Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-10, 15:41   #4351
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jepp, juliennejern kan det vel kallast ja. Ser at LCHF-bloggen har eit innlegg om den type reiskap. Men å få tak i her eg bur da... Denne danske sida hadde jo også eit par kjekke versjonar. Likte den raude!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-11-10, 15:43   #4352
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, eg har kika i diverse kjøkenutstyrbutikkar, Aeryth, men har ikkje funne noko enno. Er den du har god å halde i? Eg har litt for masse erfaring med avhøvla fingertupphud etc med diverse potet/grønsaksskrellarar.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-11-10, 15:44   #4353
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Jepp, juliennejern kan det vel kallast ja. Ser at LCHF-bloggen har eit innlegg om den type reiskap. Men å få tak i her eg bur da... Denne danske sida hadde jo også eit par kjekke versjonar. Likte den raude!

Ikke kjøp de danske! Jeg redigerte innlegget mitt, så les det en gang til.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 29-11-10, 15:44   #4354
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ja, eg har kika i diverse kjøkenutstyrbutikkar, Aeryth, men har ikkje funne noko enno. Er den du har god å halde i? Eg har litt for masse erfaring med avhøvla fingertupphud etc med diverse potet/grønsaksskrellarar.

Den er grei nok, men det hadde vært bedre med ett skaft. Har ikke brukt den så mange ganger, men har ikke skadet meg på den enda.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 29-11-10, 15:56   #4355
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kitchn (eller hvordan det skrives) selger slike jern som Aeryth posta bilde av

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-11-10, 19:52   #4356
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har litt for masse erfaring med avhøvla fingertupphud etc med diverse potet/grønsaksskrellarar.

Men hva med en sånn: http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=152536711?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-11-10, 21:39   #4357
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ah, mandolin MED handtak. Det er kanskje verdt ein kik. Takk, Carisma.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-11-10, 22:05   #4358
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ah, mandolin MED handtak. Det er kanskje verdt ein kik. Takk, Carisma.

Du må jo bare ta en titt på denne, da, Furine! Min kjæreste kjøkkendings, som dras med over alt, på hytteturer og overnattingsbesøk........

Eller hele tråden.......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-11-10, 22:27   #4359
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hadde jo eigentleg tenkt å få meg ein liten dings som kunne leggast i skuffa i lag med alle andre handreiskapar Har litt småangst for mandolinar, har aldri skore meg på ein, men har litt dårleg erfaring med kniv på kjøkkenet, så eg får litt hetta berre ved tanken.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-11-10, 22:29   #4360
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Hadde jo eigentleg tenkt å få meg ein liten dings som kunne leggast i skuffa i lag med alle andre handreiskapar Har litt småangst for mandolinar, har aldri skore meg på ein, men har litt dårleg erfaring med kniv på kjøkkenet, så eg får litt hetta berre ved tanken.

Bare man er flink til å bruke holderen, er det ingen fare!
Har slitt ut 3-4-5 stykker de siste 25 årene og har bare kuttet meg ordentlig 1 gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-11-10, 13:48   #4361
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor er den lilla treningstoppen min? Anyone?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 30-11-10, 14:11   #4362
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvor er den lilla treningstoppen min? Anyone?

Skittentøykurva? Falt ned bak noe? I treningstøy-hylla? I treningsbagen du brukte sist?

Hvis ikke har du småtroll i huset slik jeg har - hender stadig vekk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 30-11-10, 14:15   #4363
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Skittentøykurva? Falt ned bak noe? I treningstøy-hylla? I treningsbagen du brukte sist?

Hvis ikke har du småtroll i huset slik jeg har - hender stadig vekk

Leter oooveralt jo. Vaska opp alt av klær. Rydda over under og bak og her og der. Finner ikke :P

Skjer titt og ofte at klær forsvinner og blir borte en stund her i huset. Merkelig :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 30-11-10, 14:25   #4364
martineeee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 8
martineeee er på en erverdig vei
Smile

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har et lite spørmål som jeg håper noen kan gi et greit svar på!!!
Det gjelder drikking av alkohol. Hvis man drar ut en dag og drikker ren sprit og sukkerfri brus og ikke skeier ut med noe ulovlig mat. Jeg har skjønt at fettforbrenningen da vil stoppe i en liten tid etterpå, men hvilke følger kan dette få? Vil man kunne gå opp i vekt eller vil bare vektnedgangen gå litt saktere i dagene etter? Kan man forhindre det ved å f.eks spise mindre 1-2 dager etter? HÅPER PÅ SVAR, DA HADDE JEG VÆRT VELDIG TAKKNEMLIG

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wX3B1kX/]
martineeee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo!
Gammel 30-11-10, 14:28   #4365
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av martineeee, her.

