Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Når begynner kiloene å renne av?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-09, 22:50   #1
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Når begynner kiloene å renne av?

Jeg er en utålmodig sjel. jeg starta i går morges med kuren, og veide meg for første gang i dag morges.(måtte kjøpe vekt i går)
Så....når begynner en å se forskjell på vekta?

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:51   #2
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Veldig opp og ned. Jeg har tidligere gått ned ca tre kilo første uka, for så å stå stille.
Nå har jeg kun gått ned noen få hundre gram totalt på tre uker.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:57   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

På onsdag klokka 14.35.



Dette er så invididuelt at det er umulig å svare på. Noen går ned 5 kg på ei uke, andre går ned 200 gram på tre uker. Men de aller fleste går ned det de skal, bare de er tålmodige. Og jeg vil på det aller sterkeste råde deg til å kun veie deg en gang i uka så du ikke mister motet, og også bruke målebånd fordi at man kan skrumpe inn i cm selv om man står stille på vekta.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:01   #4
Egg hver dag
Medlem
 
Egg hver dag sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 134
Egg hver dag er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Som det blir sagt over her så varierer det veldig fra person til person, men de fleste mister litt vann den første uken. Ikke bli lei deg hvis du ikke har tatt av så mye den første uken, det tyder bare på at du ikke hadde mye vann i kroppen. For de som mister noen kilo raskt så er det veldig motiverende å se det på vekta, men for å nevne det så kommer jo vannet på igjen når en slutter på lavkarbo

__________________
Første delmål:

Egg hver dag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:04   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Egg hver dag, her.

når en slutter på lavkarbo

OM, mener du vel

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:12   #6
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Som nevnt, er nok dette veldig individuelt.
Og så kommer det an på hvor mye man har å ta av også tror jeg.

For min del gikk jeg ikke ned noenting første uken.
Men andre uken mistet jeg 1,6 kilo.

Og det er en stor prestasjon da jeg kjempet i 6 uker med trening minst 10t/uke uten å miste ett eneste gram.....men det var FØR jeg fant Ketolysekuren selvsagt, og forstod hvor mye min elsk for brødmat har straffet meg

Så ikke gi opp, det løsner før eller siden uansett.
Lykke til

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 00:19   #7
Egg hver dag
Medlem
 
Egg hver dag sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 134
Egg hver dag er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

OM, mener du vel

Ja, selvfølgelig "Elinengelen" bruker ordet kuren når hun snakker om ketolyse så da tok jeg det som at hun skulle bruke det som en kur og ikke en livstilsendring.

"Jeg er en utålmodig sjel. jeg starta i går morges med kuren, og veide meg for første gang i dag morges."

__________________
Første delmål:

Egg hver dag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 11:40   #8
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Om det blir kur eller livstilsendring, ser en jo etterhvert, når jeg begynner å nå målet. men har slått med til ro med at det blir min livstil iaffal ett år fremover. må bare bli vant med det, foreløbig er jeg på 3 dag og litt sånn....hjelp,hva skal jeg spise....
Men jeg lover å være mer tålmodig, og å gjemme vekk vekta.

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:43   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Kiloene forsvinner når kroppen er klar for det
Hvis man stresser så holder kroppen ofte på kiloene desverre...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:55   #10
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kiloene forsvinner når kroppen er klar for det
Hvis man stresser så holder kroppen ofte på kiloene desverre...

Helt sant!

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:58   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Elinengelen, her.

Om det blir kur eller livstilsendring, ser en jo etterhvert, når jeg begynner å nå målet. men har slått med til ro med at det blir min livstil iaffal ett år fremover. må bare bli vant med det, foreløbig er jeg på 3 dag og litt sånn....hjelp,hva skal jeg spise....

Det er lurt å begynne med oppskriftene i boka. Veie og måle, følge rådene som står der. Spesielt den første tiden til det sitter i fingrene.
Og ellers utvide etterhvert som fettforbrenninga er i gang

Det er masse gode ketosevennlige oppskrifter på oppskriftsdelen her

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 16:57   #12
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Jeg har egentlig ikke veid maten, er det nødvendig?

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 17:00   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Ja, for å vite at du ikke får i deg for lite eller for mye av dagsrasjonen av karbohydrater Det veldig greit å ha kontrollen på det, spesielt i starten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 17:59   #14
Egg hver dag
Medlem
 
Egg hver dag sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 134
Egg hver dag er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Elinengelen, her.

Jeg har egentlig ikke veid maten, er det nødvendig?

