Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Bibbas journal

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-05, 11:03   #1
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel
Smile

Hjelp og et puff i riktig retning.

Hei.
Trenger et puff og hjelp av andre som er i samme situasjon.
Jeg er en dame på 44 år, som "jobber" fælt med å gå ned de for mye kiloene som er kommet på.
Har født 3 barn, la på meg 20 kilo på det meste. Men 13 av disse har jeg blitt kvitt, over mange år.
Sliter nu med 7 kilo, og klarer det ikke.Av disse 7 ligger 5 på magen. Fikk voldsom mye overflødig mageskinn etter svangerskapene, og dette er godt "utfylt" nu.
Sluttet å røyke for 3 år siden, og la på meg 5 kilo, men de gikk jeg av meg på 4 mnd.
Tror det er litt alderstillegg også jeg har fått , slik at det er ekstra vanskelig å bli kvitt noe.
Jeg går nesten hver dag: annen hver dag på tredemølle - 40 min intensiv. Og annen hver dag i fjellet , med staver , eller langs veien i 1 til 1 1/2 time fort gange.
Har en del teningsapparater hjemme for magemusklene som jeg bruker annen hver dag eller 3 hver dag.
Maten min:
Frokost: ( kl 7 ) 1 skive mellom grovt brød med magert pålegg (tynt lag m smør hvis det ikke er smøre pålegg jeg har på)

Lunsj: (kl 11) 4 knekkebrød (ryvita/kli) med magerost m/paprika eller kaviar.Og av og til salat til.

Middag: (kl 16) kjøttstykke eller fisk (lks/sei) med grønnsaker (brokkoli/gulrøtter/blomkål) eller salat. Uten poteter som regel.
Kvelds: (kl 20.30) Salatbolle m skinke eller 2 knekkbrød med magert pålegg.

Drikker vann til middag, men te resten av dagen. Fruktte og forbrenningste med sukketter i.

Så jeg lurer på hva som skal til for at jeg kan får bort de kiloene som jeg vil ha bort. Hva må jeg forandre på ???????

Bibba

bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 11:16   #2
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Hei,Bibba,og velkommen..


ja,det er jo som regel de siste kiloene som er vanskligst å bli kvitt.Jeg vi andefale deg atkins,jeg. Selv kiloer som sitter hardt må gi slipp under kuren hans. Om du følger den slavisk.
Kjøp boka og les. Den finnes i pocket-utgave til 99,-. Men jeg vet at alle har vi anbefale den engelske versjonen istede for den norske,men sånn bare for å finne ut om det er noe for deg,er den norske ok. Du kan jo låne på blilioteket.

Syns ikke maten din så så ille ut,jeg. normalt kosthold.Men alt for mye karbohydrater.
Bruk forumet og les!! Så ser du litt hvordan vi gjør det.
Det finnes også mange oppskrifter her på gode lavkarbo-saker.

Lykke til.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 12:34   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

enig med boble!

til og begynne med så kan du jo bytte ut et brødmåltid med en omelett

lykke til

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 09:24   #4
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Hei.

Takk for gode råd.
Ja, da starter jeg morgendagen med omelett med tomat og paprika .

Har Atkint`s bok, men syntes den var uoversiktig.
Kanskje det er der problemet ligger, at jeg ikke kan sette sammen måltider selv, er vant med oppskrifter.

Leser det jeg kommer over av slanketips og mattips.

bibba.

bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 12-04-05, 19:24   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hei og velkommen

http://www.lavkarbo.no/lavkarbo_ressurser.html

bare snarest inno med en lenke med litt oppsamlet info siden du sa du synes boken var uoversiktelig.

Lykke til!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-05-05, 10:10   #6
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Usettelse

Jeg må visst vente med å starte på min sunne livstil.

I dag får jeg familiebesøk med kaker og diverse tilbehør

I morgen har min datter bursdag og da blir det vel litt kaker da også, med selskap.

