Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Er du fornøyd med årest "fangst"?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-12-06, 14:38   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Er du fornøyd med årest "fangst"?

Vi fikk veldig masse flotte gaver av ting vi ønsket oss. Bla. en wookpanne, noen rammer fra black design, et spill vi skal kjøpe oss når de ikke er utsolgt lengre, og masse flotte ting til poden.

Av poden fikk jeg Eva Solo tekanne (sånn i "dykkerdrakt") og fire tekopper i glass (dette har jeg ønket meg, men ikke funnet fine, så jeg ble veldig glad). Pappan til poden fikk Mighty Mouse (en sånn fancy trådløs bluethoot mus til mac).

Det var en koselig feiring, og vi har fått masse flott, og allermest gledelig, så fikk poden omtrent alt han ønsket seg veldig også. :lykke:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 18:02   #2
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Var du fornøyd med årest "fangst"?

Jeg er kjempefornøyd Fikk endel penger, smykker, (kjempefint smykke å ørdedobber fra kjæresten ) åsså noe pyntelys, pute, hånkler osv Kjempekoselig kveld hvertfall

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 18:07   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Var du fornøyd med årest "fangst"?

Ja, jeg også fikk masse fint i år!

Koffertsett, krem til parfymen min, to nydelige CD'er, masse lys, sekk, kokebøker, andre bøker, masse snop
Utrolig søtt salt og peppersett og den geniale pepperkverna til rosenthal
*bliss*

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 20:23   #4
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Var du fornøyd med årest "fangst"?

Har fått masse flotte gåver eg også!

Fekk ein del vinglas, kaffekoppar og tallerkenar frå Rosendal, så samanlagt med fjorårets gåver kan eg no dekke på til eit lite middagsselskap. Eit par bøker, ei lyslykt, nokre lys og gåvepakke frå Body Shop. Men ikkje minst kjem hovedgåva frå mamma & pappa, dei skal kjøpe meg tørketrommel.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 22:19   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

som den gadget-girl'en jeg er så fikk jeg en kjempefin vekkeklokke med værvarsler, jeg fikk de japanske filmene the grudge og "the ring"-triolgien, pluss dvd'en "fried green tomatoes". Jeg fikk ny stekepanne, masse penger, en del hardangerbestikk og en del gavekort. pluss at mamma og pappas gave ikke hadde kommet ennå da, så den får jeg når den kommer. Jeg ville ikke vite hva det var...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 17:08   #6
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Er i grunn veldig fornøyd, Fikk gavekort og penger, cder, filmer, noen kopper osv. Ikke noe som skal byttes. BArna var også fornøyd

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 21:06   #7
Saga
Medlem
 
Saga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 66
Saga er ny på veien

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Jeg fikk masse penger, så nå har jeg bestilt tur til Aberdeen for å bruke dem opp Ellers fikk jeg vin, smykketre, bøker, gavekort, skoskap, håndklær, lysestake og en god del til.

__________________
Saga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 00:51   #8
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Jeg fikk Pondus bok

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 01:04   #9
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

jag fikk 2 bøker,penger,sjokolade,fine pynte ting fra egypt,parfyme,mangostanjuice (type nonii),øyecreme fra cliniq,manikyrsett,underklær og presentkort på 1500 på vero moda og 500 på h&m..
Så på onsdag ska jag shoppe!!!! tenk,jag kan handle klær før 2000 kr,uten å få dålig sammvitteghet pga att jag trenger penger til annet.. Trur ikke jag har shoppet klær på 6 mån.. så nu ska jag gå helt "bananas" i butikken..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 08:42   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Var du fornøyd med årest "fangst"?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

den geniale pepperkverna til rosenthal

Det hørtes spennende ut, hvordan virker den og hvordan ser den ut ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 09:05   #11
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Var du fornøyd med årest "fangst"?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det hørtes spennende ut, hvordan virker den og hvordan ser den ut ?

