Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Løp Å Kjøp!!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-05, 16:30   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Exclamation

Løp Å Kjøp!!

Billige Atkins-barer på Narvesen!

For de har rotet med reklamen... Og har priset den lille endulge sjokoladen til 29kr og Advantage-baren til 15kr!!! Det er rett i kassen, så husk å gjøre oppmerksom på prisen på hyllen så får dere nok den prisen!

Narvesen i Sogndal har nå fjernet sin reklame...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:09   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

fillern.... jeg betalte 29 kr mange 2 ganger.... da skal jeg prøve meg idag!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:10   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Du må sjekke hva som står på hyllen først....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:12   #4
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

hallois...

mener det var ganske mye karbohydrater i de barene der jeg..mulig jeg blander emd et anna slag...har dere peiling på det....har spist dr.lindberg baren noen ganger,,ganske ok....har dere forresten forslag til noe anna godis nesten uten karbo?????????????????????????????????????

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:21   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

De inneholder sukkeralkoholer, og for de fleste av oss teller ikke det som karbo

Andre produkter med Sukkeralkoholer er: Cavalier, Le Bron, Myoplex Carbsense, Carbrite.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 17:30   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

hallois...

mener det var ganske mye karbohydrater i de barene der jeg..mulig jeg blander emd et anna slag...har dere peiling på det....har spist dr.lindberg baren noen ganger,,ganske ok....har dere forresten forslag til noe anna godis nesten uten karbo?????????????????????????????????????

Du må trekke fra sukkeralkoholer osv. Det som står på FORSIDEN er det rette, dvs 2 net-carbs. Alle produktene er merket med net-carbs på forsiden i en rød stjerne eller noe sånt.

Jeg kjøpte på tirsdag (Narvesen) og betalte 29 for baren. Var uheldig jeg da. Hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 21:15   #7
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

*springer på narvesen*

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 21:31   #8
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

...som desverre ikke hadde fått inn Atkins Advantage-baren i det hele tatt!

Men hun som jobbet der hadde hørt om produktene og trodde de skulle komme på kampanje ganske snart. Får bare vente og se!

Fikk brukt penger likevel
"topp HÄLSA" ny tidning från amelia forlag. Et blad med flere artikler om Atkins, Yoga osv. 45kr, så verdt et forsøk

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 00:39   #9
Ray87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 36
Innlegg: 11
Ray87 er på en erverdig vei

Takk for tipset HP

Viste ikke at narvesen solgte atkins sjokolade, jeg og broren min dro og kjøpte etter vi så at du sa dem solgte hehe. Dem var gode da, men synd det koster så mye men det er verdt det.
Nå som narvesen selger sjokolade med 2g karbohydrater så er jo det en liten oppmuntring når vi får lyst på noe godt istede for bare mat

Ray87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 02:11   #10
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

har dere forresten forslag til noe anna godis nesten uten karbo?????????????????????????????????????

Siden du går på ketolyse-kuren tør jeg ikke si noe spes om den og godis - men bortsett fra alle maltitol-produkter fra helsekost og litt større matvarebutikker, så kan du jo klikke deg inn på "oppskrifter" og "oppskrifter under Induksjonen" på Atkins-oppskriftsidene, der burde du kunne finne endel, f.eks sjokolademousse og karamellpudding bl.a.
Eller kanskje du kan tenke på noe annet snacks som du kan spise i stedet for 'søtt' godis, som ostebiter, pølsebiter, stangselleri/agurkstaver med dip etc? (det er jo bl.a. søtsuget vi prøver å destruere, kan man jo si )

Lykke til!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 08:44   #11
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

løpe-løpe-løpe-løpe!!!!! See ya' !!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 17:54   #12
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Jeg var innom Vita på vei hjem fra jobben ... og kjøpte sjokoladen til Atkins og noen frokostbarer.

Sitter her helt andektig og vet ikke helt om jeg tørr smake

Life butikkene her har ikke fått tak i produktene fordi det er utsolgt !!!!???
Håper det bare er Life-kjeden som har tatt inn for lite varer og at ikke Celina's lager allerede er tomt

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 19:51   #13
Gunnar
Medlem
 
Gunnar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Romsdal
Alder: 46
Innlegg: 95
Gunnar er veldig godt liktGunnar er veldig godt liktGunnar er veldig godt liktGunnar er veldig godt liktGunnar er veldig godt liktGunnar er veldig godt liktGunnar er veldig godt likt

Hos min lokale Narvesen ligger barene rett foran kassa, med reklame/pris.

Jeg: E na her prisn rikti?
Han: Jaaa, væt ikkje. Jau jo klart de.
Jeg: Tar to sleke i da. (tar to Advantage)
Han: (skal bippe inn i kassa) Hmm ta her va rart jah. E'kje 'knapp' på na her.
Jeg: Neivæl, ja nei de va rart.
Han: (driver fortsatt å leter etter 'knappen' sin, som jeg ikke helt vet hva er) Finnj ikkje nåkkå pris innje på na her, ka så står på lappen?
Jeg: Fæmtn.
Han: (meget nølende) jaaaavæl ja... ska me sjå... ka de står på andrinj da?
Jeg: Tjueni.
Han: (ser på ham at han aner ugler i mosen når den store er halve prisen av den lille) Ooooo Kåååå. Da e de sekkert rætt.
Jeg: Ja de må de no være.

Så det ble to advantage på meg.
Venta til jeg kom hjem med å smake på, for jeg har hørt så mye om maltitol her på forumet.
Det... eh... finnes ingen offentlige toaletter her i kommunen.