Flere her inne mener det er nødvendig, spesielt i begynnelsen. Noen veier alt de spiser og fører nøyaktig dagbok over alt de spiser for å ha kontroll.
Jeg vil bare nevne det at jeg har gått på lavkarbo/ketolyse (varierer mellom 15 og 25 karbohydrater til dagen) i 3 måneder nå og har på den tiden aldri veid noe maten. Jeg spiser meg mett og varierer mye. Har lest en del etterhvert om lavkarbo så jeg føler meg trygg på hva jeg får i meg. Sjekker alltid karbohydratinnholdet pr. 100g. i det jeg spiser, da har jeg kontroll på cirka karber jeg får i meg i løpet av dagen. Jeg har gått ned 15 kilo på 3 måneder uten å veie maten.

__________________
Første delmål:

Egg hver dag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 18:18   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Egg hver dag, her.

Flere her inne mener det er nødvendig, spesielt i begynnelsen. Noen veier alt de spiser og fører nøyaktig dagbok over alt de spiser for å ha kontroll.
Jeg vil bare nevne det at jeg har gått på lavkarbo/ketolyse (varierer mellom 15 og 25 karbohydrater til dagen) i 3 måneder nå og har på den tiden aldri veid noe maten. Jeg spiser meg mett og varierer mye. Har lest en del etterhvert om lavkarbo så jeg føler meg trygg på hva jeg får i meg. Sjekker alltid karbohydratinnholdet pr. 100g. i det jeg spiser, da har jeg kontroll på cirka karber jeg får i meg i løpet av dagen. Jeg har gått ned 15 kilo på 3 måneder uten å veie maten.

Høres flott ut.
Jeg klarte ikke finne ut antall karber uten å veie. Klarte ikke "se" vekta på maten i starten. Etterhvert fikk jeg "feelingen"
Leser alltid på varene sjøl

Men hvordan er du sikker på at du får i deg mellom 15 og 25 karber, når du aldri har veid maten?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 18:28   #16
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Jeg holder meg på kun safe mat. 2 egg og 2 baconstriper, eller noen av de oopsirullene medphiladelphia og kansje røkelaks, og kylling med blomkålmos og ev salat.

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 18:30   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Egg hver dag, her.

Sjekker alltid karbohydratinnholdet pr. 100g. i det jeg spiser, da har jeg kontroll på cirka karber jeg får i meg i løpet av dagen.

Men hvis du ikke vet hvor mye av varen du får i deg så er det jo helt irrelevant om du vet hvor mye som er i 100g? Med mindre du kun spiser påleggspakker eller lignende med ferdig mål....
Hvis noen legger 2 hauger med noe foran deg, kan du anslå eksakt på øyemål hvor mye det er i de?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 19:33   #18
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Såså alle sammen.

Hvis noe fungerer for noen, så må da det være lov vel? hehe...

Jeg veier heller ikke maten, men har en feeling på hvor mye jeg får i meg.
Ett egg er ett egg liksom.....
Dette virker for meg å jeg gikk ned nesten 3 kg på 2 uker.

Stå på

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 19:39   #19
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Elinengelen, her.

Jeg holder meg på kun safe mat. 2 egg og 2 baconstriper, eller noen av de oopsirullene medphiladelphia og kansje røkelaks, og kylling med blomkålmos og ev salat.

Det kan jo være at du blir fryktelig matlei etter en tid med et så lite variert kosthold...

Det er masse gode oppskrifter her inne - og det å veie maten i et par uker er en veldig liten innsats i forhold til belønningen når det gjelder ketolysekuren.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 19:41   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av StoreLilleMeg, her.

Såså alle sammen.

Hvis noe fungerer for noen, så må da det være lov vel? hehe...

Jeg veier heller ikke maten, men har en feeling på hvor mye jeg får i meg.
Ett egg er ett egg liksom.....
Dette virker for meg å jeg gikk ned nesten 3 kg på 2 uker.

Stå på

Flotters

Ingen nekter for at vi alle er forskjellige. Og at å droppe veiing fungerer for noen. (Men ikke for alle i starten.) Men det er ikke i henhold til kuren/boka For de som da ikke får vektnedgang når de ikke veier maten, blir da frustrert.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 20:22   #21
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det kan jo være at du blir fryktelig matlei etter en tid med et så lite variert kosthold...

Det er masse gode oppskrifter her inne - og det å veie maten i et par uker er en veldig liten innsats i forhold til belønningen når det gjelder ketolysekuren.

Jeg kommer nok til å variere ja.men er bare på min 3. dag. så må føle meg litt frem ang mat.

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 20:40   #22
Egg hver dag
Medlem
 
Egg hver dag sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 134
Egg hver dag er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hvis du ikke vet hvor mye av varen du får i deg så er det jo helt irrelevant om du vet hvor mye som er i 100g? Med mindre du kun spiser påleggspakker eller lignende med ferdig mål....
Hvis noen legger 2 hauger med noe foran deg, kan du anslå eksakt på øyemål hvor mye det er i de?

