Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvilket knekkebrød har færrest karbo per skive?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-10, 09:25   #1
lottesdagbok
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 26
lottesdagbok er på en erverdig vei

Hvilket knekkebrød har færrest karbo per skive?

Hei, ja dere ser sikkert spørsmålet over... Hvilket knekkebrød et det færrest karbohydrater i?

__________________


Delmål 1 : 65 kilo (dvs. ned 6 kilo)
Bloggen Journalen
lottesdagbok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke bestemt meg Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:40   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilket knekkebrød har færrest karbo per skive?

Det pleier å stå på pakkene. De opplyser gjerne om næringsinnhold pr 100 gram og pr skive/servering.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:41   #3
Cath1vel
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 4
Cath1vel er på en erverdig vei

Sv: Hvilket knekkebrød har færrest karbo per skive?

Rug sprø har 6 karber i seg, per skive... Det spiser jeg, men ikke hver dag. Men noen ganger er det deilig med leverpostei på. Her på jobben min har vi slike små porsjonspakker, og de er helt genial! Men det var visst knekkebrød vi snakket om..

__________________
Cath1vel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo -egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 11:32   #4
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket knekkebrød har færrest karbo per skive?

Fiberrik med linfrø eller solsikke har 2,7 kh pr skive

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 12:28   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket knekkebrød har færrest karbo per skive?

Nannah sine har vel 1g pr skive og smaker mye bedre enn noen på butikken. Veldig lette og kjappe å bake også. Ligger oppskrift her på forumet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanlig gjæret brød 5 karb pr. skive i brødbakemaskin Biggie Small Bakst 34 02-09-10 18:00
Hvilket type knekkebrød? neranz Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 06-05-10 22:36
Hvilket brød/knekkebrød Mayapia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 29-12-09 11:31
15 kroner for en skive bacon Hillelille Generell diskusjon 4 10-09-09 16:33
Hvilket kjøpebrød/knekkebrød har minst karber?? mariusmor Spørsmål og svar 8 25-04-08 11:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no