringsmessig er det dessverre ikke så enkelt for de fleste. Mange opplever platåfaser etter slike "juksedager", frustrerende ! Mesteparten av det man legger på seg er vannvekt, men allikevel; det funket så godt den ene gangen, så prøver man en gang til, og en gang til.... oftere og oftere, og så faller man helt av vogna. De årene jeg har vært med her (siden før Ketolysekuren) har jeg nok opplevd at det er få som får dette til. En av årsakene er at du setter igang søtsuget igjen, blodsukkeret kommer i ubalanse og da har man det gående.

Som sagt, det kan funke, - men i følge Ketolysekuren er det NEI

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:14   #3
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er IKKE rom for "juksedager" så lenge du går på Ketolysekuren. Det sies vel omtrent i klartekst i boka. Og du behøver jo ikke leve slik for alltid. Clouet er å finne ut av hva kroppen din tåler, og da anbefales det at du legger til karber litt og litt om gangen når du har kommet dit at du har oppnådd ønsket vekt.
Om du begynner å spise slik du gjorde før...ja da vil du også ende opp der du var før Torkil har skrevet om hvordan man kan takle overgangen i "Etter slankekuren".

Min personlig mening er at OM du ønsker å spise annerledes på dager som 17. mai, bursdag, julaften og andre høytidsdager, MÅ du være oppmerksom på vektoppgang, - OG at det blir litt vanskeligere for hver gang å få vekttapet igang igjen. Om du klarer å takle det uten problem - OG fremdeles går ned i vekt etterpå, så ser du etterhvert hva du kan tillate deg. For noen funker dette fint. Men erfaringsmessig er det dessverre ikke så enkelt for de fleste. Mange opplever platåfaser etter slike "juksedager", frustrerende ! Mesteparten av det man legger på seg er vannvekt, men allikevel; det funket så godt den ene gangen, så prøver man en gang til, og en gang til.... oftere og oftere, og så faller man helt av vogna. De årene jeg har vært med her (siden før Ketolysekuren) har jeg nok opplevd at det er få som får dette til. En av årsakene er at du setter igang søtsuget igjen, blodsukkeret kommer i ubalanse og da har man det gående.

Som sagt, det kan funke, - men i følge Ketolysekuren er det NEI

Må innrømme at jeg ble ganske skuffa over svaret, men sånn er det bare. Forloveden min drikker cola hver lørdag, men spist streng ketolyse kost resten av uka, å har gått ned 11 kilo på 4 uker. Jeg skal nok ærlig innrømme at ketolyse er noe jeg kun kommer til å holde på med til høsten, da er det over på fedon lindberg for både meg og gubben...

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:25   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Må innrømme at jeg ble ganske skuffa over svaret, men sånn er det bare. Forloveden min drikker cola hver lørdag, men spist streng ketolyse kost resten av uka, å har gått ned 11 kilo på 4 uker. Jeg skal nok ærlig innrømme at ketolyse er noe jeg kun kommer til å holde på med til høsten, da er det over på fedon lindberg for både meg og gubben...

Det er selvsagt helt opp til deg, men følgene kan være mer skuffende enn svaret, for å si det slik

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:28   #5
simpony
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Sotra
Alder: 42
Innlegg: 10
simpony er på en erverdig vei

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Må innrømme at jeg ble ganske skuffa over svaret, men sånn er det bare. Forloveden min drikker cola hver lørdag, men spist streng ketolyse kost resten av uka, å har gått ned 11 kilo på 4 uker. Jeg skal nok ærlig innrømme at ketolyse er noe jeg kun kommer til å holde på med til høsten, da er det over på fedon lindberg for både meg og gubben...

Jeg er helt enig med deg Maylinn Fedon Lindberg tror jeg er bedre å følge. Det virker nå på meg iallfall som en god måte å leve resten av livet på. ikke bare en kur som man må være så veldig forsiktig med hva man spiser. jeg har akkurat begynt på en av bøkene hans "naturlig slank med kost i balanse". viktig å kunne leve litt.

Jeg har før prøvd meg på ketolyse men gikk rett opp igjen når jeg begynte å spise "vanlig".

