Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life høst 09

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-09, 14:27   #101
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kroppen trenger fett for å forbrenne fett. Se f.eks denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23656

Det er jeg helt enig i Carisma.

MEN, og det er et stort "men; man har et annet utgangspunkt når kroppen nettopp har lidd seg gjennom en sultekur, slik som EasyLife. Som du ser, angrer jeg på at jeg gjorde dette. Det er ikke bra for kroppen og det føles som kroppen min er i en fase nå der den vil sikre seg mot hungersnød/sultkatastrofe og derfor holder på alt den får tilført. Jeg skal i barnedåp om kort tid og nå kommer jeg akkurat inn i bunaden. Jeg er derfor ikke villig til å gå opp igjen i vekt nå, selv om det bare er i en overgangsfase. Derfor er jeg litt forsiktig med det totale kalori-inntaket nå.

Men som du ser av fordelingen i planen min, så følger jeg generelle regler om at proteininntaket skal være det samme som kroppsvekten (dvs ikke for mye og ikke for lite) og at det skal være mer fett i kosten enn det er proteiner og karbohydrater tilsammen. Jeg har også lagt meg på 15 g karber pr dag for å sikre en god ketolyse. Prøver dette en uke og ser hvordan det går.

Men takker for tips og råd. Takknemmelig for det!

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 14:36   #102
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hei Lilletrille!

Skjønner godt hva du mener, det er jo maten vi skal lære å kontrollere. Men hva sier kurslederen din til at du vil kutte shaken helt, vet de om det?
Jeg prøver å følge "oppskriften" ganske slavisk, så får vi se i ettertid om det var lurt eller ikke. Om kroppen min går på sparebluss eller er insulinresistent aner jeg ingenting om, så jeg følger bare det easylife anbefaler. De har jo masse erfaring med å slanke folk, og det skal jo være forsvarlig.
Jeg er straks ferdig med 7 uker på shaken, og har gått ned 12 kg så langt. Kroppen min holder nok litt på kiloene, da jeg ser mange går ned mer enn meg på kortere tid. Har funnet ut sammen med veileder at jeg fortsetter på shake til jeg er på -18 kg, da skal jeg innføre ett måltid. Velger altså å stole på at easylife kan det de driver med, har ingen grunn til å tvile på det.
Jeg har ikke spist noe mat på disse ukene, men til helga skal jeg unne meg ett måltid. Og som jeg gleder meg til det!!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 14:47   #103
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Maja, her.

som du ser av fordelingen i planen min, så følger jeg generelle regler om at proteininntaket skal være det samme som kroppsvekten (dvs ikke for mye og ikke for lite) og at det skal være mer fett i kosten enn det er proteiner og karbohydrater tilsammen.

Ja, jeg ser at du har endel fett i kosten. Det kunne høres ut som du holdeg helt unna fett, derfor jeg la inn linken
Mange tror det er om å gjøre å ikke spise hverken fett eller karbohydrater, og det blir jo feil

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 20:04   #104
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hei hei

Maja: Blir spennende å se til uka da, om den dietten du har satt opp funker fint. Krysser fingrene for deg, og må få høre da!!!

