Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-12, 14:55   #16226
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er sååååååå irritert og oppgitt over windows mediaplayer !!! Før i den gamle (les, en god del år tilbake), så kunne man liste opp sangene nedover, og velge at den skulle hoppe mellom sangene og ikke spille i rekke.

Nå får jeg bare valgene, Artist, Album,Sjanger, År.

Jeg vil ha SANGENE jeg. I en liste. Forstår ikke hvorfor de endrer på noe som fungerte fint. Ikke uten grunn at jeg ikke har brukt Windows mediaplayer de siste årene.

man kunne også LETT legge til nye sanger ved å søke på datamaskinen. Den funksjonen er heller ikke der lenger.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 16-09-12, 23:32   #16227
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har erfaringer med ullgarnet Rubin fra Sparkjøp ?
Har en niese som lurer på å bruke dette til en puff, men vi vet ikke om det nupper seg eller holder seg pent.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 17-09-12, 11:43   #16228
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg leste det også, men jeg har ikke hatt leggkramper og jeg har spist 3-4 brokkolihoder siste uka i tillegg til masse nøtter og frø (lillebror ville prøve LCHF igjen så jeg laget müsli og knekkebrød til ham og til meg)... Burde vel få i meg en del magnesium da? Men takk, får huske å ta litt magnesiumtilskudd før jeg legger meg da for å få litt ekstra magnesium.

Og i går natt kom leggkrampene... Dere hadde rett! Tok meg en heftig dose med magnesium og så la jeg meg igjen. Glemte det hver gang jeg skulle legge meg før det. Gah, hvorfor er jeg så dårlig på å ta kosttilskudd?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-09-12, 14:20   #16229
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Åkei. Jeg og sambo har visst bestilt reise til alanya, tyrkia! Er det noen her som har vært der og gjort andre ting enn soling/bading/snørrfyll som har tips?

Det var billig, det er sol og varmt og ingen av oss har vært i Tyrkia før, derfor drar vi dit. Vi er ikke fremmede for dagsturer til andre byer om det skulle være blant tipsene! Vi er interesserte i mat, kultur, historie etc.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-09-12, 14:25   #16230
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Åkei. Jeg og sambo har visst bestilt reise til alanya, tyrkia! Er det noen her som har vært der og gjort andre ting enn soling/bading/snørrfyll som har tips?

Det var billig, det er sol og varmt og ingen av oss har vært i Tyrkia før, derfor drar vi dit. Vi er ikke fremmede for dagsturer til andre byer om det skulle være blant tipsene! Vi er interesserte i mat, kultur, historie etc.

SJekk ut Pamukkale!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-09-12, 14:43   #16231
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

SJekk ut Pamukkale!

notert!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-09-12, 15:09   #16232
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Åkei. Jeg og sambo har visst bestilt reise til alanya, tyrkia! Er det noen her som har vært der og gjort andre ting enn soling/bading/snørrfyll som har tips?

Det var billig, det er sol og varmt og ingen av oss har vært i Tyrkia før, derfor drar vi dit. Vi er ikke fremmede for dagsturer til andre byer om det skulle være blant tipsene! Vi er interesserte i mat, kultur, historie etc.

Åh det er herlig i Alanya ! Kom hjem derfra for et par uker siden, og lengter tilbake.

Det er et museum i sentrum, men det var desverre stengt da vi var der. Og så finnes det båtturer, og jeep turer. Kleopatraborgen er gammel og vakker og bør besøkes. Den ble gitt til kleopatra , og er i forbausende god stand. Det finnes et sted i fjellene som heter Dim cave, om jeg ikke husker feil. Der kan man sitte med føttene i rent fjellvann og få serfert fersk fisk. har ikke vært der selv men hørt om det. Det finnes også rideturer, men hestene er små og man kan jo diskutere om man skal støtte det eller ikke. Kjerreturer i hovedgatene er heller ikke et sjeldent syn, men jeg har nektet å være med, for det sies av de lokale at etter en sommer så er hestene så utslitt og vonde, at de slaktes. De traver jo frem og tilbake på astfalten hver eneste kveld.
Og så er det jo mange moskeer der, som man kan besøke og se. Har hatt lyst lenge men ikke passet sånn.

Alanya er et herlig sted. Misunner dere :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-09-12, 15:27   #16233
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Åh det er herlig i Alanya ! Kom hjem derfra for et par uker siden, og lengter tilbake.

