Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-11, 22:28   #7276
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av pirilen, her.

Hei!

Jeg er helt ny på dette og begynte med lavkarbo for to dager siden...
Bare lurer på; hvor lang tid tar det før kroppen kommer i ketolyse?
Og hvor langt tid tar det før karbosuget gir seg..

For meg tok det under et døgn å komme i ketose, men alle er forskjellige, noen trenger flere dager.
For karbosuget å forsvinne er nok delvis når det psykiske er innstilt på at sånt trenger man ikke, og når du har lagt inn de nye vanene. Igjen så er det forskjell fra person til person.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 22-04-11, 00:34   #7277
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som bruker karboblokkere sammen med lavkarbo her? i såfall, hvordan fungerer det?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 22-04-11, 01:08   #7278
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei Julie!

Jeg holder på med EFT (finnes masse om det på nettet om du søker). Tenker at det kan være verdt å prøve for deg - og siden du er god i engelsk legger jeg ved en link til en hel haug med videoer med forskjellige temaer du kan prøve det på. Sjekk det gjerne ut - det funker!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 22-04-11, 11:40   #7279
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Er det noen som bruker karboblokkere sammen med lavkarbo her? i såfall, hvordan fungerer det?

Hvis du ikke allerede har sjekket så finnes det mange tråder om karboblokkere om du søker litt på forumet

Personlig ser jeg ikke poenget - jeg spiser så lite karbo uansett - og alle sånne fancy ting som andre tjener masse penger på og som sjeldent er særlig effektivt holder jeg meg unna. Visste du at alle helsekostprodukter som faktisk HAR effekt ender opp som legemiddel istedet?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 22-04-11, 16:41   #7280
mimmi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 41
mimmi29 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I dag har jeg en sånn jeg blir ikke mett dag, har spist 3 egg og en del bacon i dag siden det var det som var lett tilgjengelig, for ikke snakke om litt lavkarbo oreo kake som jeg fant oppskriften på her, men er det noen som har noe gode tips til hva jeg kan kose meg med så dette suget roer seg??? skal ha ribbe til middag men aner ikke hva jeg skal ha ved siden av, har en blomkål jeg lurte på om jeg skulle mose, men er redd jeg allerede pga oreokaka er oppi min karbo for i dag :O

mimmi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo skal jeg prøve meg på
Gammel 22-04-11, 17:07   #7281
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mimmi29, her.

I dag har jeg en sånn jeg blir ikke mett dag, har spist 3 egg og en del bacon i dag siden det var det som var lett tilgjengelig, for ikke snakke om litt lavkarbo oreo kake som jeg fant oppskriften på her, men er det noen som har noe gode tips til hva jeg kan kose meg med så dette suget roer seg??? skal ha ribbe til middag men aner ikke hva jeg skal ha ved siden av, har en blomkål jeg lurte på om jeg skulle mose, men er redd jeg allerede pga oreokaka er oppi min karbo for i dag :O

Du kan helt sikkert spise noe blomkål til middagen din, en 4-5-6 ekstra karber (som i tillegg er av den gode, trege sorten) har lite å si.

Spis ost og skinke hvis du fyser.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 22-04-11, 18:37   #7282
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

lurer på om utestedene er åpne. er en veldig laaaangfredag i dag

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6)
Gammel 22-04-11, 19:03   #7283
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, de er åpne. I middelalderen (da jeg var ung) var de også åpne, men det var ikke lov til å danse ! .

Heldigvis har lovgiverne tatt til vettet, så du kan danse i tillegg til å tylle inn masse alkohol.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 22-04-11, 20:17   #7284
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis du ikke allerede har sjekket så finnes det mange tråder om karboblokkere om du søker litt på forumet

Personlig ser jeg ikke poenget - jeg spiser så lite karbo uansett - og alle sånne fancy ting som andre tjener masse penger på og som sjeldent er særlig effektivt holder jeg meg unna. Visste du at alle helsekostprodukter som faktisk HAR effekt ender opp som legemiddel istedet?

Ja det visste jeg, er ikke helt på bærtur heller
Takk for tips, skal lete litt rundt selv.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 22-04-11, 22:18   #7285
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vurerer å leie bobil en ukes tid i sommer.....men er det noen bobiler som kan kjøres på vanlig kl B sertifikat???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-04-11, 22:43   #7286
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Vurerer å leie bobil en ukes tid i sommer.....men er det noen bobiler som kan kjøres på vanlig kl B sertifikat???

Jepp!

Vi gjorde det i fjor - BESTE ferien EVER! Kjørte til Sverige og sørover (etter varmen og sola), endte opp på ei strand/camping et par dager, før vi dro til sørDanmark og traff på noen kjente vi visste ferierte der. Hadde ingen planer og reiste på måfå (skulle egentlig til sørlandet men det var kaldt og pissregnet...) - jeg kunne tenkt jeg og gjøre det om igjen! Vi betalte 10 000 for en veeeeldig stor og fancy bil (og det var nesten fælt og levere den tilbake *ler*).

De største bilene må du ha opptil 7500 kg - men de fleste som kjørte opp da jeg gjorde det - fikk dette med i sertifikatet... stemmer ikke det mon tro?

Det begynner og bli bra utleid så jeg ville fått ut fingeren og sjekket allerede nå.... jeg sendte sikkert 50 epost til bobilutleiere i nærområdet i fjor - i mars.... og da fant jeg EN bil ledig - pga sykdom og avbestilling

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 22-04-11, 23:03   #7287
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

De største bilene må du ha opptil 7500 kg - men de fleste som kjørte opp da jeg gjorde det - fikk dette med i sertifikatet... stemmer ikke det mon tro?

