Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-10, 21:40   #51
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av Mjauritz, her.

Jeg kan ikke kjøpe nugatti - klarer ikke å la boksen være...

ikke jeg heller - spiste vanligvis mye med skje etter brødinntak MED nugatti på... sukk... den tiden er over gitt! HURRA!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 21:45   #52
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

jeg har faktisk en halv boks med nugatti stående fra tidligere i år da min utenlandske kjære ville smake.. jeg hadde helt glemt den! og den frister ikke lenger engang! lavkarbo ftw =D

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 21:53   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Jeg kjenner jeg er glad jeg aldri har kunnet fordra sjokoladepålegg!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:15   #54
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Jeg var slank til jeg som 40-åring hadde fått mitt andre barn, la ikke noe særlig på meg i svangerskapene. Etter det kom kiloene sigende. Idag (11år etter) skylder jeg på lettprodukter og for mye karbo. Prøvde meg på en Fedon-kur for ca 8 år sia, vellykka men tungvint, så da falt jeg tilbake i gamle synder: pasta, ris, rundstykker, potetgull til et glass vin i helga, lettprodukter. Nesten aldri brus. Har brukt smør på maten hele tida, men hvem kunne tro at det var brødet som var synderen?

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:16   #55
kiwo
Medlem
 
kiwo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 50
kiwo er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

jeg spiste "sunt". Brød uten smør på, med lett-pålegg på. Var veldig glad i pasta og ris, så det ble det ofte til middag. Kjøpte aldri sjokolade e.l. Det eneste som jeg kan peke på som "galt" var at jeg var litt for glad i middag
Og da passer jo lavkarbo godt for meg. Middag til hvert måltid, hvis jeg ønsker det

__________________


kiwo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:39   #56
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg kjenner jeg er glad jeg aldri har kunnet fordra sjokoladepålegg!

Samme her. Jeg synes Nugatti er relativt godt, men helst i kakefyll og sånt, jeg er glad i nougat-smaken. Men på skiva? Jeg har aldri skjønt meg på voksne som spiser sånne ting på brødskiva, hehe. Men hver sin smak.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:50   #57
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Norsk husmannskost, lite mosjon og kveldskos rett og slett

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:56   #58
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av kiwo, her.

jeg spiste "sunt". Brød uten smør på, med lett-pålegg på. Var veldig glad i pasta og ris, så det ble det ofte til middag. Kjøpte aldri sjokolade e.l. Det eneste som jeg kan peke på som "galt" var at jeg var litt for glad i middag
Og da passer jo lavkarbo godt for meg. Middag til hvert måltid, hvis jeg ønsker det

Ja, sånn var det! Rørte aldri smør, lite og lett pålegg, store tjukke (grove) brødskiver. Og masse pasta og ris!
Og Grete Roede!

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 14:04   #59
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Åhh... nugatti... på ferskt brød med masse smør under (mange, mange skiver... tynne skiver med maaaaasse nugatti.... *ler*)

Helst loff.... Loff med smør og nugatti og iskald skummet melk til...
Men jeg har det ikke i huset, det er bare jeg som liker det og har jeg det i huset spiser jeg ikke annet, så sånn er det. Men fant sukkerfritt peanuttsmør på Coop i går da! Var godt også og økologisk i tillegg - rene kinderegget!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 15:02   #60
Juno
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9
Juno er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Jeg skylder på at jeg flyttet for meg selv, og hadde dårlig råd. Det ble spagetti hver dag så og si, for det var billig og enkelt. Og som student drakk jeg latterlig mye øl i helgene. Den ultimate oppskriften for å legge på seg!

Juno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 18:53   #61
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Norsk husmannskost, lite mosjon og kveldskos rett og slett

Samme her pluss et svangerskap, røykeslutt og bekkenløsning. Tjohei.

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 19:42   #62
Tor Nado
Juniormedlem
 
Tor Nado sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
Tor Nado er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Enorme mengder øl, samt alfor store porsjoner middagsmat.
Nattlige raid som endte med voldtekt av kjøleskapet.

__________________

Tor Nado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neo Atkins Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 19:46   #63
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Samme her. Jeg synes Nugatti er relativt godt, men helst i kakefyll og sånt, jeg er glad i nougat-smaken. Men på skiva? Jeg har aldri skjønt meg på voksne som spiser sånne ting på brødskiva, hehe. Men hver sin smak.

Eller med skje.. :-D Nugatti med skje når jeg ikke gadd å kjøpe sjokolade.. IKNOW.. Sykt!

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:28   #64
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av kiwo, her.

jeg spiste "sunt". Brød uten smør på, med lett-pålegg på. Var veldig glad i pasta og ris, så det ble det ofte til middag. Kjøpte aldri sjokolade e.l. Det eneste som jeg kan peke på som "galt" var at jeg var litt for glad i middag
Og da passer jo lavkarbo godt for meg. Middag til hvert måltid, hvis jeg ønsker det

Jupp, slik var det med den kroppen også. Var opplært hjemmefra at magre produkter var det beste... Vel vel.

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:59   #65
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Er det umulig å gå ned i vekt uten å ta Lavkarbo diett?

Nei, selvfølgelig er det ikke umulig å gå ned i vekt ved å følge andre retninger enn lavkarbo, men her inne vil du nok finne flest folk som sverger til lavkarbo... altså lite karbohydrater og mye fett.

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:14   #66
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Eller med skje.. :-D Nugatti med skje når jeg ikke gadd å kjøpe sjokolade.. IKNOW.. Sykt!

