Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Soyaflokker under indukjson?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-05, 11:51   #1
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

Soyaflokker under indukjson?

hei, kan man spise det under induksjonen? tenkte ¨på å ha det i en omelett eller noe?

men finner bare at man kan bruke soyaolje, og soyaost...

leser om mange som bruker dette, men virker som det er senere i dietten

hilsen heidi

__________________




Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-07-05, 15:50   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Nå vet jeg ikke om det er Atkins Induksjon du mener, men der er det iallefall OK ! Spis i vei

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-07-05, 23:14   #3
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Nille

Nå vet jeg ikke om det er Atkins Induksjon du mener, men der er det iallefall OK ! Spis i vei


okay, men åssen er det med karboinnhold i det da? kjøpt på helsekost, men står ikke noe annet på posen enn leverandør og "soyaflokker".....

må regne litt her...

__________________




Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 09:35   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

De soyaflokkene som dingpot bruker har 5 gr karbo pr 100 gram

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 11:02   #5
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Det er nok flere varianter her.. Soyaflokkene fra Sunkost, " Gaia " inneholder 28,1gr. karbo pr. 100 gr.

Forøvrig er det 36,8 gr. protein og 23,5 gr. fett , i tillegg

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 18:58   #6
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

De jeg har kjøpt heter joco og laget av jonassen og co...

står et telefonnr da. kan jo ringe å høre...

nam, de var gode! smakte havregryn, bare litt mer fresh og sprø konsistens

__________________




Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 20:21   #7
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

ja soyaflokker er genialt!!! Kommer til å spise det foran havregryn uansett! Mine heter spielberger, og har 5 g karbo, så hvis du finner dem, så er det goodie!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-05, 15:55   #8
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

hei !

jeg har nettopp ( en uke) oppdaget soyafloker !!! jeg bruker de i yoghurt .... men ommelett ?? hm noen oppskrift ?

er det noen som har oppskrifter der soyafloker er en av hoved ingrediensene .... ???

takk takk

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 01:21   #9
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Har aldri hørt om soyaflokker. Hva er det egentlig? Er det sunt? Hvem anbefaler det?

Forresten...kan jeg med lavt stoffskifte spise det? Skal jo egentlig ikke ha så mye soya...

Huff så nysgjerrig jeg var da

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 16:59   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Soyaflokker er OK, men anbefales ikke for de som har lavt stoffskifte fordi soya kan hemme skoldbruskkjertelens hormoner ....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 17:30   #11
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

*iiik*

Jeg har også Gaia soyaflokker....er det virkelig så mye karbo i dem?

  Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 21:32   #12
rebekah
Juniormedlem
 
rebekah sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 40
rebekah er på en erverdig vei

Sv: Soyaflokker under indukjson?

kjøpte også spielbergers soyafloker på sunkost for noen dager siden, men de jeg kjøpte hadde kun 3.1kh. pr.100g. ?? kan det være feil?

__________________
Life isn`t about waiting for the storm to pass...
It`s about learning to dance in the rain.
rebekah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 21:53   #13
tonetrollet
Medlem
 
tonetrollet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 57
Innlegg: 131
tonetrollet er ny på veien

Sv: Soyaflokker under indukjson?

Opprinnelig lagt inn av rebekah, her.

kjøpte også spielbergers soyafloker på sunkost for noen dager siden, men de jeg kjøpte hadde kun 3.1kh. pr.100g. ?? kan det være feil?

Det er det samme som det står på mine...

__________________


Stadig nye utfordringer! Nr 1: komme meg under 80 kg
tonetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no