Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Regntøy i store størrelser i Trondheim

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-11, 14:26   #1
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Regntøy i store størrelser i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal, her.

Er litt flaut å si det, men jeg har ikke funnet regntøy som passer meg.. Har en regn-poncho og støvler, men ikke bokse. Blir i grunnen ganske våt igjennom ponchoen og.. Om noen vet om ett sted man kan prøve på regntøy i store størrelser i Trondheim: Hyl gjerne ut.

Kan jo spørre her også Jeg vet ikke helt hva størrelsen min er. Over 52? Er lenge siden jeg har hatt bukser som ikke er tights eller sånn pene, myke bukser. Den om vi tar utgangspunkt i de to neste størrelsene over 52. Jeg trenger det til neste uke, og har mulighet til å handle i morgen formiddag :P Om noen vet om noe i Trondheim, let me know!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 16:22   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Regntøy i store størrelser i Trondheim

Jeg regner med du har sjekket kappahl, lindex, cubus og H&M som har større størrelser?

XXL har hatt innimellom store størrelser av regntøy, jeg har et ordentlig sett og buksa er GEDIGEN (brukte vel 48 da jeg kjøpte den). XXL finner du på Tiller og på Lade i Trondheim. Sjekk gjerne nettsidene deres før du drar dit

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 21:21   #3
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Regntøy i store størrelser i Trondheim

Tusen takk for tips! XXL har jeg ikke testet ut, men har aldri funnet noe på de andre før. Skal stikke innom i morgen

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 22:05   #4
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Regntøy i store størrelser i Trondheim

Jeg vet at Stormberg har opp til XXXXL, men vet ikke hvordan det ligger an med sånne butikker i Trondheim

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 22:09   #5
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Regntøy i store størrelser i Trondheim

Jula har regntøy i store størrelser. Det så jeg da jeg var innom der og lette etter regntøy til min sønn

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 22:10   #6
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Regntøy i store størrelser i Trondheim

Jeg har STORT regntøy fra Helly Hansen.. Jeg brukte 54 i klær og fikk det fremdeles på meg... Størrelsen er Men's XXXL. Klærne er kjøpt på en sånn arbeidstøy butikk. Det har dere sikkert i Trondheim også

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 09:26   #7
tiris
Juniormedlem
 
tiris sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 16
tiris er på en erverdig vei

Sv: Regntøy i store størrelser i Trondheim

Stormberg har en stor butikk i Trondheim ved XXL på Lade. Så drar du dit kan du sjekke begge

__________________


tiris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 11:48   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Regntøy i store størrelser i Trondheim

Zizzi har både softshelljakker og regnsett i store str.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
klær, regntøy, store størrelser


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trondheim littleme Spørsmål og svar 209 12-01-12 01:19
Billig vanntett regntøy Trolljenta Generell diskusjon 10 09-10-09 20:29
Herreklær og størrelser Carisma Generell diskusjon 17 12-02-09 23:42
Noen som vet om etisk produserte klær i store størrelser? Fetpåmidten Generell diskusjon 10 28-01-09 23:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no