Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Advarer mot lavkarbotrenden

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-11, 15:17   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Advarer mot lavkarbotrenden

Here we go again ...

http://www.aftenposten.no/nyheter/sp...cle4173773.ece

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 15:19   #2
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Jeg likte spesielt denne:

Sitat:

Problemet er at folk som følger dette kostholder også kutter ut grønnsaker, og da er du ute og kjører.

Virker som en klassisk misforståelse av lavkarbo vs. nullkarbo.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 15:28   #3
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Sitat:

De mettede fettsyrene laurinsyre, myristinsyre og palmitinsyre, samt transfettsyrer og kolesterol vil gi økt mengde skadelige fettstoffer i blodet. Derfor er det fornuftig å begrense mengden melkefett og fett fra svin, får og storfe, sier Helvik Morken.

Og så virker hun ikke helt oppdatert på alle områder. Eller så har ernæringsrådet (og en del andre) feil som sier at mettet fett ikke er farlig, bare energitett.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 15:33   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Hvis jeg hadde så mye utdanning innen ernæring ville jeg vært flau over og uttale meg i media om noe jeg ikke har peiling på...

Men det holder vel kampen i gang da - denne trenden med og en dag hylle lavkarbo og den andre dagen advare mot den... ikke rart vi ikke får noen enighet innen ernæringsmiljøet i landet om media skal fortsette på denne måten.

Dessverre er det eneste de oppnår at mange mennesker går rundt med helt feil kunnskap om lavkarbo - og mange som ville hatt nytte av et lavkarbokosthold går glipp av det fordi de ikke tør...



Imens får vi andre her inne fortsette og spre det glade budskap og dele egne erfaringer - så vil det nok etterhvert bli mer akseptert at lavkarbo kan være et fint LANGVARIG kostholdsalternativ for MANGE

Savner forresten et kommentarfelt under artikkelen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 17:00   #5
fetasnack
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 25
fetasnack er på en erverdig vei

Advarer mot lavkarbotrenden

Advarer mot lavkarbotrenden

de gir seg ikke...

Ernæringsfysiologen er skeptisk til leger som anbefaler lavkarbo.
- Lavkarbo er en grei hypotese, og det er greit at det blir forsket mer på det, men det finnes ingen langtidsstudier som sier at lavkarbo er ok og riktig for folk. Problemet er at folk som følger dette kostholder også kutter ut grønnsaker, og da er du ute og kjører. Folk risikerer å ikke dekke alle behovene kroppen har, sier Hernæs.

ehm, lol....? jeg spiser mer frukt og grønnt nå enn noen gang tidligere, forskjellen er at jeg styrer unna de skjulte karbo-bombene i fruktverdenen. jeg spiser ca 200g salat til lunch og 200g grønnsaker til middag. samt diverse bær, kiwi eller honningmelon nesten hver dag. gått ned ca 10kg på 2 mnd.....

fetasnack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 17:14   #6
Emmelu
Juniormedlem
 
Emmelu sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 19
Emmelu er på en erverdig vei

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Helt enig med deg! Jeg spiser også mye mer grønnsaker enn jeg gjorde før jeg startet på lavkarbo...!!

Noen burde bedt han legen ta seg en tur inn på forumet og se på noen oppskrifter her... eller bare søke på lavkarbo-blogger der ute... der er det ofte lagt ut bilder også... mye grønt å finne blandt de bildene

__________________
Emmelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 17:21   #7
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Sitat:

Men det holder vel kampen i gang da - denne trenden med og en dag hylle lavkarbo og den andre dagen advare mot den...

Jeg begynner å bli litt matt av den kampen, jeg.

Og så begynner jeg å bli litt matt av dem som tror at jeg bare følger en trend At jeg har fulgt denne "trenden" i over 4 år er visst ikke så nøye

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 17:30   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Her er en tråd om samme artikkel: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46095

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 18:52   #9
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg begynner å bli litt matt av den kampen, jeg.