Agurken: Vet ikke om du har misforstått meg litt...hehe...jeg har aldri ment å kutte shaken helt. Bare ett måltid til å begynne med. Så to, og tilslutt helt, men det er jo mange uker til... Jeg har snakket med kurslederen min om å bruke kun shake i 2 uker ja, men skal høre mer med henne til onsdag nå. Får se det an også hvor mye jeg har gått ned. Mulig jeg prøver noen dager til med bare shake. Men jeg ser det også som en mulighet å bare spise littegrann proteiner, dvs at jeg fortsatt holder meg i ketose noen dager. Bare en kyllingfilet eller ett egg vil jo gjøre underverker bare for å få noe å tygge på, og en litt annen smak enn sjokolade og vanlije... I boka står det jo egentlig 3 uker med shake, og jeg tenkte da å begynne med 2, og så mix i mange uker, må se det an hvor mange. Kan jo også kjøre shake fram til helgen, og så ta en kyllingfilet på lørdag, se hvordan det går. Men, skal høre mer med kurslederen min om hva hun mener, etter å ha vært på vekta onsdag. Holder jeg til lørdag uten mat, så har jeg jo 2 uker + 3 dager med kun shake. Er jo noe det og. Jeg også vil tro at de instruktørene vet hva de snakker om. De har jo drevet noen år, med maaange fornøyde kunder. Dæven!! 7 uker med shake!! Vanvittig bra!!! Du er knallflink!! Og motivasjonen fortsatt på topp?? Går du ned mye pr uke ca? Og, hva kan jeg forvente denne andre uka, når jeg gikk ned 3 kilo i uke 1? Er så redd for at jeg nesten ikke skal ha gått ned nå...var så godt å få de 2 vannkiloene sist...hehe...en ekstra buffer liksom... Klem klem

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 20:09   #105
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

På mitt kurs får vi begynne med et måltid i tillegg til shaker når vi har mistet 50% av vekttapet. Jeg økte faktisk vekttapet første uken jeg spiste. Tror kroppen "slappet litt av " og kom seg litt ut av "krisestemningen" :-) . Denne uken skal vi ha mental trening. Det behøvs nå, da jeg hadde min første smell i dag. HUFF OG HUFF. Sprakk fullstendig. Hadde et sykt barn hjemme og vi bakte boller. Han ville ikke spise om ikke jeg spiste så jeg tenkte at ok da, en bit kan ikke skade. MEN det var bare så altfor vanvittig godt at jeg spiste 3 boller. IDIOTISK av meg. Håper jeg ikke gjør sånt igjen på en stund. Vel, kom meg ivertfall ut på en solid løpetur etterpå, så samvittigheten er bittelitt bedre.

Neste uke (samling nr 8) skal vi ha individuelle timer. Det blir spennende.

Dere er superflinke alle sammen.

Selv har jeg nå tre kilo igjen til mitt første mål som er 10 kg til jul. Og så skal jeg ned ytterligere 4 kilo etter det.

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 20:31   #106
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hei Trille71
50% ja, det var jo ikke så dom regel...dvs at jeg må gå ned ca 3-4 kilo til før måltid om jeg følger den...kanskje jeg hadde hatt godt av en uke til med bare shake... Og du økte vekttapet etter mat? Oioi,...motiverende...hva spiste du da? Gikk du etter tallerkenmodellen da og ut av ketosen? Så du koste deg med boller idag, sånt skjer, opp med humøret igjen og tilbake på sporet. Slike utskeielser vil jo skje nå og da resten av livet. Det er hvordan man takler det som betyr noe. Og du som har vært ute på løpetur etterpå...hrgd, kjempeflink er du Å, individuelle timer etterhvert ja...hm, håper vi også skal det

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 20:43   #107
Trille71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 24
Trille71 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hei,

Nei ikke helt på tallerken modellen enda. Prøver å holde det sånn noenlunde karbohydratfritt. Spiser lunsj i ukene og middag med familien i helgene. Lunsjen består av salat, agurk, et par cherry tomater, noen fetaoster, gjerne en Jallapenos. Proteiner er som regel egg, reker, eller røket laks. Middag i helgene består av kyllingfilet, biffkjøtt eller fisk som protein og store mengde brokkoli og blomkål ved siden av. De baker jeg i ovnen sammen med litt olje/hvitløk/chillimarinade blanding.