Det er et museum i sentrum, men det var desverre stengt da vi var der. Og så finnes det båtturer, og jeep turer. Kleopatraborgen er gammel og vakker og bør besøkes. Den ble gitt til kleopatra , og er i forbausende god stand. Det finnes et sted i fjellene som heter Dim cave, om jeg ikke husker feil. Der kan man sitte med føttene i rent fjellvann og få serfert fersk fisk. har ikke vært der selv men hørt om det. Det finnes også rideturer, men hestene er små og man kan jo diskutere om man skal støtte det eller ikke. Kjerreturer i hovedgatene er heller ikke et sjeldent syn, men jeg har nektet å være med, for det sies av de lokale at etter en sommer så er hestene så utslitt og vonde, at de slaktes. De traver jo frem og tilbake på astfalten hver eneste kveld.
Og så er det jo mange moskeer der, som man kan besøke og se. Har hatt lyst lenge men ikke passet sånn.

Alanya er et herlig sted. Misunner dere :-)

Mange fine tips! Kleopatraborgen, er det greiene med det røde tårnet?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-09-12, 21:25   #16234
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Åkei. Jeg og sambo har visst bestilt reise til alanya, tyrkia! Er det noen her som har vært der og gjort andre ting enn soling/bading/snørrfyll som har tips?

Ta bussen til borgen slik at du er der til solnedgang (sju-ish tror jeg det var). Selve borgen er stengt da, men i svingen rett nedenfor kan du ta nydelige bilder med litt av den gamle muren og en nydelig rød himmel i bakgrunnen. Gå så noen hundre meter nedover veien til du kommer til Panorama restaurant. Den har en helt fantastisk utsikt uansett om du spiser om dagen eller kvelden. Du ser utover hele byen derfra. De har gratis pick-up service og henter deg på hotellet og kjører deg tilbake hvis du spør om det.

I fjor var jeg i to store og billige butikker som het ATM og Kompedan. Verdt et besøk hvis de fortsatt finnes! Her slipper du pruting. Jeg gikk amokk i barneavdelingen på Kompedan faktisk. Babysokker for 3 NOK for eksempel. Kom hjem med to bæreposer med babyklær... Og jeg er singel og barnløs! Men har mange venninner som produserer, så det har blitt babygaver. Har fortsatt litt igjen ett år etter.

Og i tilfelle du ikke vet det angående innpåslitne selgere: Er du ikke interessert, ikke få blikkontakt og fortsett heller å gå. Er du så "dum" at du lar dem snakke med deg, så blir du stående der i fem minutter fordi de skal vise deg altmulig.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-09-12, 21:43   #16235
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Mange fine tips! Kleopatraborgen, er det greiene med det røde tårnet?

Det røde tårnet ligger langt nede. Og så strekker borgen seg oppover med lange murer. Virkelig et syn.

Solnedgangen i tyrkia er vakker. Men det går fort ! På bare et øyeblikk går det fra skumring, til helt mørkt. Er vel mørkt i 7 halv åttetiden.

Se frem og ned og gå er en grei taktikk. Men klart noen hilser jeg på. De er veldig interessert i hvor man kommer fra. De liker oss norske fordi vi ofte har god råd, og god oppførsel. Klart de vil selge, det er det de lever av resten av året. Men de har strenge regler og får en butikk klager på seg kan den bli stengt for en periode og taper masse penger.

Synes man møtes med smil og og sier see you later med et smil. Blir glad av å være der. Noe helt annet enn å gå i butikker i norge.

En ting jeg har lært er å vise interesse på avstand, de er kjapt borte om man går inn og ser på ting. Og spør man om pris så tror noen man vil kjøpe. Så jeg har sagt fra at Nei, jeg skal bare kikke, vil ikke handle i dag .... Å handle i lire er veldig greit, og prute grør man om det ikke står priser på ting. Men man kan jo prøve seg.

For å komme fra A til B bruker man ofte dolmusen - busser. Der står man som sild i tønner hehe og slenger fra side til side for de kjører fort. Om å gjøre å få flest mulig inn på en som samme buss. Man dyttes etterhvert bakover. Når man skal av må man komme seg av fort ! og da albuer man seg bakover. Er man for treg så kjører kanskje bussen.
taxi er enkelt og billig. Dolmusen kostet nå 1,25 lire om jeg ikke husker feil , ca 4 - 5 kroner. Ikke ille :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-09-12, 21:50   #16236
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg er sååååååå irritert og oppgitt over windows mediaplayer !!! Før i den gamle (les, en god del år tilbake), så kunne man liste opp sangene nedover, og velge at den skulle hoppe mellom sangene og ikke spille i rekke.

Nå får jeg bare valgene, Artist, Album,Sjanger, År.

