Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-11, 18:47   #1
Anyone
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 77
Anyone er på en erverdig vei

Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Skulle helst ha gått ned 40 kg totalt. Men jeg tror nok jeg er storfornøyd om jeg klarer 30 kg totalt. Altså fra en bmi på 33 til bmi 23 (aller helst 20. Men jeg innser jo at "det var en gang" og at det neppe blir flere ganger).

Og om 2 mnd skal vi på ferie. Det hadde da vært godt å ha klart å gått ned noe av dette innen da. Hvor mye er det da realsistisk å ta av de 2 første mnd?
Hvor mye gikk dere ned?
Var dere kjempestreng med maten?

Anyone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre kh Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 19:27   #2
Simpfan
Medlem
 
Simpfan sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
Innlegg: 161
Simpfan er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeghar på rundt 3 mnd gått ned 11 kg. Så du er godt på vei på to mnd. Jeg gikk ned de første 6 på en mnd, første gangen jeg kom i ketose gikk jeg ned kjemope mye. kroppen kvittet seg med med mye overfødig vann.

__________________


Simpfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 19:44   #3
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg har gått ned 12 kg på 5,5 uker jeg... Jeg hadde og har fortsatt masse å ta av men jeg trives med lavkarbo. Jeg er ikke så veldig streng mot meg selv, men jeg spiser ikke sukker, brød, ris, pasta, potet og andre produkter med mye karbo. Jeg drikker shake til frokost men spiser til de andre måltidene. I tillegg trener jeg nesten hver dag. Ikke store sakene men feks 30 min gange/sykkeltur eller litt på wii:en også svømmer jeg minst 1 h 1 dag i uka!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 19:50   #4
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

jeg gikk ned 10-12kg første tre månedene mener jeg. har fortsatt mye mer å ta av da.. var veeeldig streng første månedene ja...forsåvidt det nå og, men hatt noen pauser underveis

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 20:35   #5
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Jeg drikker shake til frokost men spiser til de andre måltidene. I tillegg trener jeg nesten hver dag. Ikke store sakene men feks 30 min gange/sykkeltur eller litt på wii:en også svømmer jeg minst 1 h 1 dag i uka!

Hvilken shake kan brukes på lavkarbo?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 22:24   #6
Tommeline
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Tommeline er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg drikker Easylife sin shaker. Ned 13 kg på 1 mnd. Først 4 uker på kun shake, nå 1 proteinmåltid og 4 shaker om dagen. Skal gå over til lavkarbo gradvis.

Tommeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men orker ikke telle karber Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 22:34   #7
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg vet faktisk ikke hvis de jeg drikker teller som lavkarbo men jeg bruker allevo sine!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 22:48   #8
Tula
Medlem
 
Tula sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 62
Tula er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg gikk ned 5 kg de to første månedene.
Samboeren gikk ned 8 kg.

__________________


Tula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - under 30 pr dag. Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 23:22   #9
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg har gått ned 6 kg på to mnd. Litt skuffet igrunn, iallfall etter å ha lest om alle dem som "raser" ned, men det er nok ikke unormalt tror jeg at det går litt seint for noen av oss. Har imidlertid ikke vært supertstreng, og spist en del erstatninger og søtning og sånt, så nå er det kutt av alt sånt en stund for å se om det setter fart på sakene. Har også begynt å trene, og løper/går på fjellet 5 dager pr uke, ca 60 min tur.
Lykke til!

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 23:49   #10
mysil
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 43
Innlegg: 201
mysil er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg gikk ned 2 kg de første 2 mnd. Holdt meg mer eller mindre unna kunstig søtning, og ikke eti noe bøderstatninger. Generelt bare kutta ut alt med mer enn 5 karber pr 100 gram.

