Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Tips: meieriproduktfri Oopsi

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-10, 13:16   #1
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Tips: meieriproduktfri Oopsi

Mulig dette ikke er allmennkjent og kan komme til nytte for noen?

Vanlig oopsi-oppskrift finnes her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21363

Vil bare tipse om at det fungerer utmerket å lage oopsi-deig uten ost! Jeg bruker gjerne tilsvarende mengde majones (uten at det blir mer eggete av den grunn) - og har testet med avocado, som gikk fint, men det er jeg ikke så glad i.

Man kan gjøre dette med en hvilkensomhelst oopsi-basert oppskrift og ende opp med helt utmerkede resultater, trygt og meieriproduktfritt for de av oss som av div grunner prøver å styre unna dem.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 20:18   #2
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Tips: meieriproduktfri Oopsi

Å, tuuusen takk for tips! Dette skal jeg prøve ut! Hm, er veldig spent på hvordan det blir med avocado Jeg har nemlig måttet bruke en sånn teit soyakremost til nå, men har veldig lyst til å gjøre oopsiene mer "naturlige" Yay

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:11   #3
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Tips: meieriproduktfri Oopsi

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Mulig dette ikke er allmennkjent og kan komme til nytte for noen?

Vanlig oopsi-oppskrift finnes her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21363

Vil bare tipse om at det fungerer utmerket å lage oopsi-deig uten ost! Jeg bruker gjerne tilsvarende mengde majones (uten at det blir mer eggete av den grunn) - og har testet med avocado, som gikk fint, men det er jeg ikke så glad i.

Man kan gjøre dette med en hvilkensomhelst oopsi-basert oppskrift og ende opp med helt utmerkede resultater, trygt og meieriproduktfritt for de av oss som av div grunner prøver å styre unna dem.

Du er vell en knupp
Flere spennende oppskrifter for oss "ekstra-innsatsere"?

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppskrifter på meieriproduktfri mat Photobscura Annen mat 25 12-10-09 23:29
Tips meksiko Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 14-02-09 14:59
Mat tips:D Miri Ketolysekuren 2 21-04-08 13:58
Tips manhunter Lavkarbo generelt 5 29-01-07 08:11
Tips å gi? magdalena Lavkarbo generelt 7 31-07-06 23:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no