Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

3 kg opp på like mange dager!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-11, 19:42   #26
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Litt fett er det nok men sikkert myye vann. Men ikke vær sint på deg selv for det er jul og du er veldig bevisst på at skaden har skjedd. Vær stolt av deg selv fordi du innser at nå er det nok. Det var den utskeielsen og fortsetter med mindre karbo og godt mot.
Så skal jeg love deg at innen et par uker så er du nede igjen der du var og evt lavere. Slik bruker det å være med meg.

Lykke til.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 20:18   #27
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Noen kg opp her også. Har ikke skeia ut med mye sukker, men jeg spiser litt frukt og krem når jeg får servert det. Også spist et par poteter. Men for min sin del så er nok kg knyttet til salt mat, men også for mye kalorier og proteiner. Er ganske sikker på at de forsvinner de 2 første dagene når jeg er tilbake på normalen!

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 20:52   #28
tasseladd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
tasseladd er på en erverdig vei

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Jeg har fått 5 kilo ekstra iløpet av julen, og merker at det er mye vann som har samlet seg opp.
Det jeg har merket er at jeg blir svimmel og ør når jeg får i meg mye karbo, nesten som om jeg har drukket alkohol. Deretter får jeg veldig vondt i hodet i ett par dager, når kroppen skal kvitte seg med karboene. Skikkelig hangover!

Det hjalp antageligvis ikke at jeg fråtset i sushi, når jeg alikevel hadde ramlet ut av ketose

__________________


tasseladd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 21:33   #29
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Var veldig redd jeg også for om jeg hadde gått opp så mange kg at motivasjonen forsvant. Men utrolig nok så har jeg ikke det. Har faktisk gått ned 200 g viste vekten i dag. Jeg har spist endel lavkarbo godteri og spiste masse poteter,kålrabi,rødkål og riskrem på julaften. Jeg tør ikke fortelle hvor mange plater med Bocca som har gått med bare i denne juleuken.

Men 'hang over' ja...... huff våknet om natten og ikke visste verken opp eller ned. Men ga seg heldigvis fort.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 22:36   #30
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Var veldig redd jeg også for om jeg hadde gått opp så mange kg at motivasjonen forsvant.

Dette er en spøk, ikke sant?

  Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 15:46   #31
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Jeg gikk som sagt opp to kg på de tre juledagene. En av disse er allerede borte, den andre forsvinner nok i løpet av neste uke tenker jeg. Å stå stille to-tre uker på grunn av jula kan jeg leve med...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 16:11   #32
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Dette er en spøk, ikke sant?

Hvorfor skulle det være en spøk? Hva med å holde seg unna tråder som omhandler å sprekke/ gå opp i vekt etter jula og lignende?
Siden du åpenbart ikke klarer å forstå/gjenkjenne problematikken...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 17:39   #33
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Dette er en spøk, ikke sant?


Nei det var faktisk ikke en spøk og dette tar jeg som en fornærmelse. Syns du bør begynne å tenke litt over hva du skriver jeg og hvordan ting kan bli oppfattet.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 03:36   #34
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Nei det var faktisk ikke en spøk og dette tar jeg som en fornærmelse. Syns du bør begynne å tenke litt over hva du skriver jeg og hvordan ting kan bli oppfattet.

Så hvis man går opp mange kg ila en periode så er det slik at da kan man like gjerne gi opp fordi osv ?

Jeg har gått opp nå siste døgnet 800 gram, men hvis det skulle gjøre noe annet enn å forsterke motivasjonen for å stå på enda hardere både i kosthold, innstilling og vilje....hvorfor er du her inne og skriver da?

Mener du seriøst at hvis du går opp 1 kilo eller 2 ila en kortere periode så mister du motivasjonen for å fortsette? Da tror jeg, og ta nå ikke dette ille opp, at du må lese mye mer om hva som påvirker og hvilke variasjoner du kan oppleve enten du velger det ene eller det andre kostholdet som slankemetode. Vekten vil uansett variere innenfor ulike variabler, det kan være hormonelle, følelsesmessige, stress, trening, vann, sykdom, etc etc som vil gi variasjoner. Det er jo totalen over tid som må være styrende. Om du går opp 2 kg ila en uke, so what? De forsvinner over et par mnd uansett, kanskje tilogmed etter en uke fordi , ja fordi de bare forsvinner bare du fortsetter å holde det du har begynt på, det som var ditt mål i utgangspunktet. Lykke til.

  Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 03:44   #35
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Så hvis man går opp mange kg ila en periode så er det slik at da kan man like gjerne gi opp fordi osv ?

Jeg har gått opp nå siste døgnet 800 gram, men hvis det skulle gjøre noe annet enn å forsterke motivasjonen for å stå på enda hardere både i kosthold, innstilling og vilje....hvorfor er du her inne og skriver da?

Mener du seriøst at hvis du går opp 1 kilo eller 2 ila en kortere periode så mister du motivasjonen for å fortsette? Da tror jeg, og ta nå ikke dette ille opp, at du må lese mye mer om hva som påvirker og hvilke variasjoner du kan oppleve enten du velger det ene eller det andre kostholdet som slankemetode. Vekten vil uansett variere innenfor ulike variabler, det kan være hormonelle, følelsesmessige, stress, trening, vann, sykdom, etc etc som vil gi variasjoner. Det er jo totalen over tid som må være styrende. Om du går opp 2 kg ila en uke, so what? De forsvinner over et par mnd uansett, kanskje tilogmed etter en uke fordi , ja fordi de bare forsvinner bare du fortsetter å holde det du har begynt på, det som var ditt mål i utgangspunktet. Lykke til.

Det hadde vært en fordel om du kunne se dine begrensninger og forstå at de følelsesmessige mekanismene som ligger bak folks problemer med mat, det kan du ingenting om. Det er ikke noe man forstår, med mindre man har been there og done that. Forstår man ikke så lar man være å svare bullcrap. Er ikke det ganske lett å forholde seg til da?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 03:54   #36
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det hadde vært en fordel om du kunne se dine begrensninger og forstå at de følelsesmessige mekanismene som ligger bak folks problemer med mat, det kan du ingenting om. Det er ikke noe man forstår, med mindre man har been there og done that. Forstår man ikke så lar man være å svare bullcrap. Er ikke det ganske lett å forholde seg til da?

svart i fylla og slettet...


Sist redigert av ToreH : 01-01-12 kl 12:16.
  Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:45   #37
Marlykk
Medlem
 
Marlykk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 69
Innlegg: 232
Marlykk har en fantastisk aura rundt segMarlykk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Er det mulig???? Fysisk mulig???
Etter ha gått ned 17 kg fant jeg ut at nå skal jeg "kose" meg i de tre juledagene. Utskeielsene siden mai har vært svært få så nå tenkte jeg at det må jo gå men OMG???

Buksene sitter faktisk mye trangere!!!! Dette er helt grusomt og jeg er kjempesint på meg selv.

Flere som har fått sjokk i disse dager eller som har ett trøstende ord?

Godt nyttår.. Jeg forstår følelsen din.. med mye økning på kort tid.. Men som mange skriver.. det er vann.. og vil forsvinne igjen.. Du skal vite at du ikke er alene. Jeg gikk opp 3,9 på en uke.. har veiedag i morgen ..og har vel øka vekta enda mer..frykter det værste..
Uansett, jeg angrer ikke på snop og god mat i juletida..Det smakte bare himmelsk godt.. Men nå er jeg klar for ny dyst.. kun lavkarbo framover..
Tvi..tvi for deg..meg.. og alle andre.. Jeg heier på oss..

__________________
Marlykk's Journal







Marlykk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg+egen Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:37   #38
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

svart i fylla og slettet...


Bare det sier jo litt da....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta med Saphire Lavkarbo generelt 29 06-05-11 21:36
Etter hvor mange dager bør man være i ketose? smiley83 Ketolysekuren 3 01-04-11 12:34
2 dager.. men.... ninasov Lavkarbo generelt 3 27-05-10 19:00
Hvor mange dager før mens ... Fredrikke Ketolysekuren 12 01-06-07 13:18
Vondt mange dager etter trening Tingeling Trening 3 30-08-05 03:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no