Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Gullkorn fra legemunn

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-09, 14:20   #26
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Gullkorn fra legemunn

Mitt kolesterol gikk ned fra 6.7 til 5.1 på 3-4 uker.
Da sa legen min " har du sluttet å spise smør og egg , og begynt å jogge?" HAHHAHHAHAH

Jeg mumlet noe om at nei, jeg har begynt å spise smør og spiser 20 egg i uka. Trimmer ingenting. Da ble han helt satt ut. Prøvde å få meg til å gå over til Vita hjertegod og kutte ned på eggene, men tilslutt tror jeg ikke han selv skjønte hvorfar han anbefalte det engang for da sa han bare at så lenge prøvene min forbedret seg så mye så skulle jeg bare fortsette med det jeg holdt på med.

ps! Fikk beskjed forrige uke at jeg kan trappe ned litt på levaxinen min (stoffskiftemedisin) , stoffskiftet har blitt så mye høyere av lavkarbo at det nå er for høyt! Helt utrolig.

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 16:00   #27
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Thumbs up

Sv: Gullkorn fra legemunn

Så bra at stoffskiftet har regulert seg selv Cornelia.
Jeg synes det er morsomt å observere legestanden når vi oppnår motsatt resultat av hva de forventer

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gullkorn fra barnemunn lokkebiff Livets lyse side 16 06-02-09 22:46
Flere gullkorn fra barnemunn Nille Livets lyse side 6 10-12-05 03:13
Dagens gullkorn fra barnemunn Mum 4 2 Generell diskusjon 9 27-10-05 19:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no