Jeg troooooor det er denne, men kanskje tar jeg feil. Da er det i tilfelle fordi jeg ønsker meg den så fælt selv at jeg ikke kan skjønne at noen mener en annen

http://www.rosendahl.us/main.php?qsC...CategoryID=708

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 09:45   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Var du fornøyd med årest "fangst"?

Ja, jeg mente rosendahl De er helt fantastiske
Og de andre smakene med pepper man kan kjøpe til koster ikke skjorta heller, så en student har råd

Jeg har hintet "diskret" til mamma og pappa i et halvt år

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 11:29   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Aaaah, kult ! De passer jo godt inn i det nye kjøkkenet mitt... når det blir ferdig....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 11:39   #14
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Jeg fikk i praksis EN julegave jeg. Ingen som gir meg gaver lenger, bortsett fra mannen og foreldrene mine. Svigermors sydendupeditter regner jeg ikke med, de går i søpla på nyåret. Fatter ikke at noen får seg til å gi bort sånt (som til overmål var det samme som for to år siden. )

*utakknemlig*

  Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 11:49   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Av sønn & svigerdatter: Stor boks fra Oliviero & Co. med masse snadder oppi. Den var til meg. Og sambo fikk skipsnål med golfkølle på...
Av Ella: Kalender med bilde av den unge damen + et maleri hun har malt helt selv.
Av svigers: 2 rødvinsglass (kunstglass) laget av en glasskunstner jeg ikke husker navnet på, men de er skikkelig fine

Av svigerinne I & nieser: Glassfugl laget av glasskunstner jeg heller ikke husker navnet på

Av svigerinne II: 2 hjerter med gåsunger og "vinger". Skal ta bilde for de kan ikke beskrives. + en juleaktig dekorasjon til bord/vindu. Hun er blomsterdekoratør og lager mye fint. Og en flott bok om regnskogen.

Ellers har vi avtalt med mine forelder og diverse andre venner/familie at vi ikke gir hverandre presanger. Og jeg og sambo avtalte at peisen er vår julepresang til hverandre...

Jeg kjøpte meg (enda et) Pilgrim smykke rett før jul. Presang fra meg til meg.. fordi jeg fortjener det

Fornøyd med alt jeg, siden jeg egentlig ikke hadde ventet noe særlig. Mye kjekkere å gi og se folks reasjon på gavene syns jeg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 16:52   #16
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Den kverna til Rosendahl er rett og slett genial ja! Jeg har en til salt og en til pepper. Det som er genialt er at den kverner veldig godt slik at du må ikke stå å vri og vri for å få ut noe. Den har et lokk det er meningen en skal kverne oppi, så ser en hvor mye salt/ pepper en putter opp i maten og i tillegg slipper en å få damp i kvernen (damp får saltet til å klumpe seg sammen på kantene).

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 20:42   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

*løper og kjøper". Har gavekort på www.greenbasket.no - på 100kr.
Da får jeg saltkverna til 179. Det er vel billig vel ?


Den ser større ut enn på hjemmesidendet var link til. Er dette rette typen ?

De hadde ikke pepperkverna, men den finnes vel i en eller annen butikk

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 01:50   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Det finnes to str stor og liten

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 12:15   #19
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Ja, fikk det jeg ønsket meg

Penger til bøker av sambo...eller kanskje jeg bruker de til SPA eller reise eller....

Hudpleieprodukter av ungene mine, bodyscrub, facescrub, lipbalm, og bodylotion, samt tilskudd til SPA/hudpleietime...hvorsomhelt

Også fikk jeg selvmalt krus av et av barnebarna (kjempefint til en stoooor kopp med noe godt. Rosa og gullhjerter ) og håndkrem av de to andre.

Bare "go'saker"

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 20:58   #20
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Fangsten i år var fin den Men jeg liker best selve stemningen ved julen! Julematen, kosen, musikken, lukten. Det er gave nok i seg selv!

