Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-11, 19:25   #5451
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Oj, kan man ha overproduksjon av disse hormonene? Og hvrdan setter man de ut av spill når man ikke kan drikke alkohol??

Man kan nok ha for mye, ja, men det kan jeg ikke noe om! Du kan jo google og så fortelle oss om du finner ut noe!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-01-11, 19:28   #5452
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Så så lenge jeg FÅR tisset - altså ikke må men ikke får det til og det ikke er andre ting som tilsier det motsatte - så kan kanskje en øl eller to hjelpe på med å få ut litt vann av kroppen min Jeg skal være flink å drikke vann innimellom og også i morgen

Tøft at du kan så mye Kitt - jeg har sagt det før - men sier det igjen - din kunnskap er uvurderlig dette forumet!

Alkoholen vil i hvert fall få litt fart i sakene, så kanskje det kan jump starte systemet igjen!
Drikk mye rent vann igjen i morgen, da!

Takk for skryt!
Noe bør jeg ha igjen etter 2 år på kjemilinja på ingeniørhøyskolen og 3- årig sykepleierutdannelse!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-01-11, 20:12   #5453
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Så så lenge jeg FÅR tisset - altså ikke må men ikke får det til og det ikke er andre ting som tilsier det motsatte - så kan kanskje en øl eller to hjelpe på med å få ut litt vann av kroppen min Jeg skal være flink å drikke vann innimellom og også i morgen

Tøft at du kan så mye Kitt - jeg har sagt det før - men sier det igjen - din kunnskap er uvurderlig dette forumet!

Jeg hadde det slik lenge. Jeg gikk på store doser vanndrivende medisiner, men fikk likavel ikke ut vannet. Rødvin var faktisk det eneste som funket! Men sånn etterpå var det som hjalp var at jeg byttet medisin. Nå går jeg på en normal dose og pisser normalt. Det du kan be legen sjekke er om det antidiuretiske hormonet ditt er normalt. Har du for mye av det vil ikke kroppen pisse. Dette er en dyr test som utføres ca bare en gang i måneden på Aker sykehus så du må kanskje mase mye for å få tatt den. Jeg har testet denne to ganger og testene har vært negative hver gang, MEN denne testen gjorde det slik at de endret medisinen min og da ble alt ok i vannveien!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-01-11, 20:15   #5454
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men da må man vel ikke nødvendigvis drikke øl! Alkohol i seg selv er jo vanndrivende, og det finnes som kjent i andre drikkevarer også! Som den rødvinen jeg sitter og pimper på nå, f.eks .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-01-11, 20:29   #5455
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tar et glass rødvin i ren sympati. :skål:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-01-11, 21:26   #5456
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men da må man vel ikke nødvendigvis drikke øl! Alkohol i seg selv er jo vanndrivende, og det finnes som kjent i andre drikkevarer også! Som den rødvinen jeg sitter og pimper på nå, f.eks .

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 29-01-11, 21:26   #5457
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Jeg tar et glass rødvin i ren sympati. :skål:

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 29-01-11, 23:19   #5458
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor fikk jeg plutselig lyst på rødvin nå??

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 29-01-11, 23:21   #5459
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Håper du ikke hadde håp om flaska mi, for den er tom. :hikk:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-01-11, 23:23   #5460
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Håper du ikke hadde håp om flaska mi, for den er tom. :hikk:

Søren og...

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 29-01-11, 23:23   #5461
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Hvorfor fikk jeg plutselig lyst på rødvin nå??

he he...
tomt her også


Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 29-01-11, 23:46   #5462
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan si meg åssen kroppsfasong jeg egentlig har? Lurer på timeglass, men har ikke såå store pupper.

Oooog, tror dere det er mulig å bli kvitt mer av dette jeg har på ryggen/sidene? Har mista litt og det føltes godt! Er 163 og veier nå 59 kilo. 59 høres liksom så lite ut, men jeg er da ikke så lita...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde.JPG (117,2 KB, 29 visninger)
__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 30-01-11, 10:39   #5463
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Mottok brev fra posten i dag Der sto det at jeg hadde bestillt en pakke (fra iherb) som inneholdt legemidler som ikke var lov å innføre.
Jeg bestillte Atkins barer, jojobaolje, hårskum og shampoo med tea tree olje. Noen som vet hvilket av disse produktene som klassifiseres som legemiddel??

Heisann
Les denne, mulig du finner en vei utenom
http://mjuuugly.blogg.no/1295744008_...alle_iher.html

Edit; leste linken i bloggen, og det ser ut som teatreeolje unasett ikke er lovlig å importere.. kjipt!

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker
Gammel 30-01-11, 10:49   #5464
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Rart. Jeg har te tre olje her jeg. Tror da den er kjøpt i Norge. Er maaange år siden riktignok

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 30-01-11, 11:05   #5465
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Teatreeolje er lovlig, men klasifiseres som legemiddel tydligvis. Så da er det ikke lov til å importere det, siden legemidler er ulovlig å importere.