Og så er det 16 mai feiring

Og 17.mai arrangement

tror dere jeg finner unnskyldninger for å utsette saker og ting her???

Er det ikke slik det er: I morgen. i morgen, men ikke i dag, nei i dag, nei i dag gjør eg ikke det slag.......

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 12-05-05, 10:25   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sitat:

tror dere jeg finner unnskyldninger for å utsette saker og ting her???

Jeg har en misstanke...

Det finnes veldig mange gode alternativer til alle disse begivenhetene. Det finnes ostekaker med fruktose og nøttebunn og mange andre varianter som er mer blodsukkervennlige. Det finnes mat som er bra. 17 mai, er det jo masse eggerøre , spekekjøtt og rømmegrøt.

Men så er det jo lettere når en først er kommet inn i tankegangen og har gjort det en sund, - da blir det mer naturlig, både å finne andre løsninger, og å vite hvordan en selv skal forholde seg ved sosiale spisesammenkomster.. Så jeg forstår godt at du ønsker å utsette det og at det ser vanskelig ut for deg akkurat nå.

Men samtidig tenker jeg også at vi har veldig mye motstand i oss mot å gjennomføre forandringer, så hvilken som helst dag er like god som en annen,- bare å hoppe i det!

Saken er vel den at vi må være motiverte. Når motivasjonen er sterk nok, er vi klar til å gå i gang.

Vet ikke om dette var til så veldig god hjelp, men det var nå tankene mine,- så får du ta tak i den biten som passer deg best

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-05-05, 11:27   #8
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

nøttekake med krem det bakte jeg i går, men tenkte ikke at jeg kunne spise det med god samvitighet 1 stk altså?


Og tenkte heller ikke på spekemat med rømme, det er jo også "lov".

Du ga meg en tankevekker, og plutselig så var det ikke så mørkt likavel

Da fortsetter jeg bare...

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 19-05-05, 09:45   #9
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

nesten 1 kg borte

Hei å hå.

Nu har jeg mistet nesten 1 kg. Og det er nu litt bra, syntes jeg. Startet i forrige uke med å ta meg selv i nakken.

Har ikke vært så flink til å følge alt slavisk. (Skjeiet ut 17.mai med noen kakebiter og så spiste jeg kun 2 måltider den dagen)

Starter dagen med eggerøre og paprika og tomat, og 1 glass vann m/sitron i.

Til lunsj er det salat og kokt skinke og 1 kyllinglår.

Middag er fisk med grønnsaker (brokkoli,gulrot,blomkål) uten saus.
Ikke poteter

Kvelds stekt egg med masse salat ( ca kl halv 9)


Og drikker masse vann med sitron i.

Og med et slikt matprogram håper og tror jeg at jeg skal klare mine 10 kg før jul.

Må ha langsiktig mål.

Det blir ikke noe trening i dag, skal male stua mens resten av familien er borte.


Leste i Hjemmet fra forrige uke om Sandie fra Tromsø som hadde slanket seg slik med karbo kur. Ho var blitt LEKKER. Slik vil jeg også bli..........

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 19-05-05, 10:41   #10
Dagros
Juniormedlem
 
Dagros sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 34
Dagros er på en erverdig vei

10 kg før jul er jeg sikker på at du klarer.

Dagros er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-05-05, 11:06   #11
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Ja, håper jo at jeg skal klare det før den tid, men må liksom sette meg et langsiktig mål.


Er treg av meg, og syntes det tar sin tid å sette seg inn i alt. Oppskrifter, hva som er rett og hva som ikke skal brukes.

Og når man har mann og barn, som ikke ønsker å spise det samme som meg, er det tungvindt og ordne flere forskjellige matretter.

Men jeg begynner å få det til nu.

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 10:12   #12
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Skal ha taco i dag til middag ,

gleder meg


og vet at skjell eller lefser skal jeg ikke spise, men lurer på om jeg kan bruke vanlig tacokrydder?


Mente jeg har leste en eller annen plassen her at en ikke kan det, men fant det ikk eigjen.