Og så begynner jeg å bli litt matt av dem som tror at jeg bare følger en trend At jeg har fulgt denne "trenden" i over 4 år er visst ikke så nøye

At du har fulgt den "trenden" i fire år betyr vel bare at du er treg?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 19:01   #10
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Her er en tråd om samme artikkel: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46095

Eg slo dei saman, sidan det gjaldt det same og dei hadde same tittel.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 19:02   #11
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Hallo, lavkarbo er jo bare sooooo last year da... *knis*

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 19:16   #12
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

At du har fulgt den "trenden" i fire år betyr vel bare at du er treg?

Jeg er forut for min tid

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 20:06   #13
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Sitat:

Jennie Hernæs, klinisk ernæringsfysiolog ved Haukeland Universitetssykehus.

Vel, jeg stoler mer på Espen Rostrup som er lege på hjerteavdelingen på samme sykehus og som anbefaler lavkarbo. Kanskje de burde møtes i kantina i ny og ne så ernæringsfysiologen lærer av hjertelegen hva som er best for hjertet??

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 20:07   #14
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Må si jeg likte den siste setninga i artikkelen også:
- Å anbefale noe man ikke vet hva er, er ikke bra. Men vi vil gjerne være med på å forske mer på dette, sier Hernæs.

Men å advare mot noe man ikke vet hva er, er bedre??

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 20:56   #15
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg spiser ca dobbelt så mye grønnsaker i dag som før jeg begynte på lavkarbo. Hva er det egentlig som gjør at slike mennesker bare må uttale seg om ting de helt tydelig ikke har greie på???

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 21:01   #16
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Ha,ha kutter ut grønnsaker?? Hallo..... vi erstatter jo poteter,ris og pasta med grønnsaker. Spiser mye mer grønnsaker nå enn før. Før i gamle dager var det kjøtt/fisk, så kom det påfyll med ris/pasta/potet og så litt grønnsaker på siden. Nå er jo halve tallerken med grønnsaker. Så hva er det de snakker om de vel skolerte, har de lært noe da de utdannet seg. Litt oppdatering trengs kanskje

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 21:36   #17
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Jeg måtte le når jeg så det med grønnsakene. Jeg har aldri spist så mange grønnsaker som når jeg var i ketose

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 21:41   #18
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Spørs om ikke artikkelen bare er klippet litt for kraftig. Det står jo at det er kutt av grønt som er farlig, ingen motsier vel det. Deskene i avisene er jo ikke akkurat vanskelige å be når det gjelder å vinkle om artikler så det blir mest mulig sensasjonspreget.

__________________


Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 21:45   #19
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

Spørs om ikke artikkelen bare er klippet litt for kraftig. Det står jo at det er kutt av grønt som er farlig, ingen motsier vel det. Deskene i avisene er jo ikke akkurat vanskelige å be når det gjelder å vinkle om artikler så det blir mest mulig sensasjonspreget.

Det er agurktid - og da passer det jo bra å advare mot grønnsaksmangelen i LCHF...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 22:02   #20
Johnny_b_good
Medlem
 
Johnny_b_good sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Arendal
Alder: 42
Innlegg: 130
Johnny_b_good er på en erverdig vei

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Etter det lille en har lest så langt så virker det jo som at denne berømte mosen er stappfull avbåde det ene og det andre egentlig. Forskning viser jo svært lite i mange settinger siden man ikke har tilgang til materiale. I tillegg er det også veldig mye som er misvisende eller mangelfullt på bakgrunn av metodisk svikt og resultatene blir deretter. Det virker jo mer som at det er trender innenfor hva som er greit å spise innenfor skoleverket og ingen tør å rokke helt ved det.

Om dagens kostholdsråd er optimale så ville ikke menneskerasen ha overlevd til dags dato.