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker
Gammel 30-01-11, 12:31   #5466
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke lenger får e-postvarsel på innlegg jeg skriver her inne Jeg har haket av for valget "øyeblikkelig epostvarsling". Veldig dumt for jeg mister jo oversikten over hva jeg får svar på og ikke ... Har sittet flere dager nå og følt meg helt "utestengt" siden jeg ikke får melding om nye innlegg i tråder

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 30-01-11, 13:15   #5467
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje: Det behøver du ikke. Bare gå på kontrollpanelet (knappen øverst til venstre, rett under trådtittel), så kommer alle tråder du har startet/svart i opp når det er nye innlegg .

Haha, høres ut som et fint vorspiel her i tråden i går! Jeg må innrømme at jeg lider litt under rødvinen i dag, men jeg er i det minste dehydrert .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-01-11, 14:42   #5468
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kanskje: Det behøver du ikke. Bare gå på kontrollpanelet (knappen øverst til venstre, rett under trådtittel), så kommer alle tråder du har startet/svart i opp når det er nye innlegg .

Haha, høres ut som et fint vorspiel her i tråden i går! Jeg må innrømme at jeg lider litt under rødvinen i dag, men jeg er i det minste dehydrert .

Spørs om det hadde vært gøy med en lavkarbo-kveld med middag og vin i Oslo... jeg bor ikke sååå langt unna - og jeg leste i anmeldelsen av nye Bagatell at Fosnes-Hansen (anmelderen) klaget på for lite karbo i maten! Kokken svarte tilbake "hva er galt med grønnssaker??" - så kanskje Bagatell er stedet for lavkarboistene?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 30-01-11, 14:49   #5469
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ja men frem til nå så har jeg fått e-post varsel- og jeg er jo sååå mye lettere å følge med da.

Plutselig de siste dagene har det sluttet å komme meldinger om nye innlegg /svar på min innlegg.

Må jeg ta kontakt med moderater eller webmaster eller noe?

føler at jeg går glipp av masse - fordi jeg ikke husker hvlke tråder jeg skriver i

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 30-01-11, 14:53   #5470
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

så kanskje Bagatell er stedet for lavkarboistene?

Ikke for lommeboka til denne lavkarboisten, tror jeg .
Men vi har hatt flere treff i Oslo med god mat og rødvin! Stort sett på Djengis Kahn i sentrum, mongolsk mat, man betaler vel ca 200 kr og får spise så mye man vil, plukke kjøtt og grønnsaker selv etc. Stas! Lurer på om det ikke er på tide med et nytt treff, faktisk!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

ja men frem til nå så har jeg fått e-post varsel- og jeg er jo sååå mye lettere å følge med da.

Plutselig de siste dagene har det sluttet å komme meldinger om nye innlegg /svar på min innlegg.

Må jeg ta kontakt med moderater eller webmaster eller noe?

føler at jeg går glipp av masse - fordi jeg ikke husker hvlke tråder jeg skriver i

Men det er jo HUNDRE ganger enklere å bruke kontrollpanelet! Fant du det ikke? Det er som sagt øverst på sida til venstre, på den grønne linja. Der kommer ALT av tråder som du har svart i opp, og du går ikke glipp av noe som helst

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-01-11, 14:54   #5471
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

ja men frem til nå så har jeg fått e-post varsel- og jeg er jo sååå mye lettere å følge med da.

Plutselig de siste dagene har det sluttet å komme meldinger om nye innlegg /svar på min innlegg.

Må jeg ta kontakt med moderater eller webmaster eller noe?

føler at jeg går glipp av masse - fordi jeg ikke husker hvlke tråder jeg skriver i


Kontrollpanel: Der kommer opp tråder du har laget, tråder du har svart på, hvis det er nye svar etter sist du såg på tråden.

Du får sjekke der du huket av for epostvarsling om det har endra seg.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 30-01-11, 15:07   #5472
Tinii
Juniormedlem
 
Tinii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 10
Tinii er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er helt ny og fersk på dette, men har lest meg til masse og gleder meg til å begynne om to dager.
Jeg har ikke valgt en spesiell retning/diett, skal bare begynne med generell lavkarbomat i første omgang.
..Så da lurer jeg på om jeg burde ta noe kosttilskudd mens jeg spiser lavkarbo, eller om kroppen fungerer fint uten?

Tinii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 30-01-11, 15:15   #5473
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tinii, her.

Jeg er helt ny og fersk på dette, men har lest meg til masse og gleder meg til å begynne om to dager.
Jeg har ikke valgt en spesiell retning/diett, skal bare begynne med generell lavkarbomat i første omgang.
..Så da lurer jeg på om jeg burde ta noe kosttilskudd mens jeg spiser lavkarbo, eller om kroppen fungerer fint uten?

Anbefaler ketolyse-tablettene. Du kan finne de på www.ketolyse.no, men også på meny som jeg vet om

Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 30-01-11, 16:09   #5474
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke for lommeboka til denne lavkarboisten, tror jeg .

Men det stod at de hadde en "vanlig" del, og en rimeligere del for folk flest. Jeg fikk aldri sjekka helt hva det innebar da...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-01-11, 17:27   #5475
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor mange trimpoeng får man av å arrangere barnebursdag? :sliten:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no