Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-11-09, 16:41   #726
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg har vunnet en iPod Nano 8 GB. Noen som vet noe om denne saken? Er dette en MP3 spiller? Guttungen ønsker seg nemlig ny MP3 til jul (han er 15 år) og jeg lurer rett og slett på om dette er en god gave...
Spilleren er på 8 GB.

Anyone??? Jeg er totalt grønn på slike tekniske duppeditter....

Jepp, iPod er en mp3-spiller fra apple som er de samme som lager mac datamaskiner
iPod er vel i grunn den mest solgte mp3-spilleren på markedet.
Og, grattis ikke minst!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-11-09, 17:20   #727
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er en bra gave, Jabba !

Edit: Glemte jo å GRATULERE !!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-11-09, 17:46   #728
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jepp, iPod er en mp3-spiller fra apple som er de samme som lager mac datamaskiner
iPod er vel i grunn den mest solgte mp3-spilleren på markedet.
Og, grattis ikke minst!

For å vere pirkete, så er det ein mp4-spelar
Gratulerer med fin gevinst! Kjempejulegåve vil eg seie! Dei er veldig enkle og greie i bruk, mor mi fekk ein i 60-årspresang av oss, avkomet hennar. Ho var kjempenøgd! Eg har ikkje nano sjølv, men ein classic, og er veldig glad eg har denne i den daglege pendlinga til og frå jobb på bråkete tog etc. Har vel og merke bytta ut øyretelefonane til eit par nette små frå Sennheiser, mykje betre både for meg og for folk rundt - dei lek ikkje lyd og eg slepp å ha volumet så høgt.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-11-09, 17:54   #729
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for alle svar!
Er det enkelt å overføre musikk med iPod Nano?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 25-11-09, 18:02   #730
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det er ganske enkelt. Du installerer iTunes (lastast ned frå internett, Apple sine heimesider), kjøper musikk via nettbutikken til iTunes (har eg aldri gjort sjølv), eller så rippar du cd'ar du har (mest det eg har gjort). Det er berre å stappe inn cd'en og så opne iTunes, og då spør den om du vil ta cd'en inn i programmet. Om du har mp3-filer liggande på pc'en allereie, så er det berre å importere dei i programmet, også veldig enkelt og greit.

Så koblar du til nanoen med den kvite kabelen som fylgjer med (som også brukast til å ladde batteriet via pc/usb), og så ordnar den oppdatering sjølv. Programmet seier også ifrå om der er oppdateringar på nettet som bør lastast ned og installerast. iTunes seier også ifrå når du kan koble frå nanoen etter endt oppdatering.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-11-09, 18:06   #731
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

OK - høres jo greit ut. Vi laster ned en del musikk fra Lime Wire - er det noe rpoblem i forhold til iPod?

Ja, jeg var knallheldig. Ikke bare vant jeg iPod - men også et par Nike sko til 1400 kr. Det fulgte med en slik dings du kan putte inni skoen for å måle skrittene du går / løper. Det er visst iPoden som "henter" antall skritt fra skoen....noe slikt.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 25-11-09, 18:20   #732
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lime Wire kjenner eg ikkje til dessverre, men dersom musikken er lagra på pc'en, så er det berre å importere inn i iTunes, veldig enkelt og greit. Den kan finne på å spørje om du vil endre format på filene, viss dei er lasta ned i anna enn mp4 (dei er sikkert mp3), men det er ikkje noko problem. Om du endrar til mp4 så tek dei som regel mindre plass på ipoden enn mp3, så det er jo ein fordel, meir plass til meir musikk!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-11-09, 19:07   #733
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, så klart, jeg overså ''nano''-delen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-11-09, 19:36   #734
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Grattis med fine gevinster!
Tipper 15 åringen fikser dette lett selv

(jeg lurer ikke på noe altså)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 25-11-09, 20:53   #735
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

NÅ lurer jeg på noe..

Hvis man blir kvalm og uvell av 2 glass rødvin, er det da bedre med
hvitvin? (kan ikke bruke hvitt, for da ser ingen det)

Og det har ikke særlig med ketose å gjøre, siden det svinger mye i løpet
av dagen, alt etter hva jeg spiser..
Er bare så uggent å bli dårlig på venninnekveld, etter 2 glass rødvin...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 26-11-09, 14:43   #736
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på.... er Fribol strø like uggent som Splenda og Natreen ?
Synes søtstoff har en skikkelig ekkel ettersmak

Bruker veldig lite slikt, men de få gangene hadde det vært ok med noe man ikke får akutt behov for tannpuss av

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-11-09, 14:50   #737
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fribol er vel laget med sukralose, ja (splenda). Har aldri smakt dem, så aner ikke om de smaker uggent

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-11-09, 19:29   #738
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

NÅ lurer jeg på noe..