Men likevel var det noensnille sjeler som har tatt seg tid til å pakke inn noe til meg også

Mamma/Pappa - penger til å bruke i ny leilighet, kjøkkenkluter
søster/mann/barn: gavekort kvadrat
Broremann/kone: gavekort kvadrat
Svigerfar: støvsuger
svigerbeste: små kjøkkenting (fat, krukker), og diktsamling som svigerbestemor har skrevet selv og gitt ut! (jeg gråt da jeg leste første diktet).
Svigerbeste2: penger
veninne1: "gavekort" på flyttehjelp (YESSSSS!!!)
veninne2: bilde av meg og henne innrammet
Kjæresten: 2 lerret på blindramme, reisebag for min kommende tur til Japan, japansk språkkurs! (PERFEKT!!!)

Mye penger og gavekort, men det kommer godt med når vi flytter om en mnd.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 21:28   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Penger til bøker av sambo...eller kanskje jeg bruker de til SPA eller reise eller....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 07:05   #22
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Opprinnelig lagt inn av dingpot, her.

Fangsten i år var fin den Men jeg liker best selve stemningen ved julen! Julematen, kosen, musikken, lukten. Det er gave nok i seg selv!

Men likevel var det noensnille sjeler som har tatt seg tid til å pakke inn noe til meg også

Mamma/Pappa - penger til å bruke i ny leilighet, kjøkkenkluter
søster/mann/barn: gavekort kvadrat
Broremann/kone: gavekort kvadrat
Svigerfar: støvsuger
svigerbeste: små kjøkkenting (fat, krukker), og diktsamling som svigerbestemor har skrevet selv og gitt ut! (jeg gråt da jeg leste første diktet).
Svigerbeste2: penger
veninne1: "gavekort" på flyttehjelp (YESSSSS!!!)
veninne2: bilde av meg og henne innrammet
Kjæresten: 2 lerret på blindramme, reisebag for min kommende tur til Japan, japansk språkkurs! (PERFEKT!!!)

Mye penger og gavekort, men det kommer godt med når vi flytter om en mnd.

så mye fint

sa du japan? hva skal du der? jeg har og kjempe lyst. kan jeg bli med i den nye reisebagen din? :håpe_på:

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 10:11   #23
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Yess!
Jeg er fornøyd. Fikk stooooor "kjøkkendings" !
Og en bok, en cd, ja, en del sånne "vi kjøper egentlig ikke julegaver til hverandre lenger, men du får en liten ting allikevel" -gaver. (fra søsken).

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 10:12   #24
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

så mye fint

sa du japan? hva skal du der? jeg har og kjempe lyst. kan jeg bli med i den nye reisebagen din? :håpe_på:


Jeg har alltid vært interessert i Japan, siden jeg var ei lita jente. Jeg elsker språket, kulturen og historien. Dessuten har jeg noen venner der jeg vil besøke. Jeg kunne også tenke meg å ta et språkkurs mens jeg er der, for å videreutvikle språket fra det jeg kan nå.

Hvis du vil være med, er det bare til å si ifra! Det er mer enn nok plass i baggen min Hopp ombooooooord!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 15:55   #25
tir na nog
Juniormedlem
 
tir na nog sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 25
tir na nog er på en erverdig vei

Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?

Opprinnelig lagt inn av dingpot, her.

Jeg har alltid vært interessert i Japan, siden jeg var ei lita jente. Jeg elsker språket, kulturen og historien. Dessuten har jeg noen venner der jeg vil besøke. Jeg kunne også tenke meg å ta et språkkurs mens jeg er der, for å videreutvikle språket fra det jeg kan nå.

Hvis du vil være med, er det bare til å si ifra! Det er mer enn nok plass i baggen min Hopp ombooooooord!

Japan har jo en intressant kultur - spesialt mat kultur - yin og yang og alt dette kombinert med spirituel tankene .. har lest mye om macrobiotic kost - mye tang og supper!... healing mat.. lykke til i japan til dere. venter spent for spennende oppskrifter...japanese language ...hmmm! mer lykke til deg!

__________________
smile and the world nearly always smiles back..
tir na nog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre JEDI Lavkarbo generelt 0 02-06-06 11:50
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no