Vel hjemme spiser jeg en, og venter ivrig på bivirkningene (har hatt litt treg mage i det siste).
Kommer de? Neiiiida.
Sjokoladen var forøvrig smaskens god (men så har ikke jeg smakt sjokolade siden jeg konverterte heller).

Hilsen
Gunnar som ikke trodde disse greiene kunne smake noe særlig godt.

__________________
Let us eat and drink, for tomorrow we diet. - Wendy Morgan

Gunnar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-ish Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 20:03   #14
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

GUNNAR!!!!! Jeg ler meg skakk, nesten så jeg detter av stolen her!!!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 20:19   #15
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gunnar

Hos min lokale Narvesen ligger barene rett foran kassa, med reklame/pris.

Jeg: E na her prisn rikti?
Han: Jaaa, væt ikkje. Jau jo klart de.
Jeg: Tar to sleke i da. (tar to Advantage)
Han: (skal bippe inn i kassa) Hmm ta her va rart jah. E'kje 'knapp' på na her.
Jeg: Neivæl, ja nei de va rart.
Han: (driver fortsatt å leter etter 'knappen' sin, som jeg ikke helt vet hva er) Finnj ikkje nåkkå pris innje på na her, ka så står på lappen?
Jeg: Fæmtn.
Han: (meget nølende) jaaaavæl ja... ska me sjå... ka de står på andrinj da?
Jeg: Tjueni.
Han: (ser på ham at han aner ugler i mosen når den store er halve prisen av den lille) Ooooo Kåååå. Da e de sekkert rætt.
Jeg: Ja de må de no være.

Akkurat som å være der!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 23:59   #16
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk



har prøvd flere narvesener hos meg... de har allerede klart å bytte prisen....

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 00:17   #17
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aline



har prøvd flere narvesener hos meg... de har allerede klart å bytte prisen....

Samme her... kjøpte en i dag etter trening, og da var det riktig pris på disken, tror jeg... Den var utrolig god, da!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 18:00   #18
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Hvis man kjøper i sverige koster de advantage barene 20 kr stk hvis man kjøper en eske med 15 i. ellers er det 26 svenske kr pr stk. de har forresten shake mix, bake mix , ferdig shakes og flere varianter av endulge bar.

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 18:23   #19
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Noen som vet om disse første Atkins varene er mest for og se markedet an, og at de skal komme flere varer etterhvert?

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 18:40   #20
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

de har forresten shake mix, bake mix , ferdig shakes og flere varianter av endulge bar.

Når jeg var på Vita i går så ble det nevnt at disse varene skulle komme snart. Hun viste meg en lang liste over varer som skulle komme ... snart Tror det var en del produkter til også. Men Iset vet vel alt om dette tror jeg.

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 18:50   #21
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Da ser det jo ut som om utvalget kan bli riktig bra da etterhvert!

Har ikke prøvd et eneste Atkins-produkt enda, men noen produkter som måltidserstattere, snoperstattere med lite karbs og pannekakerøre osv er jeg veldig spent på!

Skal på Rema og Narvesen nå om en liten halvtime og se om noen av de har fått inn Atkins-produkter, sjekka begge før denne uka og... er vel litt utålmodig av meg

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 18:53   #22
aveline
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 77
Innlegg: 416
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Noen her som husker at jeg skrev om sjokoladen til en av "brukerne"mine, han med diabetes som jeg hadde kjøpt sjokolade til i Sverige? Hvor jeg oppdaget at det stod 2ka pr stk. event.pr 100g.
Jeg skrev opp hele innh.fortegnelsen, og da var det folk her som reagerte på at det var sånn maltiose....maltinol (?) i.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor samme stoffet blir så tiljublet nå????

Vil noen være så snill og skrive ned innh.fortegnelsen på Atkins-sjokoen**
Hvis det ligner, skal jeg tipse dere om nyydelig sjoko i Sverige...langt billigere.....

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 19:05   #23
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Ja, det husker jeg godt jeg Aveline.

Her kommer innholdsfortegnelsen på en Atkins bar:

Advantage

Pr. 60 gr. (en "sjokolade")

Energi 946 Kj/227 kcal
Protein 16,3 gr
Kullhydrater 18,4
hvorav sukkerarter 0,9 gr
sukkeralkoholer 16,4 gr
fett 12,2 gr
hvorav mettede fettsyrer 8,6 gr
kostfiber 7,0 gr
natrium 0,1 gr


I liten tekst under står det at sukkeralkoholene er malitol og glyserol.

Venter i spenning nå Aveline!!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 19:10   #24
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Kan ikke huske det, Aveline. Men det er jo ikke sjokolade vi snakker om, det er proteinbar... Ikke at maltitolen er bedre for det da. Man må fortsatt passe på å ikke få i seg for mye pga den "uheldige" effekten maltitolen kan ha på magen... (les: magekramper, oppblåsthet og diaré... )

Spurte på REMA i dag, men de har ikke fått inn produktene ennå. Kanskje i februar, trodde han i butikken...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 20:41   #25
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Da hadde Narvesen her på landsbøgda også fått inn Atkins-barene, så måtte selvfølgelig prøve!

Advantage Decadence Bar var veldig lik en av Carb-Rite Diet barene som Proteinfabrikken selger, skrevet om i en annen tråd her på forumet.

Endulge-baren var god til og være en "kunstig søtstoff" sjokolade, men kommer nok ikke til og kjøpe så mye av denne. Da blir det heller mindre tilmålte biter av mørk kvalitetssjokolade

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke kjøp ukens KK Marianne Generell diskusjon 9 07-12-04 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no