Men det må vel fornyes med jevne mellomrom?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-04-11, 23:18   #7288
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor er tråden med mange fine iHerbtips?? Leter meg gul og blå og googler og det som er, men enten er jeg blind, eller så gjemmer den seg ekstremt godt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 22-04-11, 23:22   #7289
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men det må vel fornyes med jevne mellomrom?

http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+....%29.56243.cms

Hvis du har førerkort fra før 1.januar 2005 og fikk med tillegget som jeg var inne og gjorde , var det før 1.jan 2005 tro? - kan du føre bil opptil 7500 kg. Nei, dette må ikke fornyes - ikke som jeg vet om ihvertfall

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 22-04-11, 23:26   #7290
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Systera mi som er 7 år eldre enn meg har sertifikat med ein del ekstra, som ho fekk "just like that". Eg tok mitt i '97, og mitt er berre vanleg B.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-04-11, 23:26   #7291
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor er tråden med mange fine iHerbtips?? Leter meg gul og blå og googler og det som er, men enten er jeg blind, eller så gjemmer den seg ekstremt godt.


Er det denne du leter etter?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 22-04-11, 23:27   #7292
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor er tråden med mange fine iHerbtips?? Leter meg gul og blå og googler og det som er, men enten er jeg blind, eller så gjemmer den seg ekstremt godt.

HER

Søkerfunksjonen på dette forumet er helt elendig,så det er ikke så rart du ikke finner fram

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 22-04-11, 23:29   #7293
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takktakk!
Jeg fant den ved å søke på innlegg skrevet av en bruker jeg syntes å huske hadde skrevet endel innlegg i tråden We find our ways

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 22-04-11, 23:30   #7294
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Systera mi som er 7 år eldre enn meg har sertifikat med ein del ekstra, som ho fekk "just like that". Eg tok mitt i '97, og mitt er berre vanleg B.

Du skal kunne kjøre opptil 7500 kg om du tok førerkortet før 1.jan 2005 - MEN jeg husker jeg (som tok kortet i 1988) måtte innom biltilsynet (som det het den gangen) og få innført i førerkortet og få et nytt et før endringene tredde i kraft (det var LAAANG kø den siste dagen husker jeg...). Sjekk med biltilsynet du - se av linken min at dette skal gjelde før 1.jan 2005

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 22-04-11, 23:35   #7295
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg oppdager at jeg begynner å bli gammel :-c
Satt i solen i dag og oppdaget at puppene henger, og huden er ikke er like stram og sprek som før . Virkelig et sørgelig syn.

Noen tips til hva jeg kan smørre meg med? Det finnes ikke noe vidundermiddel som kan gi meg spenstige struttende pupper, men det hadde virkelig hjulpet om huden såg litt strammere og fastere ut ...... ikke løs og skrukket .... :-(

Må nok bare innse at jeg har rundet 30 ......... men blir misunnelig når jeg ser veninner med glatt fin hud på puppene .... mens her disser alt, til og med huden .. Jeg vil rett og slett ikke bli gammel enda. Når kiloene er borte (hvis til slutt ...) så skal det strammes opp er ....

men finnes noe jeg kan gjøre i mellomtiden?

passer ¨på å smørre brystet med solkrem ... kanskje det hjelper litt på

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 22-04-11, 23:38   #7296
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikke sitt i solen, det eldrer huden. ellers bruk solkrem hver dag.
Om du trenger oppstrammende kremer så søk råd på apotek eller spa, de har gjerne bra varer framfor hva du finner på f.eks vita og cubus.
Tren brystmuskler, det kan stramme litt det også

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 22-04-11, 23:40   #7297
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Off. Begynner man virkelig å bli gammal når man har runda 30?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 22-04-11, 23:42   #7298
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er man gammel når puppene henger? Da har jeg vært gammel siden tenåra jeg da.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-04-11, 23:49   #7299
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis man begynner å bli gammel ved 30 - hva er jeg da? Hvis du har gått ned noen kilo siden du startet - trenger ikke være mye - vil du oppleve at ting er "løsere" enn før... det var faktisk en av grunnene til at jeg fikk hetta da jeg gikk ned masse i en alder av 25... og gikk opp igjen og ble strammere *ler*!

Raske daglige gåturer strammer faktisk opp en del. Drikk godt med vann og få i deg de vitaminer og mineraler du trenger LITT sol er bare bra - men ikke sitt til du blir svidd og brent. Du trenger ikke vente til du er ferdig gått ned i vekt - begynn nå! Muskler fyller opp - brystene kan du faktisk løfte noe ved å trene brystmuskulatur
Ellers anbefaler jeg å holde seg opptatt og ikke se seg selv så mye i speilet *ler*. SMIL mye - det drar alltid oppmerksomheten vekk fra andre ting, livet skal nytes, løse hengende kroppsdeler eller ikke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 22-04-11, 23:50   #7300
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men det må vel fornyes med jevne mellomrom?

Ja, vi som har tillegg for lett lastebil fordi vi køyrde opp før endringane kom, må fornye førerkortet for å framleis førarrett i kl C1 som det teknisk sett er. Eg køyrde opp i 1991, måtte fornye utvidelsen i 2001, det er gyldig til desember i år sjølv om førerretten i klasse B er gyldig til 2073. Så i år må eg få meg nytt førarkort igjen om eg vil behalde retten til å køyre bil inntil 7500. Ifølge informasjonen frå statens vegvesen vil retten vanlegvis bli gitt for 5 år:

---> http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+...E%29/Fornyelse

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no