Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trene på lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-11, 01:04   #1
stine88
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 2
stine88 er på en erverdig vei
Cool

Trene på lavkarbo?

Jeg lurer på om trening vil gi raskere vektnedgang når du går på lavkarbokur? Har hørt at det ikke vil ha så stor påvirkning.
Jeg har gått på kur i 4 uker nå, men synes det går ganske sakte, Står nesten stille. Gikk på lavkarbokur for noen år siden, og da gikk jeg ned mye fortere på mindre tid, På den tiden var jeg litt mer aktiv. Så lurer veldig på dette, om ikke hva er galt?

stine88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 08:16   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren på lavkarbo??

Styrketrening er det som gir best resultat forbrenningsmessig - men her som med det meste; forandring skjer ikke over natten

Hvor mye skal du ned? Og hva er utgangspunktet ditt?
4 uker er veeeeldig kort tid.

All mosjon/trening er bra uansett kosthold.
Grunnen til at det ikke anbefales hard trening på f.eks ketolyse, er nok at hovedmålgruppen er mennesker med mye overvekt. De har et annet treningspotensiale i forhold til de som ligger 5-10 kg rundt normal bmi

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 08:26   #3
Mat er min medisin
Medlem
 
Mat er min medisin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 52
Mat er min medisin er ny på veien

Sv: Tren på lavkarbo??

Det er nå ganske naturstridig å trene for å gå ned i vekt, du går nå heller opp.
Går du ned i vekt av å trene vil jeg påstå at du trener feil.

__________________
MAT ER MIN MEDISIN
http://www.facebook.com/pages/Mat-er...01285086597054

Ned 16 kg og 6 størrelser på 9 måneder med fett.
Mat er min medisin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuft og vitenskap Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 08:36   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Mat er min medisin, her.

Det er nå ganske naturstridig å trene for å gå ned i vekt, du går nå heller opp.
Går du ned i vekt av å trene vil jeg påstå at du trener feil.

Nja... muskler veier mer enn fett, det er greit. Men musklene må få energi for å kunne utføre et arbeid. Hvis man da er på fettforbrenning, vil fettet minke mye mer enn om man ikke driver med trening.

Men jeg ser det jo selv, vekten er omtrent den samme nå som for ett år siden, men håndtakene mine på siden av ryggen er blitt markant mye mindre. Ble faktisk litt paff da jeg så blidet av meg
Musklene er mer markert siden jeg har trent en del det siste halvåret

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye kan man trene styrke på lavkarbo Lillegutt Spørsmål og svar 0 09-11-10 20:47
4. uke på lavkarbo - fortsatt et slit å trene Splendid Trening 74 13-02-10 13:27
Trene? Aphrodithe Trening 2 04-02-09 22:02
trene? cindy Ketolysekuren 2 08-01-08 11:55
Å trene susanna Ketolysekuren 11 21-06-06 18:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no