Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Matdagbok for i dagen i dag:)

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-11, 16:20   #1
tynn2011
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 2
tynn2011 er på en erverdig vei

Matdagbok for i dagen i dag:)

Frokost: 1 brødskive med 1 skive ost( huff huff..) og kaffe

Lunsj: 2 biter kvikk lunsj ( huff huff.... )

Middag/kveld : 1/2 boks tunfisk

drikke: funligth og kaffe

tynn2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 17:03   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Matdagbok for i dagen i dag:)

Hei og velkommen hit.

Du bør lese deg opp på forumet her, vi er opptatt av god helse og med så lite mat som du beskriver er det nok et stykke dit.

Se i andre journaler og spør og lær om lavkarbo så skal du se at du snart har masse kunnskap om dette.

Lykke til

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 14:27   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Matdagbok for i dagen i dag:)

Det her trodde jeg aldri jeg skulle si - men du får i deg mer næring om du følger en pulverkur faktisk...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:14   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Matdagbok for i dagen i dag:)

Sitat:

Frokost: 1 brødskive med 1 skive ost( huff huff..) og kaffe

Lunsj: 2 biter kvikk lunsj ( huff huff.... )

Middag/kveld : 1/2 boks tunfisk

drikke: funligth og kaffe

Jøss, dette kan du da umulig mene alvorlig

Dette lite (eller ingenting) av alt. Det er mindre enn katten min spiser, og han er 6 kg !

Klart du blir tynn av dette, men du får jo ikke næring i deg jente ! Det eneste du oppnår med dette er å sulte deg syk. Dette har ingenting med hverken lavkarbo eller et sunt kosthold å gjøre.

Nerthus har rett, du får iallefall næring i deg med en pulverkur. Les om de forksjellige lavkarboretningene her på forumet. Håper du finner noe som passer deg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 21:09   #5
ingeringer
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Arendal
Innlegg: 2
ingeringer er på en erverdig vei

Sv: Matdagbok for i dagen i dag:)

Jeg synes også det virket som litt lite mat,ja. selv har jeg proppet i meg en hel pose valnøtter i kveld fordi jeg hadde spist litt lite tidligere i dag. Men karbo var på bare 3 g pr 100 g

ingeringer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
melk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bruk av matdagbok når det gjelder %? Sjarmtroll Ketolysekuren 4 03-04-11 00:22
Dagen etter dårlig mat-dagen Amagetha Lavkarbo generelt 10 14-09-09 21:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no