Hvis man blir kvalm og uvell av 2 glass rødvin, er det da bedre med
hvitvin? (kan ikke bruke hvitt, for da ser ingen det)

Og det har ikke særlig med ketose å gjøre, siden det svinger mye i løpet
av dagen, alt etter hva jeg spiser..
Er bare så uggent å bli dårlig på venninnekveld, etter 2 glass rødvin...

Er det uansett type rødvin?
Jeg har et par typer jeg ikke klarer, jeg blir "sur" i magen og må drikke noe annet.
Spanske viner gir meg stort sett hodepine.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 28-11-09, 15:41   #739
heltny
Medlem
 
heltny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 171
heltny er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mest om muskel (bok.)


Tror dere dette kan være fin lesing?

Tenker ikke på "lettlesthet" Men om den kan være lærerik til og forstå mere.

Takker . Anders

__________________
Kjempevennlig hilsen Heltny!
bloggen min - gjerne komenter
+++=
heltny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf.
Gammel 29-11-09, 11:57   #740
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet hvordan jeg får firefox på norsk? Har lett og lett, men det er noe jeg må ha oversett ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-11-09, 12:10   #741
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eh.. Bruker Firefox, jeg, og det er norsk.. Nå er det ikke så fryktelig lenge siden jeg lastet det ned og installerte, men er likevel ikke 100% sikker på hva jeg gjorde. Men, jeg tror bare at jeg registrerte Norway som land under installasjonen, evt norsk som språk. Tror jeg fikk spørsmål om det, under installasjonen altså. Verktøylinjen min er da norsk, i alle fall

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 29-11-09, 12:14   #742
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lastet ned firefox for en evighet siden, og har personlisert den opp og i mente, så hadde vært fint om det bare var et sted inne på innstillinger hvor man bare kunne krysse av for norsk.

Og, en annen ting jeg lurer på. Er det noen som vet om noe sted her i Oslo hvor man kan få reparert eldgamle radioer? (Vi snakker 50/60-tall). Den har et problem med volumkontrollen, enten veldig høyt eller veldig lavt. Ellers er det jo beste radioen i verden, er så kanalfølsom at det ikke er til å tro!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-11-09, 12:33   #743
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva med å laste ned firefox på nytt? Tar jo ikke allverdens av tid..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 29-11-09, 12:36   #744
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her ligger i alle fall firefox, på norsk http://www.mozilla-europe.org/no/firefox/customize/

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 29-11-09, 13:19   #745
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Som sagt så har jeg brukt en del tid på å personalisere den, så om det finnes en enklere måte så gjør jeg heller det. Ellers funker helt fett å ha den på engelsk, altså.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-11-09, 14:26   #746
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fant denne, har ikke testet om det virker:

Sitat:

click on tools

click on options

click on advanced

click on general

click on languages

use the botton drop down menu to select your language.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 29-11-09, 14:41   #747
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det funker ikke Ignite ... Kommer ikke lenger enn til General, men imidlertid så tok jeg meg bryet med å sjekke ut litt selv på spørsmål- og svarsida til Mozilla . Fant ut at man MÅ installere på ny, men det var bare var å innstallere i ønsket språk uten å avinnstalle den firefoxen man allerede har, så beholder man alle bokmerker, apps og personifiseringer. Så nå har jeg norsk firefox, hurra!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-11-09, 15:21   #748
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det funker ikke Ignite ... Kommer ikke lenger enn til General, men imidlertid så tok jeg meg bryet med å sjekke ut litt selv på spørsmål- og svarsida til Mozilla . Fant ut at man MÅ installere på ny, men det var bare var å innstallere i ønsket språk uten å avinnstalle den firefoxen man allerede har, så beholder man alle bokmerker, apps og personifiseringer. Så nå har jeg norsk firefox, hurra!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-11-09, 21:03   #749
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei litt rart spørsmål, men jeg har vært en tidligere habil sjakkspiller. Føler ikke jeg har samme overskuddet som før og at jeg rett og sletter spiller dårligere på lavkarbo... Mulig dette er en psykisk greie, men lavkarbo har fungert så fantastisk bra på alle andre måter at jeg lurte på om det er noen matvarer eller lignende dere kan anbefale meg for å få tilbake overskuddet på akkurat dette strategiske området ?

- Mitt sære bidrag

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no -
Gammel 30-11-09, 00:08   #750
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det noen som vet om noe sted her i Oslo hvor man kan få reparert eldgamle radioer? (Vi snakker 50/60-tall).

Sjekk med videregående skole med elektrolinje. De er som regel glade for å få inn ting som er litt sære, og gjør det nærmest gratis.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no