__________________




Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 23:05   #108
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Lilletrille: Da skjønte jeg litt mer hva du mente ja Kan jo være lurt å ta den mixen i en periode! Mitt sluttmål er jo faktisk 10 kg mer enn ditt mål, så er jo logisk at jeg må gå litt lenger på shaken. Men tror egentlig det som står i boka er veiledende, slik at 3 uker kan jo være individuelt. Det fikk vi beskjed om i alle fall.. Blir spennende å høre hva kurslederen din sier, du må fortelle om det
Jeg gikk også ned 3 kg første uka, og 2 kg andre uka tror jeg. Skal på veiing i morgen kveld, og er veldig spent. Det går litt tregere nå så langt uti syns jeg... Går ned 1-2 kg i uka sånn ca nå.
Men jeg har som sagt 10 kg igjen jeg da, så jeg får holde ut med min trofaste venn sjokoshaken en stund til Motivasjonen er egentlig bra, når jeg ser at det funker og jeg ikke har noe ubehag med dette. Hadde nok vært verre hvis jeg hadde spydd av smaken! Hehe..

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 23:12   #109
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Vi fikk servert det etter en laaang dag på jobben, og lukten var bare litt for deilig

Spis fyllet og sleng deigen tilbake, så skal du se de bestiller kyllingvinger til deg neste gang... (det gjorde de iallefall på jobben min hehe)

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:10   #110
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

God morgen
Ja jeg er også ganske happy for at shaken er drikkenes, synes egentlig den er ganske kvalm bare blandet med vann, men blander alle mine shaker med kaffe (sjokolade og vanilje), og det blir rene kaffe latten av det. Nammis Det hadde nok vært noe helt annet om man måtte holdt for nesen hver gang den skal ned... Det er nok veiledende det som står i boka ja, bare forslag, sa kurslederen min. Så jeg får se hvordan jeg legger opp mixen min. Kommer jo litt an på vekta fremover seff.. Så du har veiing ikveld, blir spennende! Kommer du inn hit etterpå så jeg får høre hvordan det gikk? Jeg er fæl med å smugveie meg hjemme da...men den vekta jeg har her er feil har jeg funnet ut...stemmer jo ikke med noen andre vekter...men ser nå iallefall hvilken vei det peker. I morgen er veiedagen min, spent Hva er det du skal spise i helga da? Har du planlagt? Jeg ser for meg laks...eller kylling med blomkålmos som første måltid...

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:29   #111
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Jeg går også "i smug" på vekta hjemme, og det er egentlig den jeg følger mest... På kurset veide jeg meg ikke første gangen, så jeg vet ikke helt utgangsvekten der. Men på vekta hjemme har jeg full oversikt. Så bruker jeg den på easylife til å måle fettprosent. Men jeg er jo på vekta hver morgen da, det skal man jo egentlig ikke. Får se i kveld, jeg hopper innom og sier hvordan det gikk. Hjelp!
Det blir nok kylling i helga ja. Men fikk beskjed om å bare spise grønne grønnsaker for ikke å komme ut av ketose. Så blomkål utgår. Men tror det blir asparges, grønn paprika, salat, og en deilig saus med masse fett i. Hihi

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:33   #112
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life høst 09

Mindre karber i blomkål enn i broccoli, de er begge greie på lavkarbo.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:42   #113
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Mindre karber i blomkål enn i broccoli, de er begge greie på lavkarbo.

Hm, er det?? Hvorfor fikk jeg beskjed om å unngå blomkål da tro? Ikke helt bra...

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:47   #114
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Mindre karber i blomkål enn i broccoli, de er begge greie på lavkarbo.

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Hm, er det?? Hvorfor fikk jeg beskjed om å unngå blomkål da tro? Ikke helt bra...

Spiser 2-300g blomkål nesten hver dag,jeg. Tipper ikke ut av ketose av det akkurat!

Sånn rent generelt siar man at grønnsaker er sunnere jo mer farge det er på dem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:49   #115
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life høst 09

Ble det sagt spesifikt at du skulle unngå det? Eller ble det bare sagt "spis bare de grønne grønnsakene"? Jeg ser at de ofte velger å gi de enkleste beskjedene/retningslinjene på kurset, istedet for å gi folk retningslinjer som kan gi opphav til spørsmål. F.eks fikk vi beskjed om å ikke bruke chilipulver (rent) i suppa, kun URTER, selv om det etter min utregning var maks 1 karbo i den mengden jeg brukte, så jeg brukte chili, jeg.. Tenker det er fordi mange ikke har noen peiling, og fort blir usikre om alternativene blir for mange..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:53   #116
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Jeg spurte spesifikt om blomkål, fordi jeg er ganske lei den her brokkolien. Og fikk beskjed om å unngå blomkål. Men han sa ikke hvorfor da, bare at de grønne var best. Men da kanskje jeg kan unne meg litt blomkål da, hvis du sier at det er lov? Hehe

