Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hvilken vei roterer dama?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-07, 08:20   #1
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Hvilken vei roterer dama?

http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/41127/

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 08:43   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Kult

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 08:51   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Med klokka, da den satte ordentlig i gang...
Hadde to halve runder først: en med og en mot klokka

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 14-10-07 kl 10:04.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 09:33   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Sånn var min også, først en halv runde mot klokka også "hikk" med klokka

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 09:41   #5
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Her var det bare med klokka.

Lurer på om det er noen som får imot jeg?

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 09:49   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Jeg prøvde lenge å få den til å snu, det gikk ikke

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 09:50   #7
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Bare med her også, prøvde å lukke øynene en liten stund og konsentrerte meg om å se "den andre veien"

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:28   #8
Tirill
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2
Tirill er på en erverdig vei

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Litt oftere med klokka enn andre veien, men dersom jeg beveger blikket ørlite så snur den. Ved å bevege øynene litt snur den frem og tilbake, frem og tilbake. Artig.

Tirill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:38   #9
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Dama snurrer mot klokka hele tiden - og jeg har rett!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:12   #10
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Dama snurrer mot klokka hele tiden - og jeg har rett!

nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:20   #11
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Hm, jeg fikk mot. Rart, for det er omvendt som stemmer mer med meg. Jeg finnes ikke logisk i det hele tatt.
Men da jeg leste teksten under, begynte hun plutselig å snurre med klokka. Scrolla henne vekk, så igjen, og så mot klokka igjen. Og sånn fortsatte det.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:22   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Hun snur akkurat den veien jeg vil at hun skal snu, enten det er mot eller med klokka. Jeg får henne også til å ikke snurre helt rundt, men bare vinse frem og tilbake. Det er såå enkelt, er jo bare en illusjon. Tror ikke det har noe som helst med hjernehalvdelene å gjøre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:20   #13
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Nå snurra hun begge veier . Noen runder hver vei....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:33   #14
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Oi i går snurra hun mot klokka...i dag med klokka! lol

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 17:51   #15
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Morsomt!
Nå har jeg sett på linken fem ganger og samme hva jeg gjør roterer dama mot høyre, altså med klokka. Ikke tale om jeg klarer å få henne til å rotere motsatt vei!

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 22:26   #16
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Jeg kan snu henne om jeg myser...men iblandt gjør hun som hun vill...snurrer helst høyre nå...wierd

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 00:18   #17
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken vei roterer dama?

hun snurrer begge veier.. se litt ned så snur hun andre veien.. kult....

  Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 08:21   #18
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

hun snurrer begge veier.. se litt ned så snur hun andre veien.. kult....

og det passer forøvrig med min profil slik jeg kom ut av en test som gikk på hvilken hjernehalvdel som dominerte. Jeg fikk 50/50

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 08:37   #19
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

og det passer forøvrig med min profil slik jeg kom ut av en test som gikk på hvilken hjernehalvdel som dominerte. Jeg fikk 50/50

i følge min mann dominerer ingen av de he he...
En slik test hadde vært gøy å prøvd da..

  Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 08:55   #20
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Hun roterer mot klokken hos meg... jeg prøvde å se på andre måter for å se om hun snudde retning, men det gjorde hun ikek hos meg...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 11:05   #21
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Jeg har prøvd igjen å se på dama, men fortsatt kan jeg bare se at hun roterer mot høyre. Det nytter ikke å få henne til å snu selv om jeg myser eller prøver å tenke at hun skal rotere motsatt vei. Egentlig stemmer dette godt for jeg er mye mer dominert av kreativ tenkning enn logisk tenkning, er også utdannet i et kunsthåndverksyrke. I tillegg er jeg venstrehendt og som kjent styrer høyre hjernehalvdel venstre side av kroppen.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 11:37   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Nutten må ut å vaske munnen sin og ikke tenke slike stygge tanker ho fikk da ho leste overskrifta.....

********** ******* ********* *** ***** (sensurert)

Lister meg ut og vasker munnen...... Og skrubber hjernen..... Ikke tenke sånn.....


Sist redigert av Kanutten : 15-10-07 kl 13:46.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:59   #23
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

... En slik test hadde vært gøy å prøvd da..

Husker dessverre ikke hvor den lå, men det var en engelskspråklig side. Kommer jeg på det dytter jeg bare på denne tråden

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 13:46   #24
bergeland07
Medlem
 
bergeland07 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 60
Innlegg: 50
bergeland07 er ny på veien

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Den va kuuuuuuuuuuleTesta den nå på et par kollegaerDe ble overraska!Realisten så at dama bevega seg mot høyre,språklæreren mot venstre!Nå er forvirringa total................................

__________________
Klem...,Billeba
bergeland07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 14:02   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken vei roterer dama?

Hvis man studerer ho lenge nok vil man også kunne se at ho faktisk også aldri trenger snu ryggen til oss. Ho står på venstre fot når ho svinger med klokka for så å stå på høyre fot når ho svinger mot klokka. Studerer du henne lenge nok kan du få henne til å danse den veien du vil. Men skiftetene for hvilken vei for ho svinger seg (fotbytte) skjer i ytterkantene på begge sider. Ho skifter til MOT klokka når foten peker ut mot venstre side på bildet og MED klokka når foten peker ut mot høyre side på bildet.Er helt stiv i blikket nå av mysinga

Se på skyggen hennes, hun løfter foten høyere når det er MOT klokka.


Sist redigert av Kanutten : 15-10-07 kl 14:12.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snart en fjerdedel på vei! Snikende Saccosekk Mer enn 30 kg overvekt 10 13-12-06 23:34
Kan vi stole på dama ?? Nille Lavkarbo generelt 7 08-11-06 08:03
Hvilken fisk er sunnest? mofe Generell ernæringsdebatt 8 18-08-06 21:32
Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!? ElinGH Lavkarbobøker 10 28-11-04 14:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no