Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Skeie ut en dag?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-11, 21:18   #1
Simpfan
Medlem
 
Simpfan sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
Innlegg: 161
Simpfan er på en erverdig vei

Skeie ut en dag?

Har bursdag nå på fredag, og skal til Tusenfryd. Kan jeg skeie ut litt denne gangen? Altså spise is, og vanlig mat? Har sykt lyst å spise meg mett og god, noe jeg aldri føler jeg får til. Da vil kansje energi nivået mitt øke igjen? Er 3. Uka med diare og null energi nå.

__________________


Simpfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:23   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: skeie ut en dag?

Anbefaler planlagt utskeiing, har du hatt diare en uke - er det ikke sikkert masse is og annet høykarbomat vil gjøre deg bedre, husk du skal kose deg og feire bursdag - ikke spise deg syk!

Alt med måte - velg ut ting du virkelig ønsker og spise

Vet ikke helt hvorfor du ikke har fått spist deg ordentlig mett i det siste, pga diareen? Kommer den av lavkarboen, eller omgangssyke?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:34   #3
Simpfan
Medlem
 
Simpfan sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
Innlegg: 161
Simpfan er på en erverdig vei

Sv: skeie ut en dag?

Blir mett, men havner alltid på do, og da er jeg like sulten igjen. I tillegg har jeg en så syk kvalme at jeg har liten apetitt. Vil kun ha noe som smaker godt. Spiost litt tyrkisk yoghurt med sukkerfritt jordbærsyktetøy i, da ble jeg litt mett. Diareen vet jeg ikek hav er av, har bare blitt sånn, vært hos lege, men fikk beskjed om å se det an i 2 uker til. Kan spise intill 3 kvalmestillende og 8 imodium i døgnet.

__________________


Simpfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:48   #4
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: skeie ut en dag?

Opprinnelig lagt inn av Simpfan, her.

Blir mett, men havner alltid på do, og da er jeg like sulten igjen. I tillegg har jeg en så syk kvalme at jeg har liten apetitt. Vil kun ha noe som smaker godt. Spiost litt tyrkisk yoghurt med sukkerfritt jordbærsyktetøy i, da ble jeg litt mett. Diareen vet jeg ikek hav er av, har bare blitt sånn, vært hos lege, men fikk beskjed om å se det an i 2 uker til. Kan spise intill 3 kvalmestillende og 8 imodium i døgnet.


Jeg hadde diaré i mange måneder av og på, men ofte i ukevis av gangen.....Det gikk over, og nå er magen min helt fin.
Må legge til at jeg var fryktelig plaget av diaré også før jeg begynte på lavkarbo så ble ikke akkurat skremt av det nei... Før lavkarbo kunne jeg ikke spise middag eller store måltider i det hele tatt uten at resten av dagen/natten var ødelagt. Måtte kun småspise. Nå går alt myyye bedre...

__________________



Sist redigert av Bestemamma : 22-06-11 kl 15:24.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 22:48   #5
Simpfan
Medlem
 
Simpfan sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
Innlegg: 161
Simpfan er på en erverdig vei

Sv: Skeie ut en dag?

Tusen takk, det var en skikkelig god motivasjon det du. Da får jeg se positivt på det og håpe det roer seg.

__________________


Simpfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 22:49   #6
fremtid
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: akershus
Innlegg: 92
fremtid er på en erverdig vei

Sv: Skeie ut en dag?

Da jeg skeiet ut for et par uker siden hos mor på middag ble jeg skikkelig uvel altså...Jeg spiste 1 liten minibaguett, en god del hjemmelaget potetsalat og en del vin og øl. Jeg fikk så vondt i magen rett etter maten, dagen etter hadde jeg også skikkelig vondt i magen...så jeg skal aldri skeie ut igjen med mindre det er helt spesielle anledninger. samboeren blir 40 år nå 2 juli og vi skal på hotel i sverige og konsert den helgen. Har bestemt meg for å forsøke å holde meg så godt jeg kan, men kommer helt sikkert til å skeie ut, men i små mengder.

__________________

fremtid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karber, mer mosjon. Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:09   #7
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Skeie ut en dag?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke skeiet ut. Med tanke på det du sier at du har diare og null energi. Jeg vil tro du blir dårlig av det og det hjelper sikkert ikke på diareen din.
Har du prøvd å få i deg litt fiber da, kanskje det kan hjelpe?
Det hjalp meg

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg begynner å skeie ut! Anos Lavkarbo generelt 1 15-04-11 01:58
Har lyst til å skeie ut smil! Ketolysekuren 28 09-06-09 20:36
Om man skal skeie ut litt bobbla Ketolysekuren 5 07-01-09 16:41
Om man skal skeie ut! Lindabtn Ketolysekuren 49 15-11-07 21:39
Jeg har sluttet å skeie ut ... Solis Generell diskusjon 9 18-09-07 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no