Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Håp for alle!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-09, 01:22   #1
Badpitt
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 13
Badpitt er på en erverdig vei

Håp for alle!

For 1 1/2 mnd siden veide jeg 96 kilo, og i dag jeg veider 84 kilo. Par tips til alle som prøver og prøver )... Mye vann, mye mosjon og grønnsaker.. Og etter det går alt "glætt"... Etter jul, snakker vi vaskebrekk ).... Morro dette gitt ) Men tror nok at man må belage seg på TID...

For meg så betyr nok dette mer livsstil mer enn diett... De som er veldig overvektig må nok bruke tiiiiid.. Men dere kommer nok dit...

Fett/proteiner, vann, grønnsaker og mosjon... Pluss litt livs glødd så bli alt blir bedre ;o)

Mye av dette er avhenging av det psykiske og innstilling man har!

PS! Mosjon er viktig

Badpitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 08:27   #2
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Håp for alle :o)

Signerer denne - helt enig

Man skal trives underveis også slik at man klarer å forsette livsstilen etter man er i mål og ikke tenker "eeeendelig ferdig!"

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 15:37   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Håp for alle!

så bra! for min del - som trener en del styrke og går turer i tillegg går det veeeeldig sakte, bare 3 kg på 8 uker. MEN jeg har slanket meg før -MANGE ganger - og rett og slett "fettsultet" kroppen.

Er nå forberedt og motivert for at dette kommer til å ta lang tid, men så lenge jeg nyter maten, føler meg mer opplagt og våken enn på lenge, er kvitt humørsvingninger og luftplager, elsker maten, reagerer skarpt negativt på ris/poteter/pasta (prøvde i 2 dager på tur) - så ser jeg ikke at det er noe problem.

Jeg spiser MYE fett, orker ikke måle/veie foreløpig - men så lenge buksa løsner som bare det, og jeg ikke går OPP selv om jeg spiser mye fett - så er jeg ganske fornøyd. I tillegg har stoffskiftet mitt som er lavt gått opp 2 "poeng" på bare 7 uker - så dette går straka veien!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no