Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvorfor bruke proteinpulver?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-05, 23:24   #51
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det er godt i smoothie også
har du sjokoladesmak? isåfall blir det sjokolademilkshake

nammenamm (du MÅ ikke ha peanøttsmør i altså )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 00:03   #52
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

For og kutte karber har jeg alltid blandet det i vann, er ikke helt O'boy, men mer enn bra nok for min gane. En kompis av meg som bruker det blander det alltid i lettmelk, og han synes smaken er digg!

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 00:20   #53
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Ikke dumt

Jeg kjøpte proteinpulver for første gang i dag.. Er så lei av å lage frokost!! Og kurslederen min foreslo at vi kunne bruke proteinshake til frokost, for det gjorde han... Men jeg vet ikke om dette er bra.. Om jeg kjøpte riktig.. De søtningsstoffene som står bakpå har jeg aldri hørt om engang, så da er de sikkert ikke så farlige... Eller no.. På pakka står det: "power shake, pure soya protein, multipower, med sjokoladesmak"... Noen som vet noe om denne..? Jeg syns den var kjempe god! Blander med vann og en halv dl fløte.. Han kursfyren foreslo at man skulle ta olje i, men det orka jeg ikke.. Så spurte jeg hvordan det var å blande med fløte i stedenfor vann, for de er veldig i mot lettmelk.. Og da sa han at jeg kunne erstatte olja med fløte, da var det greit.
Egentlig skal jeg ikke bruke noen form for søtningstoff nå de første ukene, men jeg leste bakpå hans proteinpulver som han solgte til de andre deltagerene, og den var det også søtstoff i.. I hans pakke mente jeg det stod noe sånt som 5, ett-eller-annet gram karb pr 100 gram tørr vare.. I min er det 2,9!! Det må vel være bra...?
Håper noen med litt peiling kan svare meg.. Har virkelig ikke peiling på dette her..

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 08:31   #54
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det kan være at det er mer søtstoff i din siden det er mindre karber, men det er nok ikke store forskjellen

men du, jeg synes oljefølelse og smak er skikkelig ekkelt, men i smoothie går det greit samme med rå egg

et forslag:

2 egg
1 ss olje
2 ss cottage cheese eller en dæsj yoghurt naturell
(1 ss fløte)
en porsjon proteinpulver (eller litt mindre for det blir mye proteiner )
det er også godt med frosne bær i
evnt litt vann hvis den blir for tykk.


da får du iallefall en skikkelig start på dagen
her er flere smoothie forslag
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1692
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2198

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 09:32   #55
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Babymat

Det funker fett å blande det ut i... eeh... fett. Hvis jeg har dårlig tid så hender det at jeg rører ut en spiseskje cocosa i en skvett med olivenolje, og blander proteinpulveret ut i dette. Så sper jeg på med litt vann til konsistensen blir som babymat... Hehe. Jeg synes det er digg, men kjæresten min synes ikke noe særlig om det. Merkelig.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 09:49   #56
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av themonk

Det funker fett å blande det ut i... eeh... fett. Hvis jeg har dårlig tid så hender det at jeg rører ut en spiseskje cocosa i en skvett med olivenolje, og blander proteinpulveret ut i dette. Så sper jeg på med litt vann til konsistensen blir som babymat... Hehe. Jeg synes det er digg, men kjæresten min synes ikke noe særlig om det. Merkelig.

urk, det vet jeg ikke om jeg hadde klart... men den værste oljekonsistensen forsvinner kanskje med pulveret?

du får ihvertfall nok fett på denne måten

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 10:35   #57
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

fløte

Er det ikke nok fett i en halv desiliter fløte da? Sitter å drikker det nå.. =) Det er namnam.. =)
Aline: Mener du at det blir mindre karbohydrater med mer søtestoff?? Ekke det litt rart..? Nå er jeg veldig ny i dette gamet Så hva vet vel jeg..
Dette var i hvert fall en mye bedre måte å starte dagen på for meg... Ikke så mye stress.. "Hva-i-allle-dager-skal-jeg-lage-i-dag"-stress

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 12:29   #58
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

nå prøvde jeg å blande ut pulveret mitt (jordbærsmak), med vann, og det var IKKE godt

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 13:03   #59
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Jeg blander alltid i vann, mitt pulver blir en nydelig jordbærshake, enda bedre med en liten slump god olivenolje. ( hvis oliven oljen smaker vondt , så blir hele shaken vond).

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 13:06   #60
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av matgal

Er det ikke nok fett i en halv desiliter fløte da? Sitter å drikker det nå.. =) Det er namnam.. =)
Aline: Mener du at det blir mindre karbohydrater med mer søtestoff?? Ekke det litt rart..? Nå er jeg veldig ny i dette gamet Så hva vet vel jeg..
Dette var i hvert fall en mye bedre måte å starte dagen på for meg... Ikke så mye stress.. "Hva-i-allle-dager-skal-jeg-lage-i-dag"-stress

det meste av søtstoff har jo ikke karbohydrater (kunstig søtstoff)
og jo, det blir nok fett med fløte, men det er "riktigere fett i kaldpresset olje

enig at shake er en fin måte å starte dagen på

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 15:23   #61
rsy
Medlem
 
rsy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 44
Innlegg: 170
rsy har en fantastisk aura rundt segrsy har en fantastisk aura rundt seg

Jeg synes proteinpulver smaket helt fantastisk med melk, faktisk veldig godt. Derimot
er det helt forferdelig når jeg blander med vann.