Jeg vil ha SANGENE jeg. I en liste. Forstår ikke hvorfor de endrer på noe som fungerte fint. Ikke uten grunn at jeg ikke har brukt Windows mediaplayer de siste årene.

man kunne også LETT legge til nye sanger ved å søke på datamaskinen. Den funksjonen er heller ikke der lenger.

noen som vet hva jeg kan gjøre?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-09-12, 22:00   #16237
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen her som har erfaringer med Freys syndrom

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-09-12, 22:01   #16238
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje og Supera: takk! jeg skal ta med meg dette i den hjemmesnekra reiseguiden min! (jeg nekter å betale masse penger for en akkurat nå )

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-09-12, 01:20   #16239
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen her som har erfaringer med Freys syndrom

Måtte google hva dette var, for dette syndromet hadde jeg ikke hørt om før.
http://tidsskriftet.no/article/1264795
Har du fått dette etter operasjonen?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 18-09-12, 02:26   #16240
hernon
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 109
hernon har en fantastisk aura rundt seghernon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen her som har erfaringer med Freys syndrom

Det virker helt utrolig, men jeg kurerte meg selv faktisk

Som du kanskje husker fra tidligere svar til deg har jeg hatt samme operasjon...og var ille - og pinlig - plaget etterpå. Det var så ille at det dryppet ganske intenst

Men noen mndr etter operasjonen ( ca 3 ?) reiste jeg med fly fra England til Norge, altså ikke lange turen. Og etter det har jeg ikke hatt antydning til det.
Legene trodde meg først ikke, men da jeg fortsatt etter et år ikke hadde symptomer vedgikk de at trykkforandringen i flyet kunne ha vært en utløsende årsak.

Ikke vet jeg, men kanskje en flytur vil gjøre susen?

hernon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 18-09-12, 08:08   #16241
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Måtte google hva dette var, for dette syndromet hadde jeg ikke hørt om før.
http://tidsskriftet.no/article/1264795
Har du fått dette etter operasjonen?

Ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-12, 08:17   #16242
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hernon, her.

Det virker helt utrolig, men jeg kurerte meg selv faktisk

Som du kanskje husker fra tidligere svar til deg har jeg hatt samme operasjon...og var ille - og pinlig - plaget etterpå. Det var så ille at det dryppet ganske intenst

Men noen mndr etter operasjonen ( ca 3 ?) reiste jeg med fly fra England til Norge, altså ikke lange turen. Og etter det har jeg ikke hatt antydning til det.
Legene trodde meg først ikke, men da jeg fortsatt etter et år ikke hadde symptomer vedgikk de at trykkforandringen i flyet kunne ha vært en utløsende årsak.

Ikke vet jeg, men kanskje en flytur vil gjøre susen?

Jeg har reist med fly 3 ganger etter operasjonen, men det hjalp ikke meg desverre Har hatt en botoxbehandling, som heller ikke hjalp!
Skal ha nye sprøyter i morra, krysser fingrene for at den virker som den skal, for dette er uholdbart

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-12, 08:40   #16243
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg har reist med fly 3 ganger etter operasjonen, men det hjalp ikke meg desverre Har hatt en botoxbehandling, som heller ikke hjalp!
Skal ha nye sprøyter i morra, krysser fingrene for at den virker som den skal, for dette er uholdbart

Dette var vondt å høre langaard Måtte google jeg også, og skjønner at dette ikke er noen dans på roser. Håper botoxen i morgen hjelper. Sender mange varme tanker din vei

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-09-12, 08:45   #16244
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Dette var vondt å høre langaard Måtte google jeg også, og skjønner at dette ikke er noen dans på roser. Håper botoxen i morgen hjelper. Sender mange varme tanker din vei

Takk, snille du
Ja, det MÅ hjelpe, for dette holder jeg ikke ut lenger

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-12, 08:47   #16245
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Takk, snille du
Ja, det MÅ hjelpe, for dette holder jeg ikke ut lenger

Finnes det ingen annen behandling enn Botox ? Tenker at det kanskje kan være anre måter å behandle på i utlandet fx.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-09-12, 10:02   #16246
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan anbefale noen som tar på seg rengjøringsoppdrag (faste) i Hadeland/Nittedal området?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-09-12, 15:43   #16247
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som kan anbefale noen som tar på seg rengjøringsoppdrag (faste) i Hadeland/Nittedal området?

Nå fikk jeg et merkelig bilde i hodet, Carisma, jeg så for meg "innvendig" kroppslig rengjøring med faste ! Det tok litt tid før jeg skjønte hva du er på jakt etter...

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-09-12, 16:07   #16248
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Nå fikk jeg et merkelig bilde i hodet, Carisma, jeg så for meg "innvendig" kroppslig rengjøring med faste ! Det tok litt tid før jeg skjønte hva du er på jakt etter...

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-09-12, 16:36   #16249
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

klyx????

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-09-12, 17:17   #16250
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen her som har erfaringer med Freys syndrom

Her og måtte det googling til. Varm til deg, håpe at sprøyter du skal ta i mårgå hjelper.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no