__________________


Johnny_b_good er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heimelaga Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 10:51   #21
Fauna
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 62
Fauna er på en erverdig vei

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Har nå hatt et lavkarbo-kosthold i snart 4 uker. Trives kjempegodt med det! Jeg er mye bedre i magen, blodsukkeret er stabilt og vekta viser 3,3 kg mindre :-)

Jeg leser det Rostrup skriver og stoler på at dette er riktig i forhold til hjertesykdom. Kjenner allikevel et lite stikk av bekymring da jeg for 3,5 år siden fikk svangerskapsrelatert hjertesvikt. Er livredd for at jeg skal gjøre noe som ødelegger det at jeg nå er erklært frisk og medisinfri i 1 år. Jeg vet ikke om jeg tør å nevne for min kardiolog at jeg nå spiser lavkarbo da jeg er regner med å få masse motbør av på det.

Noen som kan fore meg med mer som støtter oppunder at dette her er bra for meg?

Fauna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 10:56   #22
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Hvorfor nevne det? Bare følg med resultatene av undersøkelsen? Jeg tror ikke du vil få negative følger av lavkarbo. Iallfall ikke om ikke bare totalkolesterol måles (det kan gå noe opp, men vanligvis går det dårlige kolesterolet ned... og det er viktigere).

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:48   #23
Aero
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 10
Aero er på en erverdig vei

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg spiser ca dobbelt så mye grønnsaker i dag som før jeg begynte på lavkarbo. Hva er det egentlig som gjør at slike mennesker bare må uttale seg om ting de helt tydelig ikke har greie på???

Signerer denne.
Ja, og i tillegg har vi kuttet ut maaaaasse søtsaker og kaker. Rart ikke det blir kommentert!?

Hun skulle kanskje ikke uttale seg om noe hun ikke har satt seg grundig inn i, i og med at hun ikke kan anbefale noe hun ikke riktig vet hva er.

Aero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 12:12   #24
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Er jo litt morsom ingress, da... "Såkalt steinalderkost med egg, bacon og mye fett er ikke bra for hjertet, slår nye retningslinjer fast."

Fordi retningslinjer kan fastslå at noko er fakta, liksom? LOL.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 12:13   #25
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Advarer mot lavkarbotrenden

Opprinnelig lagt inn av Fauna, her.

Har nå hatt et lavkarbo-kosthold i snart 4 uker. Trives kjempegodt med det! Jeg er mye bedre i magen, blodsukkeret er stabilt og vekta viser 3,3 kg mindre :-)

Jeg leser det Rostrup skriver og stoler på at dette er riktig i forhold til hjertesykdom. Kjenner allikevel et lite stikk av bekymring da jeg for 3,5 år siden fikk svangerskapsrelatert hjertesvikt. Er livredd for at jeg skal gjøre noe som ødelegger det at jeg nå er erklært frisk og medisinfri i 1 år. Jeg vet ikke om jeg tør å nevne for min kardiolog at jeg nå spiser lavkarbo da jeg er regner med å få masse motbør av på det.

Noen som kan fore meg med mer som støtter oppunder at dette her er bra for meg?

Du spiste ikke lavkarbo da du fikk hjertesvikt? Det er jo et argument, les bøkene om den store kolesterolbedraget, forlaget lille måne f. Eks. Skift til en hjertelege som er oppdatert på dette, de blir flere.
Det er mye og lese, les den store matrevolusjonen av dr. Eenfeldt f.eks. Viten gir deg argumenter og trygghet på at du nå spiser for helsen.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fant denne artikkelen som advarer mot ketolyse Pruttilutt Generell diskusjon 2 07-03-11 19:42
Advarer mot ketolysekuren ... somaya Nyheter / media 5 19-02-10 14:14
Svensk professor advarer mot is hanne42 Nyheter / media 9 06-06-09 22:11
Dagbladet: Advarer mot lettbrus Sondre Nyheter / media 6 30-07-07 20:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no