Kan noen hjelpe meg?

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 12:13   #13
Mint
Medlem
 
Mint sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 43
Innlegg: 369
Mint har en fantastisk aura rundt segMint har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av bibba

Skal ha taco i dag til middag ,

gleder meg


og vet at skjell eller lefser skal jeg ikke spise, men lurer på om jeg kan bruke vanlig tacokrydder?


Mente jeg har leste en eller annen plassen her at en ikke kan det, men fant det ikk eigjen.

Kan noen hjelpe meg?

Hei! Har vært sløv og ikke hilst på deg enda jeg Den nye måltidsplanen din ser bedre ut enn den forrige; mye mindre karbohydrater

Når det gjelder tacopulver så er det vel sukker i disse ferdigposene, tror det er det som er problemet. Men jeg vet ikke hva du kan bruke istedet, lurer sannelig på det selv jeg (Spiste forresten taco selv i går, nam nam )

Mint er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 12:20   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Det er druesukker i de posene, så det er ikke noe særlig Men man kan bruke Tacokrydder fra Black Boy - de er i vanlige glass (selv synes jeg ikke det smaker det samme, men..)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 12:45   #15
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Det var det jeg tenkte. Mente å hadde lest det en eller annen plassen her, men fant det ikke tilbake.



Takk. Nu kan jeg spise med god samvittighet.

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 15:22   #16
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

titt-tei!!!!!

åh skal du ha taco i dag du da,,,det er snadder det,,,kos deg masse......

er skikkelig flink med maten altså,,,,,,,

ha en toppers helg

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-05, 19:05   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg trener Winsor Pilates tre ganger i uka - etter DVD. Den koster 529 kr med inkl. matte på TV-shop her
Det er sikkert mulig å laste ned fra nettet om du kan med sånt. Jeg begynte med basic programmet, men siden jeg faktisk var bedre trent enn jeg trodde, så gikk jeg rett over på "Accelerated Body Scultpting". Reklamen sier at jeg er på vei til en helt ny kropp nå.... ("etter 10 ganger skal du kjenne forskjellen, etter 20 ganger skal du se forskjellen, etter 30 ganger skal andre se forskjellen (alt. "har du fått ny kropp") Har pr i dag trent 25 økter (ca. 8 uker) og JEG både ser og føler forskjell, men jeg tror ikke andre har sett det (siden jeg har klær på), - og NY ?? Neeei, det er vel å trekke det litt langt !! Men det hjelper utvilsomt. Har bestilt en annen DVD pakke fra Winsor Pilates via broren min i USA. Har prøvd å bestille fra Norge, men de sender visst ikke hit.... Der er det 10 forskjellige programmer for hele kroppen..... greitt med litt variasjon !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-05-05, 21:11   #18
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Winsor Pilates høres "underbart" ut.


Skal se om jeg får tak i det på nettet og laste ned kanskje.

Har lest om det og shaping at det skal være veldig bra.


Takka for tipset.

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 22-05-05, 21:12   #19
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Konfirmasjon i dag, trenger jeg si mer.......

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 25-05-05, 09:34   #20
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Nu må jeg ha skjeiet ut for vekta står i still.

Gårdagen så slik ut:

Eggerøre til froktost med paprika og tomater kl 06.50
1 kiwi ca kl 10:00
2grov knekkebrød med magerost og kost skinke kl 11:30
kyllingfilet med brokkoli og gulrøtter kl 16:10
salat med kokt skinke kl 20:45

VANN, VANN, VANN i litersvis med sitron i.

Og 1 glass pepsi max.

Huff.

Men jeg har ikke gått mine lange turer eller på tredemølla på noen dager. Kanskje det er derfor.

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 25-05-05, 09:47   #21
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av
Smile

Opprinnelig lagt inn av bibba

Nu må jeg ha skjeiet ut for vekta står i still.