Jeg bruker TN Protein Isolate. Når jeg blander med melk eller fløte blir det fort 6-7-8
gram karbohydrater i en shake. Jeg tollererer maks 3. Er det noen som har gode tips,
finnes det melkepulver eller liknende som lager god smak uten å inneholde noe særlig
med karbohydrater?

RSy

__________________
RSy
rsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: RSy @ AtKiNs Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 17:37   #62
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

fløte og vann

eller to egg og litt olje/fløte

evnt to egg, litt olje og yoghurt naturell/cottage cheese

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 18:21   #63
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nå har jeg prøvd meg på

Halvt beger Cottage Cheese
halv scoop med proteinpulver (jordbærsmak)
litt fløte
litt natreen strø

Smaker ikke så himla godt.. så dette kan jeg nok ikke anbefale..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 18:22   #64
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

vet ikke helt, men jeg tror eggene gjør susen...? merkelig egentlig, for jeg får litt noia av rå egg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 21:17   #65
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

juki.. hadde litt proteinpulver i smoothien, og det smakte jo grusomt!

åsså dama i helsekosten som lovte at den ikke skulle det..

hvordan gjøre så at det ikke smaker så mye..?

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 21:20   #66
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

hvordan gjøre så at det ikke smaker så mye..?

Holde for nesa....?

  Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 21:34   #67
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

juki.. hadde litt proteinpulver i smoothien, og det smakte jo grusomt!

åsså dama i helsekosten som lovte at den ikke skulle det..

hvordan gjøre så at det ikke smaker så mye..?

Hvordan pulver har du da?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 22:31   #68
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hvordan pulver har du da?

denne

skulle liksom være så bra, hun damen brukte den selv..
er kvalm ennå jeg..

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 21-04-05, 22:52   #69
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

heh... den har jeg også... har ikke brukt den så mye men jeg tror jeg skal prøve den litt i "pannekaker" og lignende...

skal si ifra om jeg kommer frem til noe som funker har du prøvd å blande med bær?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 00:03   #70
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Aline

det meste av søtstoff har jo ikke karbohydrater (kunstig søtstoff)
og jo, det blir nok fett med fløte, men det er "riktigere fett i kaldpresset olje

enig at shake er en fin måte å starte dagen på

Hmm... Men jeg takler ikke smaken på kaldpresset oliven olje... Yæk! Så da satser vi på at går greit med fløte.. Da smaker det ikke så innmari "vannete" heller.
Men nå blir jo frokostene litt lettere da.. For nå kan jeg spise fiberrik og rugsprø og sånn.. Jippi!!!!

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 00:05   #71
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av matgal

Hmm... Men jeg takler ikke smaken på kaldpresset oliven olje... Yæk! Så da satser vi på at går greit med fløte.. Da smaker det ikke så innmari "vannete" heller.
Men nå blir jo frokostene litt lettere da.. For nå kan jeg spise fiberrik og rugsprø og sånn.. Jippi!!!!

Bruk kaldpresset rapsolje - smaker ikkenoe.. Helt sant!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 07:25   #72
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

olivenoljen smaker heller ikkenoe i shaken (synes jeg) og jeg får heeeelt noya av oljekonsistens og olivenoljesmaken er ikke akkurat nam....

men start med fløte, så kanskje du blir litt modigere etterhvert

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 08:50   #73
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av matgal

Hmm... Men jeg takler ikke smaken på kaldpresset oliven olje... Yæk! Så da satser vi på at går greit med fløte.. Da smaker det ikke så innmari "vannete" heller.
Men nå blir jo frokostene litt lettere da.. For nå kan jeg spise fiberrik og rugsprø og sånn.. Jippi!!!!

Det er stor forskjell på smaken av olivenoljer, stort sett alle billig oljer smaker helt forferdelig. Jeg har lært og kjøper aldri mer olivenolje på prix.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 08:53   #74
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av matgal

Hmm... Men jeg takler ikke smaken på kaldpresset oliven olje... Yæk!

Da er vi to! Fikk spytendenser av den smoothien jeg lagde her om dagen. Og det smakte godt av proteinpulveret. Det er OLJEN! (Men så er den kjøpt på SPAR også da...)

  Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 14:23   #75
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Jeg blir helt tullerusk av dette jeg - skulle ville så gjerne finne et proteinpulver (med sjokoladesmal f.eks.. ), men det er så mye å velge i...

Jeg har kjøpt en type i helsekostforretningen..som het... - husker ikke. Men den skulle være uten karboser og med soyaprotein og ikke melk.

Blandet den ut med vann og det ble en klumpete forferdelig grusom sak som jeg ikke klarte å drikke....

Jeg går fortsatt på Atkins induksjon, vil ikke gå over i fase 2 enda, hva kan jeg ha oppi den for at den skal bli "spiselig" ???

Ellers har dere navnet på et merke som er ok ??

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smoothie oppskrifter - her kan du dele din favoritt! Summer Smoothies / drikke 199 04-02-15 11:51
Blåbær-smoothie med proteinpulver Marianne Smoothies / drikke 2 26-05-10 09:56
Proteinpulver Hely Induksjonen 16 27-03-08 14:08
Hvor mye proteinpulver oppveier høy karbo? Marianne Dr Lindbergs 22 20-09-04 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no