Men lykke til!

simpony er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen komponert Lav Karbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:42   #6
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av simpony, her.

Jeg er helt enig med deg Maylinn Fedon Lindberg tror jeg er bedre å følge. Det virker nå på meg iallfall som en god måte å leve resten av livet på. ikke bare en kur som man må være så veldig forsiktig med hva man spiser. jeg har akkurat begynt på en av bøkene hans "naturlig slank med kost i balanse". viktig å kunne leve litt.

Jeg har før prøvd meg på ketolyse men gikk rett opp igjen når jeg begynte å spise "vanlig".

Men lykke til!

Tusen takk for kjempe fint innlegg. Jeg skal absolutt følge ketolyse den tiden jeg har gitt meg selv, men dette er ingen varig livsstils endring for meg. Jeg skal selvfølgelig alltid spise lavkarbo videre i livet mitt, men ikke ketolyse for alltid. I ketolyse boka står det jo også at du bør ha et opphold på 3 måneder eller mer etter 6 måneder. Selv om jeg trives på de resultatene ketolyse gir meg, å det er kjempe deilig å aldri være sulten... Men det går ikke for alltid...

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:46   #7
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Lov med juksedager?

For meg er det for alltid...fordi jeg rett og slett blir så dårlig av hvetemel, sukker, poteter, pasta, ris osv... men det er klart en annen motivasjon enn å skulle gå ned i vekt...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:51   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av simpony, her.

Jeg er helt enig med deg Maylinn Fedon Lindberg tror jeg er bedre å følge. Det virker nå på meg iallfall som en god måte å leve resten av livet på. ikke bare en kur som man må være så veldig forsiktig med hva man spiser. jeg har akkurat begynt på en av bøkene hans "naturlig slank med kost i balanse". viktig å kunne leve litt.

Jeg har før prøvd meg på ketolyse men gikk rett opp igjen når jeg begynte å spise "vanlig".

Men lykke til!

Poenget er vel at vanlig var det som gjorde at vekta var høyere enn ønskelig og da kan man ikke gå tilbake til den maten.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:07   #9
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

For meg er det for alltid...fordi jeg rett og slett blir så dårlig av hvetemel, sukker, poteter, pasta, ris osv... men det er klart en annen motivasjon enn å skulle gå ned i vekt...

Som sagt, jeg skal alltid være på lavkarbo, men ikke ketolyse. Tror ikke det er velding mange som trives på det over flere år.... Men når det er sagt, aldri tilbake til hvetemel, brød, ris, poteter eller sukker på meg heller

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:09   #10
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Poenget er vel at vanlig var det som gjorde at vekta var høyere enn ønskelig og da kan man ikke gå tilbake til den maten.

Hele saken handlet vel egentlig bare om at jeg lurte på om det var lov med jukse dager, å det fikk jeg jo svar på.

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:13   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Hele saken handlet vel egentlig bare om at jeg lurte på om det var lov med jukse dager, å det fikk jeg jo svar på.

Nå siterte og kommenterte ikke jeg ditt innlegg da ...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:15   #12
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Nå siterte og kommenterte ikke jeg ditt innlegg da ...

Trodde det gjalt tråden jeg startet

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:30   #13
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Som sagt, jeg skal alltid være på lavkarbo, men ikke ketolyse. Tror ikke det er velding mange som trives på det over flere år.... Men når det er sagt, aldri tilbake til hvetemel, brød, ris, poteter eller sukker på meg heller

Jeg spiser omtrent ikke karbohydrater i det hele tatt... jeg ligger nok på 10 karb daglig... og det er fordi det er så begrenset hva jeg faktisk tåler av matvarer...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:30   #14
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Lov med juksedager?

Du må nesten prøve deg frem selv.. For et par år siden hadde jeg en sprekk annenhver lørdag og det fungerte fint for meg.. Jeg gikk jo ned ganske mye.. Men det er jo ikke sikkert det fungerer for deg..

Nå er jeg av den oppfattelsen at man skal kose seg og ikke sette så mye grenser for seg selv.. hihi men det syns på vekta mi da..

