Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Oksehunger

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-07-10, 10:56   #1
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Oksehunger



Jeg ER så sulten for tiden....skjønner ingenting, for jeg har da absolutt ikke endret på noe siden jeg startet i februar og som regel har problemet vært motsatt.

Er det flere som har opplevd dette?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 11:33   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oksehunger

Føler nesten at det er sånn som økedagene ungene hadde da jeg ammet!!!
Jeg kan spise og spise og dytte i meg fett og proteiner og er like sulten igjen etter 20 min!
Varer som regel 2-3 dager før det slipper igjen!
Aner ikke hve det kommer av. Trodde jeg spise for lite fett, men DET kan det ikke være, fant jeg ut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 12:08   #3
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Oksehunger

jah sånn hadde jeg det og en periode! Tanken om økedøgn i ammingen streifet meg også! Det gikk over fort heldigvis!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 12:47   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Oksehunger

Jeg har av og til sånne dager også - men de er ikke flere enn de dagene jeg ikke er sulten i det hele tatt, så jeg velger å anta at kroppen min fungerer som hodet mitt og jobber litt i skippertak?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 13:39   #5
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Oksehunger

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Føler nesten at det er sånn som økedagene ungene hadde da jeg ammet!!!
Jeg kan spise og spise og dytte i meg fett og proteiner og er like sulten igjen etter 20 min!
Varer som regel 2-3 dager før det slipper igjen!
Aner ikke hve det kommer av. Trodde jeg spise for lite fett, men DET kan det ikke være, fant jeg ut!

Phu....har hatt det siden mandag - så da slipper det vel kanskje snart da

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:05   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oksehunger

Kanskje har forbrenningen din økt så mye at du bør spise mer mat? Det kan lønne seg å sette opp et regnestykke over hva du spiser og regne ca kcalorier og se hvordan du ligger an på energiinntaket ditt

Da jeg begynte å spise lavkarbo var jeg veldig mye sulten selv om jeg spiste bra - men jeg gikk ikke ned i vekt. Først da jeg telte kcalorier og holdt meg rundt 15-1600 kom vektnedgangen - og sulten forsvant.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:42   #7
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Oksehunger

Jeg teller ingenting, hverken karber eller kalorier

Vekta går ned og jeg trives kjempebra med denne livsstilen - men å gå tilbake til å telle ting det orker jeg ikke

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no