Greit at dere ikke henger dere opp i detaljer i hvert fall
Jeg skrev at jeg vet sånn cirka hva jeg får i meg iløpet av en dag. Om jeg en dag har fått i meg 28,2 eller 14,8 spiller ingen rolle for meg, det var ikke det som var poenget. Poenget er at man kan fint ha en jevn vektnedgang uten å veie maten. Tror faktisk at jeg har relativt kontroll på hvor mye maten veier for de fleste matvarer man kjøper står det vekt på og da ser jeg jo om jeg bruker ca. 50 % eller 25% av det som er i pakken...(egg for eksempel finnes i forskjellige størrelser:S 45-53g, M 53-63g, L 63-73g og XL 73-83g). Grønnsakene kommer utenom, der har jeg ikke helt kontroll, men bruker kun grønnsaker med lavt karbohydratinnhold og mye grønn salat. Er ikke redd for å få i meg for mye karbohydrater (over ca. 25) på en dag hvis de kommer fra grønnsaker

__________________
Første delmål:

Egg hver dag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 21:09   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Det er jo nettopp grønnsakene som fort sniker på karber. Utover det er det bare rømme og fløte som kan trekke opp innholdet stort sett, med mindre man bruker mye erstatningsprodukter.
Jeg målte i starten, så gikk jeg bort fra det da jeg følte jeg hadde oversikt. Etter en stund målte jeg igjen, og oppdaget, som mange andre har oppdaget, at det er fort gjort å skli ut litt på øyemål.
Poenget er at når man følger en kur som sier man skal holde seg innenfor et visst antall karber er det helt umulig å vite hvor man ligger i forhold til anbefalingen om man ikke tar en liten kontrollsjekk i ny og ne. Og ja, det er kanskje å henge seg opp i detaljer, men det er jo akkurat de detaljene det handler om!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 21:35   #24
Egg hver dag
Medlem
 
Egg hver dag sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 134
Egg hver dag er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er jo nettopp grønnsakene som fort sniker på karber. Utover det er det bare rømme og fløte som kan trekke opp innholdet stort sett, med mindre man bruker mye erstatningsprodukter.
Jeg målte i starten, så gikk jeg bort fra det da jeg følte jeg hadde oversikt. Etter en stund målte jeg igjen, og oppdaget, som mange andre har oppdaget, at det er fort gjort å skli ut litt på øyemål.
Poenget er at når man følger en kur som sier man skal holde seg innenfor et visst antall karber er det helt umulig å vite hvor man ligger i forhold til anbefalingen om man ikke tar en liten kontrollsjekk i ny og ne. Og ja, det er kanskje å henge seg opp i detaljer, men det er jo akkurat de detaljene det handler om!

Som du ser på kostholdsfilosifien min så går jeg ikke på ketolyse, men generelt lavkarbo. Jeg bare anslår cirka karber jeg får i meg. Jeg følger ikke en kur, jeg har gjort en kostholdsendring til lavkarbo. Skrev lavkarbo/ketolyse over fordi jeg ofte er i ketose pga så lavt inntak av karbohydrater. For meg som kun går på lavkarbo så bryr jeg meg ikke om detaljene, for når jeg ser resultatene på helsen og vekten og er kjempefornøyd med det
Skal passe meg neste gang med å kommentere på andre som går på ketolyse.

__________________
Første delmål:

Egg hver dag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 22:33   #25
lulla1975
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 55
lulla1975 er på en erverdig vei

Sv: Når begynner kiloene å renne av?

Opprinnelig lagt inn av Egg hver dag, her.

Som du ser på kostholdsfilosifien min så går jeg ikke på ketolyse, men generelt lavkarbo. Jeg bare anslår cirka karber jeg får i meg. Jeg følger ikke en kur, jeg har gjort en kostholdsendring til lavkarbo. Skrev lavkarbo/ketolyse over fordi jeg ofte er i ketose pga så lavt inntak av karbohydrater. For meg som kun går på lavkarbo så bryr jeg meg ikke om detaljene, for når jeg ser resultatene på helsen og vekten og er kjempefornøyd med det
Skal passe meg neste gang med å kommentere på andre som går på ketolyse.

Det ser i allefall ut som om opplegget ditt funker utrolig bra for deg, det er da uansett det viktigste. Hvordan oppleves det å gå inn og ut av ketose?

__________________
Lulla - sofagris & bokorm

lulla1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når ser andre at kiloene forsvinner? Tante_petunia Generell diskusjon 9 18-11-06 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no