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:54   #117
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Rød paprika skulle også være forbudt. Men igjen, jeg fikk ingen grunn til hvorfor!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 10:02   #118
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Mest karber i rød paprika, minst i grønn!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 10:02   #119
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Rød paprika skulle også være forbudt. Men igjen, jeg fikk ingen grunn til hvorfor!

Rød paprika har mye karbohydrater i forhold til grønn. Men blomkål har jo mye mindre enn paprika
Ta med en oversikt over karboinnholdet neste gang, og spør spesifikt grunnen. Kan hende kurslederen rett og slett har slurvet litt med å sette seg inn i karboinnholdet....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 10:07   #120
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life høst 09

"Mine" instruktørers idé om lavkarbo er deffing ved hjelp av proteinpulver-shaker, virker det som.. De har ikke all verdens kunnskaper om å leve på lavkarbo over tid, og er veeeldig avhengig av kursboka. Som jeg forøvrig har parkert..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:13   #121
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Jeg går også "i smug" på vekta hjemme, og det er egentlig den jeg følger mest... På kurset veide jeg meg ikke første gangen, så jeg vet ikke helt utgangsvekten der. Men på vekta hjemme har jeg full oversikt. Så bruker jeg den på easylife til å måle fettprosent. Men jeg er jo på vekta hver morgen da, det skal man jo egentlig ikke. Får se i kveld, jeg hopper innom og sier hvordan det gikk. Hjelp!
Det blir nok kylling i helga ja. Men fikk beskjed om å bare spise grønne grønnsaker for ikke å komme ut av ketose. Så blomkål utgår. Men tror det blir asparges, grønn paprika, salat, og en deilig saus med masse fett i. Hihi

Jeg også er på vekta hver eneste morgen....hehe....like spent hver gang Hm, interessant den diskusjonen ang blomkål, jeg trodde det var en av de "trygge" grønnsakene... Kanskje jeg skal spørre min kursleder ikveld, hva hun mener. Men asparges er jo vanvittig godt da!! Brokkoli også. Men man blir jo lei av å spise det samme om og om igjen... Hvilken type smør er det som er best å bruke egentlig? Og er det bedre med olje enn smør? I tilfelle, hvilken olje? Noen som vet?

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:20   #122
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Finnes forsåvidt bare en slags smør! Meierismør(alle typer) er SMØR!
Alle de andre er margarin!

Olje- diskusjonen overlater jeg til noen andre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:42   #123
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Finnes forsåvidt bare en slags smør! Meierismør(alle typer) er SMØR!
Alle de andre er margarin!

Olje- diskusjonen overlater jeg til noen andre!

Takk for svar Men da vil det si at det er det samme om jeg bruker bremykt eller brelett, vitago eller lignende? Egner disse seg fint til steking da?

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:50   #124
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.

Takk for svar Men da vil det si at det er det samme om jeg bruker bremykt eller brelett, vitago eller lignende? Egner disse seg fint til steking da?

Nei, nei , nei!
Alle de du nevner er margarin!
Du skal bare bruke SMØR! Meierismør!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:55   #125
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nei, nei , nei!
Alle de du nevner er margarin!
Du skal bare bruke SMØR! Meierismør!

Oi, der ser du, hvor mye jeg kan, haha!! Dårlig erfaring med smør jeg...vet ikke engang hvordan en pakke smør ser ut...huff... Skal holde utkikk neste gang jeg er på butikken. Takk for at du svarer, uvitende som jeg er.... Klem

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life pulverkur Strutsen Spørsmål og svar 17 27-07-12 20:23
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no