Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-07, 09:53   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av THE, her.

http://www.eurodiet.com/ men det var på engelsk i går, og nå plutselig bare fransk...

Underlig.

Du må trykke på det engelske flagget til høyre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:16   #27
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Vet ikke hvor glad du er i müslibarene, men jeg kan f.eks. bytte til de, om du vil.

Har ikke flere musli igjen tror jeg...men jeg har masse deilig grønnsaks og brokkoli suppe

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 12:42   #28
tumla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Heisann!

Jeg har nå en del Eurodiettprodukter jeg ikke har bruk for lenger.
Etter minus 17 kilo næørmer jeg meg målet, og nå blir det nok mer vanlig mat på meg fremover Ettersom jeg er student velger jeg å selge produktene jeg har til overs. Produktene selger for kr 100 per pakke til deg som er interessert. Kjøper dekker porto.

Følgenede finnes her i huset:

Varm sjokolade, 1 pakke
Cappuchino, 1 pakke
Kyllingsuppe, 2 pakker
Potetsuppe (kan også brukes som potetmos til kjøtt/fisk), 1 pakke
Grønnsakssuppe, 2 pakker
Ost & gressløkomlett, 3 pakker
Ertepurè med baconsmak, 1 pakke
Pannekaker, 2 pakker
Sjokolade frokostblanding, 1 pakke
Bar - røde frukter, 1 pakke
Bar - sjokolade, 1 pakke
Bar, vanilje/karamell, 1 pakke

Førstemann til møllaprinsippet gjelder
Lykke til videre med ED alle sammen!

  Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 14:04   #29
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Flott at dere som bruker ED produkter kan bytte produkter og utveksle produkter, MEN

Vi henstiller til alle at dere passer på at dere ikke selger produktene til andre enn de dere med sikkerhet VET har fått resept av lege på slike og bruker dem under kontroll.

De må IKKE selges til hvem som helst !! Det ville i så fall være svært uansvarlig !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 14:31   #30
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av tumla, her.

Heisann!

Jeg har nå en del Eurodiettprodukter jeg ikke har bruk for lenger.
Etter minus 17 kilo næørmer jeg meg målet, og nå blir det nok mer vanlig mat på meg fremover Ettersom jeg er student velger jeg å selge produktene jeg har til overs. Produktene selger for kr 100 per pakke til deg som er interessert. Kjøper dekker porto.

Følgenede finnes her i huset:

Varm sjokolade, 1 pakke
Cappuchino, 1 pakke
Kyllingsuppe, 2 pakker
Potetsuppe (kan også brukes som potetmos til kjøtt/fisk), 1 pakke
Grønnsakssuppe, 2 pakker
Ost & gressløkomlett, 3 pakker
Ertepurè med baconsmak, 1 pakke
Pannekaker, 2 pakker
Sjokolade frokostblanding, 1 pakke
Bar - røde frukter, 1 pakke
Bar - sjokolade, 1 pakke
Bar, vanilje/karamell, 1 pakke

Førstemann til møllaprinsippet gjelder
Lykke til videre med ED alle sammen!

Jeg vil gjerne kjøpe:

Bar - sjokolade
Bar - vanilje karamell
Pannekake - to pakker

Hvor lenge er de holdbare?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 01:32   #31
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Flott at dere som bruker ED produkter kan bytte produkter og utveksle produkter, MEN

Vi henstiller til alle at dere passer på at dere ikke selger produktene til andre enn de dere med sikkerhet VET har fått resept av lege på slike og bruker dem under kontroll.

De må IKKE selges til hvem som helst !! Det ville i så fall være svært uansvarlig !

Hvorfor det, egentlig? Jeg skjønner jo at man skal være litt forsiktig med å selge slankeprodukter til folk som feks. sliter med anorektiske tanker eller lignende, men hva gjør disse produktene "farligere" enn feks. nutrilett og andre lignende produkter? Og hva er uansvarlig ved å feks. selge noen barer eller en pannekakepose til, la oss si, meg?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 08:19   #32
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Fordi produktene er reseptbelagt så ville det være uansvarlig av oss å oppfordre til salg...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 18:37   #33
tumla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Enig i at det kan være greit å spørre om den man selger til har fått ED foreskevet , men hadde produktene vært direkte skadelige for andre ville sikkert de som sitter med agenturet for ED i Norge latt kundene bytte eller returnere varer

  Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 18:55   #34
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Fordi produktene er reseptbelagt så ville det være uansvarlig av oss å oppfordre til salg...

'

Det er greit, og jeg sier heller ikke at man skal OPPFORDRE til salg. Men dersom feks. JEG ville kjøpt noe i denne tråden, så hadde det vært uansvarlig av noen å selge det til meg? Hvorfor det? Er produktene skadelige? Man kan vel bruke litt skjønn? Greit det, jeg går ofte til legen pga. operasjonen, men det hadde jo vært greiere for meg å bare fått kjøpe noen barer eller lignende av noen som ikke trenger dem, enn å gå til legen og skaffe meg en resept når det ikke er ED jeg skal gå på? Jeg syns dette blir litt i overkant hysterisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 18:59   #35
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Jeg sier ikke at du ikke for lov av meg... Jeg sier at folk bør være klar over at det er reseptbelagt...