Uffda - for min egen psykes skyld: Ikke SYKT - men avhengig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:22   #67
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Når jeg var 17 år og starta på p-pillen la jeg på meg nesten 20 kg, men da flyttet jeg for meg selv og spiste litt usunt, men ikke 20 kg usunt.
Selv om jeg la på meg nesten 20 kg så ble jeg ikke overvektig, hadde en bmi på 23 etterpå så var nok kanskje litt undervektig før... De fleste syns jeg hadde godt av det, men ikke jeg da selvfølgelig...

Etter fødsel gikk jeg ned nesten alle svangerskaps kg, men når jeg begynte på minipillen la jeg på meg like mye og litt til!! TYPISK....!! (Teite meg som ikke tenkte på det....)

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:54   #68
Rosenkål
Juniormedlem
 
Rosenkål sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 45
Innlegg: 29
Rosenkål er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Er det umulig å gå ned i vekt uten å ta Lavkarbo diett?

Absolutt ikke. Jeg har gått ned ganske mye på andre måter også, det det handler om er jo å finne det som passer en selv best. Å gå ned i vekt trenger ikke å være pining og forferdelig - da har man nok mye mindre sjanse til å lykkes.

__________________
Leter etter migrenevennlig kosthold og også vektreduksjon på sikt. Oppstart 4. juni 2010, hittill har jeg gått ned 19 kg.
Rosenkål er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 14:26   #69
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Er det umulig å gå ned i vekt uten å ta Lavkarbo diett?

Neida. Jeg gikk selv ned 10 kg på "vanlig" karbo-kost med litt magrere kost og mer mosjon på et halv år. Ikke noe problem det. Etter noen kjæreste-år begynte kiloene å komme på, men jeg fikk av 6 kg på samme måte. Lå lenge på en grei vekt, men ville prøve lavkarbo allikevel for det hørtes helsemessig sunnere ut i mine ører. At 2-3 kg til forsvant som dugg for sol og at jeg spiser mye utrolig digg mat er et suverent pluss!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 14:42   #70
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Takker.
Jeg trener veldig mye og tenkte som så at da vil vekten minke. Men gjør ikke det. Jeg må til legen å få sjekket saker og ting, for dette kan ikke være rett. Skal vel normalt gå ned i vekt når du brenner 2000 kcal i uka på trening.

Der lå jeg også før jeg begynte på lavkarbo! Trente og trente, kunne glatt forbrenne både 2000 og 3000 kcal i uka på sykling og annen aktivitet, men vekta lå pal stille. Jeg aner ikke hvorfor. Spiste forsåvidt sunt og greit også og med normalt kaloriinntak, men gikk ikke ned ett gram.

Så hoppet jeg over på lavkarbo (ikke så lavt at jeg havner i ketose) og vips! forsvant 2-3 kg. Men nå orker jeg ikke trene da...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 19:20   #71
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Har "alltid" veid litt mer enn jeg burde (10 kg overvekt), og for meg var det nok uvitenhet om energisammensetningen av matvarer. Jeg drakk mye juice og sjokolademelk, og trodde potet var mye sunnere enn kjøttet når vi hadde middag. Likte heller ikke grønnsaker og elsket fete sauser med pommes frites og ris. Det ble nok generelt for mye energi i forhold til det kroppen min trengte Godis spiste jeg 1 gang i uken, men ofte en hel potetgullpose sammen med en stor sjokolade, ble enda mer da jeg fikk meg kjæreste..

Er fremdeles litt overbevist om at jeg har vanskeligheter med selv å regulere hvor mye kroppen trenger i løpet av en dag. Jeg kan bli mett på 1000 kcal om dagen, men også være sulten etter 3000 kcal. Med lavkarbo føler jeg at kroppen lettere regulerer hvor mye energi kroppen egentlig trenger

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 19:59   #72
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Jeg har ikke vært særlig overvektig, men nytt liv, uten redsel og med trygghet, fikk meg ned i usunne 54 kilo.. + "overdose" medisiner, som ble kuttet ut etterhvert.
Så kom det en kjærestegutt inn i bildet og trivselsvekta gikk opp en del..
Legg til for mye kos med øl, sjokolade på bordet hver gang KG kom innom, og liiit lite styring på hva man putter i munnen, intoleranse på hvetemel, lavt stoffskifte, diverse andre sykdommer, (5 ulike diagnoser) så har man grunnen til vektoppgangen her.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 20:57   #73
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Åhh... nugatti... på ferskt brød med masse smør under (mange, mange skiver... tynne skiver med maaaaasse nugatti.... *ler*)


AAH! Loff i brødristaren, med masse smør og nugatti!!! MMmmmmmmm

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 21:07   #74
TinoEzio
Juniormedlem
 
TinoEzio sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 17
TinoEzio er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

.................................................. .......

__________________



Sist redigert av TinoEzio : 24-07-12 kl 23:56.
TinoEzio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 21:05   #75
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Pasta pasta og pasta!! Liker ikke potet, aldri vært noe brød menneske, lite smør, gla i fisk.. men alikavel alllt for store posjoner!! Ja å spise når jeg va nedfor eller alene. Men aller mest myyye pasta.. ja også litt for ofte snop og filmkvelder da jeg ble sammen med typen min.. da gikk det bare rett oppover på nåla!!
(Nå går det i baconcrisp og paranøtter og film )

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Drakk feil brus, drakk Pepsi glajenta:-) Spørsmål og svar 4 11-02-10 10:16
35 + overvekt Hilde Kristin Mer enn 30 kg overvekt 8 24-06-09 11:10
Drakk øl i går tuppelura Ketolysekuren 4 16-09-07 22:27
Overvekt i familien? Hyper Generell diskusjon 7 26-07-07 14:17
Høy overvekt Trudelutt Dr Lindbergs 4 30-06-05 18:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no