Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-09, 15:47   #1
nattinatt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 121
nattinatt er ny på veien

Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa?

Det er vel fleire som merker at det er verre når ein har fem seks kilo igjen som skal vekk?? At de sitter meir fast
er det nokon som har forslag til kva som er best å gjere som kan sette igang vektnedgangen igjen??
No trener eg i tillegg ganske hardt tre til fire ganger i veka,ofte fleire treningstimer og.
Eg lurte på å ete meir reint enn det eg har gjort, prøve det same som dei på fettfestivalen har gjort her inne. Er det nokon med erfaringer på at det har løsna på de siste kiloa??
Hjelper ikkje det, så går eg over til meir lavkarbo, og då tenker eg at det er jo min måte å leve på heretter, og så får eg heller ta det som ein bonus om de kiloa forsvinner og Slik har det vært leeenge, det vil liksom ikkje av. Trivst godt med ketosen,men eg tenker å bli verende der over lang tid er gjerne ikkje det ideelle heller. Merka sist, også denne gangen,at eg blir lettere sjuk. No har eg gått forkjølt, og nok ein gang fått eit snev, sidan i slutten av juni. Men det kom rett før eg begynte på ketolyse då, slik at det er sagt Det eg jobber med no, er å planlegge korleis kvardagen min skal sjå ut når eg går over på lavkarbo,slik at eg ikkje bommer på det denne gangen

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wNHXcEZ/]

[/url]
nattinatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:38   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa??

Atkins induksjon "by the book" sammen med trening gjør susen!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 18:35   #3
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa?

Sliter med det samme her. Har vært i ketose i hele sommer, men de siste kiloene er som spikra fast...

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 18:57   #4
nattinatt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 121
nattinatt er ny på veien

Sv: Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa??

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Atkins induksjon "by the book" sammen med trening gjør susen!

Då må eg sette meg inn i den. Er det best å ha boka,eller kan eg lese meg fram til det her inne??Eg får kikke litt. Trene gjer eg jo mykje av, så det ser jo lovende ut det dåTusen takk

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wNHXcEZ/]

[/url]
nattinatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 22:02   #5
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa?

Opprinnelig lagt inn av frøken, her.

Sliter med det samme her. Har vært i ketose i hele sommer, men de siste kiloene er som spikra fast...

Sorry...ikke meningen å stjele tråden....

Men frøken: Kan jeg spørre hvor høy du er? Ser at du har vektmål på 58 kg. Selv har jeg alltid trivdes best på 57 kg, men nå er jeg spikret på ca 65-66, og ønsker også å ta av de siste kg... Har ikke holt på med dette så lenge da, så håper at jeg går ned mer. Gikk ned 2 kg de første dagene. Nå, etter 2 uker henger jeg fortsatt igjen, vekten går ikke nedover Så vurderer ketolyse jeg og.

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 22:08   #6
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa?

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Sorry...ikke meningen å stjele tråden....

Men frøken: Kan jeg spørre hvor høy du er? Ser at du har vektmål på 58 kg. Selv har jeg alltid trivdes best på 57 kg, men nå er jeg spikret på ca 65-66, og ønsker også å ta av de siste kg... Har ikke holt på med dette så lenge da, så håper at jeg går ned mer. Gikk ned 2 kg de første dagene. Nå, etter 2 uker henger jeg fortsatt igjen, vekten går ikke nedover Så vurderer ketolyse jeg og.


Jeg er 164 cm.
Har foresten lest litt om partystoppere, og har kutta ut melkeprodukter. Og i dag hadde endelig vekta bevegd seg nedover

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 22:31   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa?

Det sies at på lavkarbo finner kroppen sin idealvekt. Den trenger ikke være det vi ønsker å veie .
Hvis vi tenker evolusjonsmessig, så er nok ikke tynn/slank en ideell tilstand for oss mennesker. De som overlevde, hadde evnen til å lagre energi (fett) i gode tider for å bedre kunne takle de dårlige tidene (sult, sykdom, osv).
Så det er kanskje derfor at de siste kiloene sitter så godt - de er der for at vi skulle kunne overleve som art??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 17:43   #8
nattinatt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 56
Innlegg: 121
nattinatt er ny på veien

Sv: Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det sies at på lavkarbo finner kroppen sin idealvekt. Den trenger ikke være det vi ønsker å veie .
Hvis vi tenker evolusjonsmessig, så er nok ikke tynn/slank en ideell tilstand for oss mennesker. De som overlevde, hadde evnen til å lagre energi (fett) i gode tider for å bedre kunne takle de dårlige tidene (sult, sykdom, osv).
Så det er kanskje derfor at de siste kiloene sitter så godt - de er der for at vi skulle kunne overleve som art??

Ja eg prøver litt til,etter det så går eg over på lavkarbo,og så ser eg kva som skjer.Dette vil uansett være ein livsstil for meg heretter

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wNHXcEZ/]

[/url]
nattinatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som kan anbefale en god hvit te? mofe Kosttilskudd 4 30-08-10 22:16
Redusert kaloriinntak når de siste kiloa skal vekk nattinatt Ketolysekuren 10 31-08-08 17:58
PT-timer er jammen å anbefale! wollafruen Trening 24 22-08-08 23:35
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no