Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Hva er forskjell på Ketolyse og Skaldeman?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-09, 01:58   #1
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei
Question

Hva er forskjell på Ketolyse og Skaldeman?

Jeg forsår ikke helt hva forskjellen er ? Det handler jo om det samme, å komme i ketose og brenne fett? Men de sier at ketolyse kuren er en KUR, mens skaldeman er et kosthold ?

Forvirret

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:47   #2
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Hva er forskjell på ketolyse og skaldeman ?

er ikke sikker at dette er 100% riktig, men tror skaldemann spiser mye mere fett en atkins! mye mindre karbo, mere fett.

han anbefaler og dynke alt i fett, det gjør ikke atkins, han er mere en protein mann.

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 21:12   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er forskjell på ketolyse og skaldeman ?

Jeg tror nok Ketolysekuren fint kan brukes som kosthold og livsstil - det er mange som gjør det her inne og er kjempefornøyd med det.
Skaldeman dynker ikke alt i fett, men mener at når man er veldig overvektig bør karbene holdes så lavt som mulig.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 09:13   #4
kiwo
Medlem
 
kiwo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 50
kiwo er på en erverdig vei

Sv: Hva er forskjell på ketolyse og skaldeman ?

Opprinnelig lagt inn av Bathory, her.

Jeg forsår ikke helt hva forskjellen er ? Det handler jo om det samme, å komme i ketose og brenne fett? Men de sier at ketolyse kuren er en KUR, mens skaldeman er et kosthold ?

Forvirret

hva betyr det å komme i ketose? Ser mange skriver om det, men har ikke funnet svar på det

__________________


kiwo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 12:47   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva er forskjell på ketolyse og skaldeman ?

Opprinnelig lagt inn av kiwo, her.

hva betyr det å komme i ketose? Ser mange skriver om det, men har ikke funnet svar på det

Søkefunksjonen her fungerer ypperlig

Ellers er denne tråden fin og veldig forklarende: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2092

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er forskjell på ketolyse og atkins? Elinengelen Lavkarbo generelt 1 11-08-09 12:09
Forskjell på Ketolyse og Skaldemann Kristine78 Generell diskusjon 3 30-05-09 13:03
Forskjell på ketolyse og skalderman? scartz Ketolysekuren 3 02-10-08 11:36
Forskjell på ketolyse og skaldemann? lillestine Ketolysekuren 5 13-01-08 15:43
Forskjell mellom Ketogen og Ketolyse diett?? Bamseline Ketolysekuren 30 07-02-06 18:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no