Nyyyyt livet er min filosofi


Lykke til med og uten sprekk!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:35   #15
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med juksedager?

Ikke når man skal fort ned i vekt på kortest mulig tid, da er det ikke rom for juksedager.

edit: 5 uker er jo ingenting. bare så det er sagt.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 20:27   #16
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Tusen takk for kjempe fint innlegg. Jeg skal absolutt følge ketolyse den tiden jeg har gitt meg selv, men dette er ingen varig livsstils endring for meg. Jeg skal selvfølgelig alltid spise lavkarbo videre i livet mitt, men ikke ketolyse for alltid. I ketolyse boka står det jo også at du bør ha et opphold på 3 måneder eller mer etter 6 måneder. Selv om jeg trives på de resultatene ketolyse gir meg, å det er kjempe deilig å aldri være sulten... Men det går ikke for alltid...

Hei Maylinn! Jeg har ikke boka til Torkil - kan du fortelle meg hva han mener med opphold etter 6 måneder. Hva skal en spise da da?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 20:38   #17
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Hei Maylinn! Jeg har ikke boka til Torkil - kan du fortelle meg hva han mener med opphold etter 6 måneder. Hva skal en spise da da?

Spise lavkarbo, men med nok karber til å være ute av ketosen.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 20:40   #18
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lov med jukse-dager?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Hei Maylinn! Jeg har ikke boka til Torkil - kan du fortelle meg hva han mener med opphold etter 6 måneder. Hva skal en spise da da?

Dette med opphold er vel heller at han som lege må safe litt...
Er mange her som har spist ketogent myyyyye lenger enn som så

Jeg har i all hovedsak spist ketogent i 1.5 år og jeg er ikke blant de som har holdt på lengst

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 20:58   #19
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lov med juksedager?

Nille her inne har spist ketogent mer eller mindre siden 1982, så jeg tror ikke det er noen fare

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:10   #20
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Lov med juksedager?

Åh, tusen takk...da kan jeg fortsette som før.....det er jo det jeg trives med....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:17   #21
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Jeg spiser omtrent ikke karbohydrater i det hele tatt... jeg ligger nok på 10 karb daglig... og det er fordi det er så begrenset hva jeg faktisk tåler av matvarer...

Jeg ligger på omtrent samme nivå som du gjør Har planer om å gjøre det frem til oktober, ca, da tenkte jeg å spise litt mer Nei det er nok viktig å følge det man trive med

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:17   #22
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Lov med juksedager?

Det er jo kun du som bestemmer om det er lov med juksedager. Du må bare tenke at i "beste fall" setter det vekt-tapet ditt tilbake noen dager, i værste fall i noen uker.. Så er det om å gjøre å finne ut om det er verdt det. Det kan ikke vi svare deg på.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:19   #23
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av Greddy, her.

edit: 5 uker er jo ingenting. bare så det er sagt.

Dette var en unødvendig kommentar.

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:23   #24
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lov med juksedager?

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Det er jo kun du som bestemmer om det er lov med juksedager. Du må bare tenke at i "beste fall" setter det vekt-tapet ditt tilbake noen dager, i værste fall i noen uker.. Så er det om å gjøre å finne ut om det er verdt det. Det kan ikke vi svare deg på.

Nei var egentlig først og fremst slike dager som julaften jeg tenkte mest på. Er ikke det at jeg har planer om å jukse akkurat Men er kjempe greit å sjekke hvilken erfaringer andre har Dette er så ferskt for meg, å jeg tror jeg fortsatt må ha en del tid til å la kroppen min få kjenne hva som er riktig Men jeg kjører på med ketolyse i hvertfall et halvt år til, å trives jeg med det, ja da fortsetter jeg, hvis ikke så satser jeg på Fedon... Time will show!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:25   #25
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Lov med juksedager?

Tror det er mange av oss som har juksedager. Noen faller helt ut og lar det skli helt til alt er kommet på igjen, noen greier å hanke seg inn etter noen kilo og buskene som strammer og noen greier fint å kjøre en "juksedag" innimellom uten at de lar det gå helt over styr. Bare sånn for å ha sagt det!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no