__________________







mysil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 23:52   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Ingenting på de første 6 mnd faktisk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 00:04   #12
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

2kg på 1 måned så langt, så slik du ser så er ikke alle like, og man kan ikke forvente at X-antall er borte etter en bestemt tid. Noen går ned tregt, andre går ned fort. Og kanskje kroppen vil stoppe vektnedgangen leeenge før du selv vil også. Så ikke ha for høye forhåpninger, bare kos deg med den gode lavkarbomaten og se hva ditt tall blir på de 2 månedene

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 09:53   #13
Anyone
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 77
Anyone er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

2kg på 1 måned så langt, så slik du ser så er ikke alle like, og man kan ikke forvente at X-antall er borte etter en bestemt tid. Noen går ned tregt, andre går ned fort. Og kanskje kroppen vil stoppe vektnedgangen leeenge før du selv vil også. Så ikke ha for høye forhåpninger, bare kos deg med den gode lavkarbomaten og se hva ditt tall blir på de 2 månedene

Ja, ser jo at det er litt forskjellig for folk.
Nå er ikke jeg den mest tolmodige her i verden. Så de 40 kg skulle liksom helst ha vært borte i går de

Anyone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre kh Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 09:54   #14
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

hehe, kjenner igjen den der ja Her går det så tregt at jeg prøver å finne snarveier, men det er lite av de som er effektive desverre.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 10:09   #15
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg gikk ned 10 kg de første 10 ukene. Derav 2-3 kilo vannvekt som gikk første uka. Jeg var streng med å være i ketose, men de første 3 ukene spiste jeg mat fra spis deg slank, og åt meg gjennom en eske atkins endulge-barer...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 10:39   #16
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg gikk ned 10 kg de første 10 ukene. Derav 2-3 kilo vannvekt som gikk første uka. Jeg var streng med å være i ketose, men de første 3 ukene spiste jeg mat fra spis deg slank, og åt meg gjennom en eske atkins endulge-barer...

Gikk ned 9 kg på 9-10 uker. Hadde ikke mye å ta av og likevel gikk jeg fort ned. Var streng med karber. Nytter ikke å være "sånn ca i ketose" og følge opplegget "noenlunde" om du vil ha resulteter. Jeg veide alt det jeg spiste i begynnelsen, for å få finne ut hvor mye karber det er.
Lurt å lage en målsetting på hva du vil, hva er motivasjonen din og hva er du villig til ofre!!! Vekttapet kommer ikke gratis og ikke bare ved å ønske det. Tenk på forhånd hvilke fristelser du kommer til å møte i hverdagen og lag en plan hvordan takle de. Om du forbereder deg, kommer du sannsynligvis til å ned masse og fort. Utskeielser i fasen du vil gå ned i, kan stoppe nedgangen for flere dager.
Jeg "feirer" nye kroppen min ofte nå, skal bare vedlikeholde vekten og da tåler jeg utskeielser.

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 10:49   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg regner med at r.o sitt svar var rettet til trådstarter og ikke meg.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 11:03   #18
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg regner med at r.o sitt svar var rettet til trådstarter og ikke meg.

Ja klart. Er ikke så flink med å sitere under den riktige. Svarte bare etter siste innlegg... skal passe på i fremtiden.

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 12:58   #19
Anyone
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 77
Anyone er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Gikk ned 9 kg på 9-10 uker. Hadde ikke mye å ta av og likevel gikk jeg fort ned. Var streng med karber. Nytter ikke å være "sånn ca i ketose" og følge opplegget "noenlunde" om du vil ha resulteter. Jeg veide alt det jeg spiste i begynnelsen, for å få finne ut hvor mye karber det er.
Lurt å lage en målsetting på hva du vil, hva er motivasjonen din og hva er du villig til ofre!!! Vekttapet kommer ikke gratis og ikke bare ved å ønske det. Tenk på forhånd hvilke fristelser du kommer til å møte i hverdagen og lag en plan hvordan takle de. Om du forbereder deg, kommer du sannsynligvis til å ned masse og fort. Utskeielser i fasen du vil gå ned i, kan stoppe nedgangen for flere dager.
Jeg "feirer" nye kroppen min ofte nå, skal bare vedlikeholde vekten og da tåler jeg utskeielser.

Nå følger jeg ikke noe ketolysekur. Og ikke teller jeg karbohydrater heller. Men jeg har skjært ned drastisk på dem, og er nok sikkert nede på ganske lite (men neppe i ketolyse). Må man være det for å gå ned med en lavkarbokur?