Så tar man sine egne valg utifra det. Er ikke verre...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 21:52   #36
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Skjønner hva du mener, Iset! Det er jo ikke snakk om mange produktene man kjøper heller. Barene får man jo kjøpt over nett, og tidligere fikk man vel kjøpt både supper og shaker på helsekost minnes jeg??

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 21:53   #37
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Potetstappe og nyyyydelig brokkoli-spinat-suppe selges billig!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:08   #38
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jeg sier ikke at du ikke for lov av meg... Jeg sier at folk bør være klar over at det er reseptbelagt...

Så tar man sine egne valg utifra det. Er ikke verre...

Ikke bli så oppgitt da, Aline.
Jeg sier bare at jeg ikke skjønner hvorfor det skulle være så farlig å selge et par ED-produkter til noen selv om det er reseptbelagt (noe jeg ikke skjønner, egentlig. Hvorfor er de på resept, hva er så spesielt med dem?). Jeg snakker jo utifra Nilles innlegg om at det er uansvarlig å selge til noen andre enn de som har resept på dette, og bare lurer oppriktig på hva som er så farlig med disse produktene i forhold til andre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:23   #39
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Dette har med etikk å gjøre Iset... Du selger vel heller ikke andre reseptbelagte ting videre til folk?? Alt som er reseptbelagt er ment for den resepten er skrevet ut til, og ingen andre... Viss feks du ønsker å kjøpe disse produktene, så bør du heller ta kontakt med legen din og få deg en resept. De er vel reseptbelagte av en grunn

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:26   #40
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Jeg skjønner det men jeg synes ikke disse produktene helt kan sidestilles med reseptbelagte medisiner. I så fall, HVORFOR? Jeg bare lurer altså. Hvorfor er de reseptbelagte? Hva gjør disse så mye mer "farlige" enn feks. Nutrilett og lignende produkter? Jeg er bare nysgjerrig. De solgte faktisk disse produktene i helsekosten for noen få år siden, og barene selges på nettet på Lindbergs egen hjemmeside. Hvorfor tok de dem bort fra helsekosten?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:33   #41
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Nå aner ikke jeg hva det er i disse barene eller disse produktene da, men Jeg vil tro at de som selger de i norge er så ansvarlige at de faktisk har bestemt at disse produktene skal være reseptbelagte, og det synes jeg man skal ha respekt for...

Så lenge disse produktene faktisk er reseptbelagte så skal de sidestilles med andre reseptbelagte ting som feks medikamenter, nettopp for at det er noe som skal brukes i samråd med, og under oppfølging av lege

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:38   #42
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Jada for all del. Jeg skjønner bare ikke hvorfor. Men jeg kan sende dem en mail og høre. Liker å ha konkrete svar på ting jeg, kall meg gal. :fnis:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:42   #43
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

prøv å hør med dem du Iset, så får du de svarene du vil ha

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 23:50   #44
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner det men jeg synes ikke disse produktene helt kan sidestilles med reseptbelagte medisiner. I så fall, HVORFOR? Jeg bare lurer altså. Hvorfor er de reseptbelagte? Hva gjør disse så mye mer "farlige" enn feks. Nutrilett og lignende produkter? Jeg er bare nysgjerrig. De solgte faktisk disse produktene i helsekosten for noen få år siden, og barene selges på nettet på Lindbergs egen hjemmeside. Hvorfor tok de dem bort fra helsekosten?

Dette er IKKE de samme produktene som de solgte på helsekosten. De hadde et annet innhold. Barene som selges på nettet som til "hvemsomhelst" er heller ikke de reseptbelagte produktene.... ED produktene selges kun til de som har resept. Dette har jeg blitt for fortalt av en person innen Lindberg-systemet.

Så lenge det er reseptbelagte varer skal vi ha respekt for det. Det er faktisk ikke lov å omsette/selge reseptbelagte varer man selv har fått på resept - det kalles langing - for å sette det på spissen.

At man bytter seg imellom er på grensen, men siden de som bytter her inne så langt har vært hos lege og allerede er på Eurodiett har forumledelsen valgt å la det gå og tillatt det i forumet. MED en henstilling om å ikke selge til andre enn de man vet har resept selv.

Er noe reseptbelagt skal vi ha respekt for det. Om man ønsker å vite hvorfor det er reseptbalagt, er det beste stedet å henvende seg en Lindberg lege eller klinikk. Eventuelt helsedirektoratet som bestemmer hva som skal være reseptpliktig eller ikke.

Å starte en diskusjon om årsakene her inne har ingen hensikt. Man kan syns hva man vil om at det er slik, men en diskusjon vil uansett ikke endre det faktum at ED-produktene man får av lege er reseptbelagt.

Til dere som er på Eurodiett:
Vi har som sagt hatt en del som reagerer på og som lurer på lovligheten av denne byttehandlingen. Hittil har vi ikke sett det som noe stort problem.

