Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Myggstikk?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-08, 23:21   #1
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel
Question

Myggstikk?

Etter et par daga inn i ferien i Nord Norge begynte æ å lure litt; kor blir myggstikkan av?

Så æ spurte ei æ kjenne der som og e på Ketolyse om ho va mindre plaga av myggstikk i forhold til i fjor sommer; etter en liten tenkepause kom det fram et stooort glis-og joda, når ho no tenkte over det så va det ikkje nåkka plage å sitte midt i en myggsverm lenger!

E det rett og slett så enkelt at dem ikkje vil ha sukkerfritt blod? Får håpe det ikkje muteres lavkarbomygg til neste sommer....

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 23:43   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Myggstikk???

Opprinnelig lagt inn av Michelin, her.

Etter et par daga inn i ferien i Nord Norge begynte æ å lure litt; kor blir myggstikkan av?

Så æ spurte ei æ kjenne der som og e på Ketolyse om ho va mindre plaga av myggstikk i forhold til i fjor sommer; etter en liten tenkepause kom det fram et stooort glis-og joda, når ho no tenkte over det så va det ikkje nåkka plage å sitte midt i en myggsverm lenger!

E det rett og slett så enkelt at dem ikkje vil ha sukkerfritt blod? Får håpe det ikkje muteres lavkarbomygg til neste sommer....

Hmmm, akkurat det var ikke min erfaring fra i "sommer". Men kanskje jeg ikke var skikkelig i ketose da? Jeg fikk alle mine myggstikk rett etter at vi kom hjem igjen og da hadde jeg hatt en ketosepause.

Etter det har jeg i grunnen ikke blitt bitt, men det tror jeg mest er fordi alle myggene frøs ihjel etterhvert.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 00:05   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Myggstikk???

Hmmm. Jeg har heller ikke hatt myggstikk i sommer. Jeg har til og med teltet.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 16:27   #4
Venus
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 54
Innlegg: 459
Venus er en juvelVenus er en juvelVenus er en juvel

Sv: Myggstikk???

Får skjelden myggstikk, men har vel kaaanskje vært enda
mindre plaget i år.. sambo blir alltid stukket,
mens jeg sitter ved siden av ham og kjenner ingenting

Venus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no