Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Dagsmeny

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-06, 18:07   #1
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Dagsmeny

Hei. Jeg er helt ny på dette. Noen som har forslag til hva jeg kan spise de første dagene? Jeg jobber og må ha lunch med meg.

Har kjøpt kyllingpølser og laks. Har i tillegg koteletter og annet kjøtt. Noen forslag til tilbehør?

Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg å komme igang.

Hilsen Anne

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 08-03-06, 18:15   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Dagsmeny

Hei kjære med-bergenser

Det letteste for å finne dagsmenyer er å lese i journalene til de som alltid skriver ned hva de spiser F.eks Nille eller Strutsen.

Har du lest atkinsboken forresten? der er det masse bra forslag til hva man kan spise (om jeg ikke husker heeelt feil, da )

Men f.eks kald omelett. Med ost og skinke og grønnsaker. eller gryterett laget kvelden før. Enten kald eller oppvarmet.
Som tilbehør til maten er alle mulige grønnsaker bra, men pass på mais og gulrot

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-06, 18:39   #3
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Dagsmeny

Jeg går også på Atkins Har med meg litt forsjellig til lunch, men stort sett går det i en form for salat med kylling/kjøtt/egg og litt ost/fetaost oppi. Ofte har jeg med meg hjemmelagde karbonadekaker som inneholder noe gr.saker - de er favoritten!! Varmes litt i microen og lserveres med fetaostsalat og god olivenolje til! Eller du kan ta med deg rester fra middagen dagen før - mange muligheter.

Lykke til

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-03-06, 21:08   #4
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dagsmeny

Det var lurt med middagen. Tror jeg skal ha med meg pølser og egg i morgen. Eller kanskje en omelett med bacon.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ekspertens anbefalte dagsmeny Albertine Lavkarbo generelt 7 21-02-06 17:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no