Jeg har et lite spørmål som jeg håper noen kan gi et greit svar på!!!
Det gjelder drikking av alkohol. Hvis man drar ut en dag og drikker ren sprit og sukkerfri brus og ikke skeier ut med noe ulovlig mat. Jeg har skjønt at fettforbrenningen da vil stoppe i en liten tid etterpå, men hvilke følger kan dette få? Vil man kunne gå opp i vekt eller vil bare vektnedgangen gå litt saktere i dagene etter? Kan man forhindre det ved å f.eks spise mindre 1-2 dager etter? HÅPER PÅ SVAR, DA HADDE JEG VÆRT VELDIG TAKKNEMLIG


Det er nok ganske individuelt, det og.... Men når jeg har drukket alkohol, og klart å holde meg unna usunn mat, så har faktisk vekta gått ned 1 kilo dagen etter,... MEN, nå skal det sies at når jeg først drikker, så er dessverre veien til feil mat veldig kort

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-11-10, 14:43   #4366
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av martineeee, her.

Jeg har et lite spørmål som jeg håper noen kan gi et greit svar på!!!
Det gjelder drikking av alkohol. Hvis man drar ut en dag og drikker ren sprit og sukkerfri brus og ikke skeier ut med noe ulovlig mat. Jeg har skjønt at fettforbrenningen da vil stoppe i en liten tid etterpå, men hvilke følger kan dette få? Vil man kunne gå opp i vekt eller vil bare vektnedgangen gå litt saktere i dagene etter? Kan man forhindre det ved å f.eks spise mindre 1-2 dager etter? HÅPER PÅ SVAR, DA HADDE JEG VÆRT VELDIG TAKKNEMLIG

Kroppen forbrenner alkoholen først (så lenge du har alkohol i kroppen). Deretter går den tilbake på fettforbrenningen hvis du ikke har skjeiet ut med masse karbo i samme slengen... Alkohol er noe vanndrivende, så mange opplever å gå litt ned i vekt (uten at jeg vil anbefale dette som en slankemetode...)
Ingen ting å stresse med, i alle fall

Det er bra å spise noe skikkelig fett før du begynner å drikke. Jeg drikker f.eks gjerne litt fløte. Det gjør at alkoholen går saktere ut i blodet. Ikke noe mer. Samtidig som man vil være mettere og ikke så fristet til å spise junk.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 30-11-10, 14:48   #4367
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av martineeee, her.

Det gjelder drikking av alkohol. Hvis man drar ut en dag og drikker ren sprit og sukkerfri brus ......

Husk bare at du reagerer mye raskere og sterkere på alkohol når du er i ketose. Mange av oss har fått erfare det

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 30-11-10, 15:28   #4368
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Skittentøykurva? Falt ned bak noe? I treningstøy-hylla? I treningsbagen du brukte sist?

Hvis ikke har du småtroll i huset slik jeg har - hender stadig vekk

Haha, fant den!! I FRYSEBOKSEN av alle plasser. Jada, jeg er distre

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 30-11-10, 15:32   #4369
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Haha, fant den!! I FRYSEBOKSEN av alle plasser. Jada, jeg er distre

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 30-11-10, 18:08   #4370
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Haha, fant den!! I FRYSEBOKSEN av alle plasser. Jada, jeg er distre

Ler-meg-nesten-forderva! Hvordan er det MULIG!!?? Trodde jeg var distre - men denne runden vinner du

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 30-11-10, 18:28   #4371
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det avlusing på gang? *kniiiis*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 30-11-10, 18:42   #4372
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hahaha...sparer miljøet og vaskemiddel!! Mye bedre å fryse toppen etter trening enn å vaske den...hahahaha

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-11-10, 18:54   #4373
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på noe angående dette:

Sitat:

Preparation:
Preheat oven to 325 degrees Fahrenheit. Fill a cake pan with an inch of hot water, and place in oven on lowest shelf while you prepare filling.

Hva er poenget med å sette en panne/kakeform(?) med vann i i ovnen mens man lager kaken?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 30-11-10, 19:00   #4374
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hva er poenget med å sette en panne/kakeform(?) med vann i i ovnen mens man lager kaken?

Kanskje det har noe med damp/fuktighet å gjøre? Eller skal kaka stekes i vannbad kanskje?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-11-10, 19:08   #4375
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har et bra tips til hoppe-på tur i januar? Ikke Egypt, for der har vi vært de siste sånne turene.
Ser det er noen med akseptabel pris til Lanzarote, hvordan er det? Marrakech? Jordan? Prisen bør ligge under 2500pr pers hvertfall.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no