Gårdagen så slik ut:

Eggerøre til froktost med paprika og tomater kl 06.50
1 kiwi ca kl 10:00
2grov knekkebrød med magerost og kost skinke kl 11:30
kyllingfilet med brokkoli og gulrøtter kl 16:10
salat med kokt skinke kl 20:45

VANN, VANN, VANN i litersvis med sitron i.

Og 1 glass pepsi max.

Huff.

Men jeg har ikke gått mine lange turer eller på tredemølla på noen dager. Kanskje det er derfor.

Jeg synes du er flink jeg! Og det er jo helt normalt at vekta står stille i perioder.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-05, 09:58   #22
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Veit dere hva jeg kom på nu....


Jeg inntar 2 -3 fri flyt kapsler hver kveld.
For mine stive ledd og blodomløpet.


Kan det være disse små luringene som holder min vekt i still, det er jo fiskefett og burde være av den goooode sorten.

Eller blir jeg lurt nu...

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 09:18   #23
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Gårsdagens inntak og mosjon:

Gikk meg en lang tur i går kveld og det var godt for sinnet også

Frokost: eggerør og salat
mellommåltid: 1 Kiwi
Lunsj: 2 knekkebrød med magerost og kost skinke
Middag: Fiskepudding med brokkoli og gulrot.
Kveld: 2 pannkaker

Frokost : Flott
Lunsj: Flott
Middag: Hm ... fiskepuddingen innholdt 9,4 gram protein og 8.2 gr karbohy.
Kvelds: Hmhm ... 2 pannkaker med Fedon lindbergs sukker, men pannkakene har vanlig hvetemel.

Men der rare var at når jeg hadde spist disse 2 pannkakene, ble jeg kvalm etter 15 min.
Kan det være sukkeret?
Spiser ikke så mye søtt, at jeg tenkte kanskje det var det?
Og magen ble så oppblåst, men det er pga hvetemelet det er jeg sikker på.Jeg har ikke spist hvetemel på mange måneder pga oppblåsheten.

Så det var gårdagen det.

__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 27-05-05, 13:46   #24
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Endelig fredag.

har vært en hard uke med møter , møter og møter i tilegg til jobben. Lange dager.

Men vet dere hva, i dag, dag jeg stod opp og så meg i speilet så jeg en kropp som jeg var veldig fornøyd med
Jeg er ikke slank, men har en veldig fin figur til å være en trebarnsmor.
Jeg har tatt sol, og har fått en gylden farve (ANBEFALES - ikke overdriv, men litt)

Folk jeg kjenner kommenterer at jeg ser så pigg og fin ut. (har jo bare tatt av meg 2 kg, men jeg lyser og ja, jeg føler meg helt topp)


Puppene henger,(selvfølgelig med 3 unger som har sugd seg fast ei stund, at dem er slapp)
Magen er det som er problemet - ja kjempeproblemt- der er det skinn for 1/2 menneske til.

Men etter at jeg har trimmet, har jeg fått sprett rumpe, noe jeg er veldig fornøyd med.

Så egentlig er det en fornøyd dame som tar helg.


Har vært så fornøyd i dag, at jeg jaggu gikk og kjøpte meg en Kafe Late med sirup, og har nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytt den i lang tid. Nydelig, helt til magen slo kollbøtt. Tror det var sirupen gitt.
Men godt var det. (sorry)


GOD HELG .



__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 27-05-05, 14:19   #25
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av bibba

Men der rare var at når jeg hadde spist disse 2 pannkakene, ble jeg kvalm etter 15 min.
Kan det være sukkeret?
Spiser ikke så mye søtt, at jeg tenkte kanskje det var det?
Og magen ble så oppblåst, men det er pga hvetemelet det er jeg sikker på.Jeg har ikke spist hvetemel på mange måneder pga oppblåsheten.

Så det var gårdagen det.

Er nok sukkeret/karbene som gjorde at du ble kvalm og dårlig ja - blodsukkeret fløy nok i taket.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har jeg spist riktig i dag? *lilje* Dr Lindbergs 10 27-01-05 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no