Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2015
Alder: 43
![]() |
Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Jeg er mann, 35 år gammel. Gikk ned nesten 20 kilo med lavkarbo for et par år siden, men gått opp igjen. 182cm, 105kg i dag. Vil ned til 80kg jo fortere jo bedre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Jeg har alltid tilgjengelig Nannahs knekkebrød i skapet. Hiver på et par skiver fårepølse og en god dæsj majones også har jeg et kjapt måltid som metter |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Takk! Glutenfrie knekkebrød er kjøpt inn i dag. Går litt på karbobudsjettet, men har det veldig stramt på karbo ellers, så tror dette skal være bra for variasjonen og mellommåltider |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2016
Hvor: vestlandet
![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Jeg lager osteknekkis. Er fort gjort. Bare steke noen sneier med taffelost i mikron på bakepapir. Godt er det også og 0 karbohydrater |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Lag store porsjoner gryte, ostelasagne e.l så du har tilgjengelig over flere dager.
![]() |
![]() |
#6 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?En pakke pålegg/skinke, alene eller sammen med ost, majones, agurk eller spirer. På farten er det like tilgjengelig som en sjokolade.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Litt sulten?
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 61
![]() ![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Jeg er veldig glad i smoothies, med en blender eller en god stavmikser lages en smoothie på null tid, med bær og cottage cheese og egg, så blir det et ok måltid eller mellommåltid. Sist redigert av annex : 20-01-16 kl 15:52. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Takk for alle svar! Jeg kjørte knekkebrødprosjektet en stund, men måtte droppe det, fordi i min travle hverdag spiste jeg altfor mye av det. Bare pga ting som skjer i livet mitt og andre issues som mild depresjon, så blir det spist mye av den "lettest tilgjengelige" maten. Jeg føler derfor at jeg trenger å alltid ha noe enkel backup mat for ikke å sprekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Jeg lager gryte. Tar ca. en time og gir 6-10 porsjoner som jeg har i fryseren i bokser fra Clas Ohlson. Jeg har somregel 3 forskjellige retter å velge mellom siden jeg lager mat hver helg, men spiser annen mat i helgen.
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2014
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?Frukost og mellommåltid: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?No på sommaren likar eg å lage ein stor salat med kylling, skinke eller anna, og ha ståande eit par dagar. (Likar å lage dei krema med creme fraish og majones.) Veldig enkelt å ta seg ein porsjon når ein er svolten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Emneord |
lavkarbo, sulten |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen generelle spørsmål om hvordan lavkarbo fungerer | fleur78 | Lavkarbo generelt | 10 | 11-04-14 09:35 |
Trenger noen svært kjappe råd | idontknow | Lavkarbo generelt | 24 | 18-07-11 09:03 |
Et par kjappe! | Val | Ketolysekuren | 5 | 02-02-11 23:09 |
Noen som kan anbefale greske måltider som er lavkarbo | screwball | Generell diskusjon | 6 | 16-02-09 12:44 |
Kan dere gi noen generelle råd? | trnd | Lavkarbo generelt | 5 | 03-12-08 15:44 |