MEN Blir det mye oppstuss/oppmerksomhet rundt det må vi be dere flytte evt. bytting/salg dere imellom til PM eller mail. Ber om forståelse for det om det går så langt.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 10:23   #45
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Hei forklaringen jeg fikk er at de er reseptbelagt fordi de er lavkalori i tillegg til høyprotein, og man skal være "frisk" i forhold til å gå på en så streng kur. Man skal blant annet følges opp ift høyt blodtrykk, sjekke hvilke mineraler man har eller mangler. De tar en haug med prøver på alt fra insulinresistens og kolesterol til kalium og magnesiumsbehov.

På den annen side bør man jo også ta en legesjekk før man begynner på andre strenge lavkarbo opplegg som Atkins.

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 10:39   #46
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Jeg klarer ikke helt å skjønne det allikevel, men jeg har sendt dem en mail nå og spurt om alt mulig, så får jeg se om/når jeg får svar.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 14:00   #47
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Ja du får dele svaret med oss.

Jeg ville begynne igjen på egen hånd etter å ha fått barn, men det fikk jeg ikke, enda jeg er frisk som en fisk og hadde gode blodprøver sist. Det var så vidt jeg fikk lov til å starte før hun hadde sett prøveresultatene, tror ikke hun hadde gitt meg lov om jeg ikke allerede hadde startet med pakkene jeg hadde til overs fra før graviditeten.

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 17:06   #48
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Har fått svar nå.

Sitat:

Eurodiet er en høyprotein-lavkarbohydratdiet i fire faser med gradvis overgang til vanlig kost.
Det er en fransk diett som har vært i bruk i over 20 land i 17 år.
Det kreves en helseskadelig overvekt for å stå på Eurodiet, altså ikke noe for pasienter som bare skal ned 2-3 kilo.
Det er riktig at vi en kort stund for 2 år siden solgte en quick-start pakke i Life-butikkene. Dette var nøyaktig de samme produktene som
vi selger ellers.
Eurodiet er ikke noen farlige produkter, men vi tar overvekt på alvor og pasienter som skal mye ned i vekt, eller som skal forbedre sin prøveverdier
har en trygghet når de blir fulgt opp av lege eller ernæringsfysiolog.3 av Eurodietbarene kan kjøpes via vår nettbutikk. De er ikke mineral og vitaminberiket og er ment som et mellommåltid.
Enhver må ta valget om de vil kjøpe andre produkter på helsekost eller ikke.
Håper dette var oppklarende, du kan ringe meg for ytterligende spørsmål eller sende mail.

Med vennlig hilsen
Eurodiet Scandinavia A/S



Var iallfall feil info Nille hadde fått ang. produktene, det ER de samme produktene som ble solgt i helsekosten. Jeg spurte hvorfor de ble tatt ut, men det var det visst ikke interessant å svare på. :mumle:
Sånn jeg forstår det er de på resept fordi man skal LEVE på produktene i bla. første og andre fase. Da vil man ha kontroll med pasienten. Dessuten har man det etiske ved å selge reseptbelagte ting videre, som dere nevner. Synd de sluttet å selge dem i helsekosten, dette var vel en av de tingene jeg ønsket mest svar på men fikk ikke. Eller, det var vel fordi de vil ha kontroll med de som går på ED, men andre lignende produkter selges jo fritt, så jeg synes det er trist at de fjerner den SUNNESTE av disse.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 20:04   #49
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Var iallfall feil info Nille hadde fått ang. produktene, det ER de samme produktene som ble solgt i helsekosten. Jeg spurte hvorfor de ble tatt ut, men det var det visst ikke interessant å svare på. :mumle:

Det var nå en Lindberg-ansatt som fortalte det. Men mulig spørsmålet mitt har blitt misforstått eller at jeg har misforstått svaret. Uansett så var det kun noen få av ED-produktene (det de kaller Quik Start pakken) som ble solgt i helsekost. Ikke alle..... Bl.a. barene (mellom måltidene) er jo ikke reseptbelagte har jeg forstått. At de ikke svarer på hvorfor de ble tatt ut kan jo tyde på at legemiddelverket har hatt noe å si.... ?

Du fikk nå svar på spørsmålene dine iallefall

Og vi henstiller fremdeles til at man ikke selger reseptbelagte varer videre til folk som ikke selv har fått det hos lege !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:51   #50
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Bytte/selge-tråd-ED-produkter

hvor får man bestilt disse produktene engentlig? har forstått at man må ha resept? Var inne på den engelske siden - der hadde de jo massevis av produkter Muffins og sjokoladekake og pannekaker og greier ...jum jum..det vil jeg ha. ellers har jeg bare lov å spise grønnsaker og kjøtt på ketogen diet nemlig.

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Favoritt produkter og hvor man får tak i de Melania Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 03-04-07 16:37
Nye produkter girl Lavkarbo generelt 5 08-05-05 21:29
Ny tråd: Hundre måter å oppnå suksess.. eller noe slikt... Carbokiller Lavkarbo generelt 11 07-01-05 06:23
Nye dr. Lindbergs produkter MHM Dr Lindbergs 4 20-05-04 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no