Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Forkjøla: Trenger råd

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-10, 10:12   #1
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Forkjøla: Trenger råd

Greia er at jeg har så vondt i halsen, og siden jeg er "mann" så er jeg flink til å syte, det som alltid har fått meg til å syte er varm melk med honning.. Meeeen nei! Det er ikke aktuelt nå..

Så.. Kan noen av dere anbefalle noe som er godt for den stakkars halsen min

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:21   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd!!!

Glovarm funlight saft...
Te.....

Eggemelk med masse sterkt krydder...

God bedring

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:27   #3
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd!!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.


Eggemelk med masse sterkt krydder...

God bedring

Eggemelk?? Hvordan lager jeg det a??

Tusen takk, jeg overlever nok men føles ikke sånn akkurat idag.. Lurer fælt på hvordan damer fikser forkjølelse uten å klage..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:30   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd!!!

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Eggemelk?? Hvordan lager jeg det a??

Tusen takk, jeg overlever nok men føles ikke sånn akkurat idag.. Lurer fælt på hvordan damer fikser forkjølelse uten å klage..

Du får få kjæresten til å varte deg opp litt da vet du. Komme med pledd og varm saft på termos og sånt - rett og slett være litt ekstra god med deg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:32   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd!!!

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Eggemelk?? Hvordan lager jeg det a??

Tusen takk, jeg overlever nok men føles ikke sånn akkurat idag.. Lurer fælt på hvordan damer fikser forkjølelse uten å klage..

Eggemelk: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1877

Så tilsetter du malt pepper, cajennepepper, chili.... (jeg har ikke prøvd det i eggemelka. Fikk det i vanlig melk når jeg var liten og syk)

Når det gjelder oss damer; så er vi myyye tøffere og tåler myyye mer enn dere karer Vi er det sterke kjønn, vettu

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:32   #6
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd!!!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du får få kjæresten til å varte deg opp litt da vet du. Komme med pledd og varm saft på termos og sånt - rett og slett være litt ekstra god med deg.

Åhhh.. Ja!!! Det skal jeg prøve på!! -også vil jeg ha en sånn bjelle som jeg kan ringe med når jeg trenger`n

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:35   #7
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd!!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Eggemelk: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1877

Så tilsetter du malt pepper, cajennepepper, chili.... (jeg har ikke prøvd det i eggemelka. Fikk det i vanlig melk når jeg var liten og syk)

Når det gjelder oss damer; så er vi myyye tøffere og tåler myyye mer enn dere karer Vi er det sterke kjønn, vettu

Tusen takk Gerd!!! Det skal jeg prøve på!!

Ja, tror det må være noe overnaturlig med dere damer, jeg ligger på sofaen å er som en 3åring i trassalderen.. Jeg er syyyyyyk..! *sutre*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:47   #8
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Riv fersk ingefær, og ha i kokende vann. Sammen med et par skiver sitron og kanskje litt hvitløk. God bedring!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:53   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Ørten glass med vin og kanskje en konjakk?? Det er det beste av det som IKKE funger, synes jeg, og det blir mer moro å være syk.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:54   #10
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Riv fersk ingefær, og ha i kokende vann. Sammen med et par skiver sitron og kanskje litt hvitløk. God bedring!

Denne pleier jeg også å lage (minus hvitløken).
Har du oppi litt søtningsmiddel, så blir den kjempegod .

Drikkes så varm som du klarer

God bedring!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:53   #11
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ørten glass med vin og kanskje en konjakk?? Det er det beste av det som IKKE funger, synes jeg, og det blir mer moro å være syk.

Ha ha ha.. Uff nei, med tanke på at vi skal ha ho synske dama fra FEM her imorgen så får jeg la være vinen og heller svinge vaskekluten med bihuler som er like store som appelsiner.. Men rådet var flott!!! *sikler etter rødvin*

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Riv fersk ingefær, og ha i kokende vann. Sammen med et par skiver sitron og kanskje litt hvitløk. God bedring!

Den skal jeg prøve men mangler ingefær og orker ikke å dra på butikken..

Men eggemelka til ho gerd med MASSE sterk krydder den gjorde susen, jeg har faktisk fått tilbake nok luktesans til å forstå at kattekassa må tømmes *urk*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:56   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.


Men eggemelka til ho gerd med MASSE sterk krydder den gjorde susen, jeg har faktisk fått tilbake nok luktesans til å forstå at kattekassa må tømmes *urk*



Hvor mye krydder hadde du i ? sånn ca?
Greit å ha en pekepinn ( viss min gubbelille skulle få denne fæle manne-forskjølelsen )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:58   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.



Hvor mye krydder hadde du i ? sånn ca?
Greit å ha en pekepinn ( viss min gubbelille skulle få denne fæle manne-forskjølelsen )

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 12:01   #14
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.



Hvor mye krydder hadde du i ? sånn ca?
Greit å ha en pekepinn ( viss min gubbelille skulle få denne fæle manne-forskjølelsen )

1/2 ts pirri pirri
1/2 mexicansk chillipulver..

Pluss at jeg tok noen dråper med Tabasco faktisk

Jeg eier virkelig ikke smak i dag så hvordan det smakte vet jeg IKKE men lukta kom tilbake gitt Så tusen takk..

Får håpe ikke mannen din blir smittet av dette grusome greine her.. :-S Nesten dødelig tror jeg...