Anyone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre kh Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 13:03   #20
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg tror jeg gikk ned 11 kg på 9 uker. Og jeg var ikke superstreng og målte ikke om jeg var i ketose. Men jeg lå sikkert under 30-35 karber om dagen. Man må ikke følge ketolyse for å gå ned med lavkarbo. Noen går ned mer med litt flere karber, noen må mye lenger ned. Det er individuelt.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 14:27   #21
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Jeg har gått ned 6 kg på to mnd. Litt skuffet igrunn, iallfall etter å ha lest om alle dem som "raser" ned, men det er nok ikke unormalt tror jeg at det går litt seint for noen av oss. Har imidlertid ikke vært supertstreng, og spist en del erstatninger og søtning og sånt, så nå er det kutt av alt sånt en stund for å se om det setter fart på sakene. Har også begynt å trene, og løper/går på fjellet 5 dager pr uke, ca 60 min tur.
Lykke til!

Jeg gikk også ned 6 kilo på de to første månedene (eller var det de tre første?). Det er faktisk veldig bra! 3 kilo i måneden er 18 kilo på 6 måneder. Det var jo det som skjedde med meg, og jeg vil absolutt kalle det å rase ned i vekt.

Når vi ser tiden baklengs går den fort - men når vi ser tiden fremover virker det utrolig tregt. Det er nok derfor mange oppfatter det som at noen "bare raser" ned i vekt.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 14:59   #22
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Anyone, her.

Nå følger jeg ikke noe ketolysekur. Og ikke teller jeg karbohydrater heller. Men jeg har skjært ned drastisk på dem, og er nok sikkert nede på ganske lite (men neppe i ketolyse). Må man være det for å gå ned med en lavkarbokur?

Som du ser, alle har forskjellige resultater. Du kan enten håpe på at du gjør det riktige, eller finne ut hva som trenges for forskjellige retninger. Det å skjære ned karboene, som du gjør, er jo bra i seg selv. Du er ikke nødt til å være i ketose for å gå på lavkarbo.
Jeg fulgte ketolysekuren nøye (15 karber) og stortrivdes med det. Nå sjonglerer jeg mellom 20-40 karber. Du kan kjøpe sticks fra apoteket som forteller om du har ketoner i urinen. Mål par timer etter du har spist, har du forandring i fargen, er du i ketose.
Elsker denne livsstilen, kan spise masse mat og riktig kose meg med mat uten å måtte nøye meg med "lite og ofte". Eneste bakdelen er at noen lettvinte løsninger i farta, er utelukket for meg (boller, pizzabit etc). Disse er jeg villig til å ofre og bruker å planlegge matbehovet før jeg går ut av døra.
Merker godt om jeg spiser for lite fett, da begynner vekta å krype oppover straks...
Lykke til!

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 15:22   #23
Anyone
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 77
Anyone er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg gikk også ned 6 kilo på de to første månedene (eller var det de tre første?). Det er faktisk veldig bra! 3 kilo i måneden er 18 kilo på 6 måneder. Det var jo det som skjedde med meg, og jeg vil absolutt kalle det å rase ned i vekt.

Når vi ser tiden baklengs går den fort - men når vi ser tiden fremover virker det utrolig tregt. Det er nok derfor mange oppfatter det som at noen "bare raser" ned i vekt.

Når man sier 3 kg i måneden så høres det jo ikke så fort ut. Det er jo mindre enn 1 kg i uka. Men når man derimot sier 18 kg på 6 mnd, da høres det kjempemye ut. Snodig. Det vil jo igjen si 36 kg på ett år om man holder samme farten hele veien.

Anyone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre kh Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 19:23   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg gikk ned 6kg på 8 uker, på Fedon. 4 av de de to første ukene, så mao vann. Men jeg er ekstremt insulinresistent, så jeg bruker laaaaang tid.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 23:06   #25
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Jeg gikk ned 13,2 kg de første to månedene.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye gikk dere ned første uka vs andre uka osv..? Tøsa! Generell diskusjon 5 22-05-11 19:51
Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd? ketomamma Ketolysekuren 60 31-10-10 13:42
Hvor mye gikk dere ned første uka på ketolysedietten? Nitja Ketolysekuren 25 14-12-08 16:47
Hvor mye gikk dere ned de 4 første ukene? Bæremæ Ketolysekuren 21 10-11-08 18:13
Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen? Kalorine Induksjonen 11 29-07-04 11:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no