Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Noen dummies-spørsmål ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-10-08, 13:29   #1
Tradilioar
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 5
Tradilioar er på en erverdig vei

Noen dummies-spørsmål ...

Jeg vil først si at alle disse spørsmålene spør jeg fordi jeg er nybegynner, ikke fordi jeg er fordømmene.
Jeg skal begynne på Atkins induksjonen nå. Har hatt noen testdager med mye lavkarbomat og "nedsukring" siden jeg er vant til å spise masse sukker. Ville ta tak i dette før jeg begynte for å ikke få en smell i begynnelsen av induksjonen som kunne få meg til å gi opp.

1. Hvordan unngå treg mage?

2. Leste en tråd her om noen som spiste masse biff med bacon ved siden av. Det høres helt horribelt ut i mine øyne. Er det viktig eller uviktig å ha noe av det lovlige grønne til alle måltider?

3. Tips og triks til gode matkombinasjoner man kan kose seg med?

4. Når man er ferdig med alle vekt-tapsfasene og skal holde seg stabil, kan man aldri mer spise en sjokolade da?

Hilsen dummie

Tradilioar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ehh.. usikker enda Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 16:00   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen dummies-spørsmål..

Opprinnelig lagt inn av Tradilioar, her.

Jeg vil først si at alle disse spørsmålene spør jeg fordi jeg er nybegynner, ikke fordi jeg er fordømmene.