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 12:50   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

med tanke på at vi skal ha ho synske dama fra FEM her imorgen

Whatwhatwhat? *Nysgjerrig!*

Forøvrig er denne genial mor forkjølelser: http://www.helseogkost.no/index.php/...a_ginger_lemon
Rensker skikkelig opp i systemet!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 13:34   #16
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Whatwhatwhat? *Nysgjerrig!*

Forøvrig er denne genial mor forkjølelser: http://www.helseogkost.no/index.php/...a_ginger_lemon
Rensker skikkelig opp i systemet!

Gro Helen Tørum (tror det er det hun heter) kommer imorgen, kjæresten skal være med på programment "fra sjel til sjel" Noe som gjør at huset må se rent ut, det skal jo tross alt på riksdekkende tv.. Så Undertegnede er en smule stresset, ikke en smule engang ett HELT brød!! pluss *aaaaaatsjo*

Ahh.. Takk for tips.. Men søndag idag, så får ikke prøvd ut det før imorgen

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 13:52   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Spennede dag i morgen, ja!

På apoteket har de Fribol halspastiller som er heeelt lovlige på ketolyse, altså!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 14:09   #18
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Spennede dag i morgen, ja!

På apoteket har de Fribol halspastiller som er heeelt lovlige på ketolyse, altså!

Veldig spennende!!

Fribol, usj det er de med ANIS smak ikke sant?? *grøsser* takk men nei takk, holder meg til "muskedundra" til Gerd aka eggemelk med MASSE krydder på 3. glasset nå..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 14:12   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Veldig spennende!!

Fribol, usj det er de med ANIS smak ikke sant?? *grøsser* takk men nei takk, holder meg til "muskedundra" til Gerd aka eggemelk med MASSE krydder på 3. glasset nå..

Vennen, Fribol har da minst 7 forskjellige typer!

Elsker Spejder, Peppermynte og Karamint! Ikke veldig glad i halspastillene(2 typer), men de lindrer en sår hals!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 14:20   #20
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vennen, Fribol har da minst 7 forskjellige typer!

Elsker Spejder, Peppermynte og Karamint! Ikke veldig glad i halspastillene(2 typer), men de lindrer en sår hals!

Ohh... Atte, ehh ja! Da kan jeg jo ikke si noe.. før jeg har prøvd.. :-P Takk for tipset!!!

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:04   #21
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Har alltid hørt at melk ikke er det lureste, det fører til mer slimdannelse. Derimot lager jeg te av kokt vann med sitron og ingefær. Sitron tørker ut i halsen og virker desinfiserende og ingefær er et av mine universalmiddel.. Har nettopp sett ei oppskrift som består av ingefær, hvitløk mm som skulle være super mot forkjølelse, men klarer ikke å huske hvor. (Ganske typisk meg, egentlig.)

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 07:26   #22
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Forkjøla: Trenger råd.

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Har alltid hørt at melk ikke er det lureste, det fører til mer slimdannelse. Derimot lager jeg te av kokt vann med sitron og ingefær. Sitron tørker ut i halsen og virker desinfiserende og ingefær er et av mine universalmiddel.. Har nettopp sett ei oppskrift som består av ingefær, hvitløk mm som skulle være super mot forkjølelse, men klarer ikke å huske hvor. (Ganske typisk meg, egentlig.)

Er jo ikke en dråpe melk i eggmelken, bare i navnet

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 12:06   #23
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Forkjøla: Trenger råd!!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Eggemelk: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1877

Så tilsetter du malt pepper, cajennepepper, chili.... (jeg har ikke prøvd det i eggemelka. Fikk det i vanlig melk når jeg var liten og syk)

Når det gjelder oss damer; så er vi myyye tøffere og tåler myyye mer enn dere karer Vi er det sterke kjønn, vettu



Uff, samboeren min begynner å bli forkjøla nå. Og han blir VELDIG "syk som en mann".
Kjenner jeg er sår i halsen, så kan hende at jeg blir det også. Men det er aldri like synd på meg som det er på han

Men hvis jeg blir dårlig får jeg også prøve denne. Jeg pleier også å drikke varm melk med honning i.

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 14:42   #24
Sissi
Medlem
 
Sissi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 82
Sissi er ny på veien

Sv: Forkjøla: Trenger råd

Ikke snakk! Haha..

Jeg har hatt bihulbetennelse nå, men hvem var d som ryddet? vasket? støvsugde? dro på butikken? lagde mat?

JO D VAR MEG! LOL

Nå har gubben blitt syk og d er nesten så man skulle tro at han er på dødens vei. Haha.. Han er litt sår i halsen, ikke tett i nesa og ikke feber.. Haha..

Bare syter å synes synd på seg selv.. Tror jeg må ta inn på hotell et par dager jeg.. Hehe..

Manne forkjølelse er no dritt.. Hehe..

Sissi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 15:26   #25
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forkjøla: Trenger råd

Opprinnelig lagt inn av Sissi, her.

Ikke snakk! Haha..

Jeg har hatt bihulbetennelse nå, men hvem var d som ryddet? vasket? støvsugde? dro på butikken? lagde mat?

JO D VAR MEG! LOL

Manne forkjølelse er no dritt.. Hehe..

Det er det jeg sier!! Dere er av overnaturlig kaliber!!

Jeg er nær døden nå på 4.dagen, eller dvs bedre idag da... *kniiis*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forkjøla damnation Lavkarbo generelt 14 15-11-12 07:46
Dårlig ånde, halsbrann, forkjøla! Nivanna Ketolysekuren 7 08-09-10 07:35
Forkjøla Elinengelen Lavkarbo generelt 10 02-09-09 10:27
Hva spise når man er forkjøla? Imse Spørsmål og svar 2 15-04-09 23:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no