Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 23-12-10, 17:10   #4776
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Ja jeg stresser ikke. I følge min kostholdsplan kan jeg ligge på opptil 50 g karbo, er bare jeg selv som har valgt å ligge så lavt. Spiser etter EAT jeg da.. Men jeg liker å være i ketose, og liker å følge med.. og lurte på hvorfor jeg falt ut siden jegtrodde jeg hadde spist lite karber.. Ja de fiskebollene her er smååå, de som kjøpes ferske er nok større. Hermetisk drit de her, hehe. Skal ikke spise dem igjen nei. Da får jeg lage selv


Enda ikke i ketose.. flere dager nå.. jeg fatter det ikke Kjøpte enda til nye stix idag, just in case.. nei.. nada utslag.. :| Fatter ikke hvorfor, sukk.

Får bare vente noen dager til og sjekke.. om ikke det er hele forsyningen til det apoteket som er koko da ;p

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 23-12-10, 18:55   #4777
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Enda ikke i ketose.. flere dager nå.. jeg fatter det ikke Kjøpte enda til nye stix idag, just in case.. nei.. nada utslag.. :| Fatter ikke hvorfor, sukk.

Får bare vente noen dager til og sjekke.. om ikke det er hele forsyningen til det apoteket som er koko da ;p

Du har ikke mensen? Har hørt om de som ikke får utslag ved mensen!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 23-12-10, 19:10   #4778
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Du har ikke mensen? Har hørt om de som ikke får utslag ved mensen!

Hmm jo jeg har mensen... kanskje derfor.. hms.. skjedde når mensen kom faktisk.. :-o Kanskje jeg får vente og sjekke over jul da :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 23-12-10, 19:27   #4779
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Oj, så rart!
Lurer på kva dèt kan kome av?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 23-12-10, 19:28   #4780
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ikke vet jeg, men jeg har spist likt som jeg har gjort i 3 mnd og da har jeg konstant vært i ketose.. og nå får jeg ikke utslag.. men det føles jo som ketose, og jeg har ikke skeiet ut LITT engang, og null utslag på stix.. trodde det var noe galt med stix og kjøpte nye idag og fremdeles null :|

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 24-12-10, 23:06   #4781
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er nok sprengte blodkar. Helt ufarlig og kan skyldes inntak av alkohol.

Derfor det er så populært i utlandet med clear eyes. Det får endel av disse karene til å trekke seg sammen slik at det ikke vises så godt dagen derpå hvis du har hatt deg ei kule.

Men jeg har ALDRI hatt det før, og jeg har hatt noen kuler før de siste par ukene ... Det har hendt jeg har fått rødsprengte øyer om jeg f.eks har sovnet med linser på, men dette var prikker, helt røde prikker, ikke tydelige blodårer. Nå har de to flytt sammen til en litt større, forsåvdt.

Et nytt spørsmål. En nerve på bærtur, hvor lang tid tar det før den "kommer seg på plass"? Jeg snubla på isen på vei hjem fra butikken tidlig i uka, slo hull midt på høyreleggen, men når jeg går så føles det som om muskelen på utsiden av benet veier mye mer enn resten av beinet, som om noen trykker hardt inn og drar ned når jeg tar et steg. Om jeg tar på det så er det numment, og om jeg trykker på området der jeg fikk sår, så kjenner jeg det på det stedet hvor den rare følelsen er. Håper noen skjønte noe av dette . Det er ikke egentlig vondt, bare underlig og litt irriterende.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-12-10, 23:29   #4782
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hva kan forårsake røde prikker inne på det hvite i øyet? Jeg fikk en på venstre øye for kanskje en liten uke siden, den har begynt å fade. Men da jeg sto opp i morgest var det to på høyre. De er ca litt støre enn et knappnålshode, og knall rød, som blod.
Jeg mener og tror at begge gangene var etter inntak av alkohol, og jeg har sovet med sminken på , men jeg kan ikke huske å ha fått sånne før.

Tror det kanskje kan være sprengte blodårer, noe som er helt ufarlig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-12-10, 13:35   #4783
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er i planleggingsmodus for middagen på nyttårsaftenen.

Vi har spist ribbe og pinnekjøtt flere gang allerede, så en ny runde nyttårsaftenen går ikke. Så hva med kveite??

Har noen gode oppskrifter på god kveite?? Selv tenkte jeg på avkokt kveite..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-12-10, 20:48   #4784
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva kan jeg bruke 1 liter fløte på? Går ut på dato 31/12 og 1/1. Noe som kan fryses er kanskje best?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 26-12-10, 20:57   #4785
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hva kan jeg bruke 1 liter fløte på? Går ut på dato 31/12 og 1/1. Noe som kan fryses er kanskje best?


Lage iskake!!! Kan dessuten fryse fløte.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-12-10, 20:58   #4786
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Frys ned fløten i isterningsposer

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-12-10, 21:00   #4787
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg pleier kjøpe bein og koke kraft jeg fryser ned i isterningposer, knallkjekt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-12-10, 21:01   #4788
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå holder sambo på og rigger opp 8mm film og 16 mm film på lerret og en gammal maskin.... Hva slags unnskyldning kan jeg ha for ikke ville se???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-12-10, 21:04   #4789
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå holder sambo på og rigger opp 8mm film og 16 mm film på lerret og en gammal maskin.... Hva slags unnskyldning kan jeg ha for ikke ville se???

Det vanlige,FRYKTELIG hodepine

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-12-10, 21:07   #4790
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Okei! Det hørtes kjekt ut det. Is klarer jeg ikke lage, den blir alltid enten for hard eller ikke hard. Bare tull :P blir ismaskin etterhvert.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 26-12-10, 21:08   #4791
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå holder sambo på og rigger opp 8mm film og 16 mm film på lerret og en gammal maskin.... Hva slags unnskyldning kan jeg ha for ikke ville se???

Men det er jo morsomt! Eksen hadde kassevis med lysbilder fra oppveksten sin og jeg vet ikke hvor mange timer vi tilbrakte med å se på dem. Syntes det var kjempegøy vi da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-12-10, 21:11   #4792
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men det er jo morsomt! Eksen hadde kassevis med lysbilder fra oppveksten sin og jeg vet ikke hvor mange timer vi tilbrakte med å se på dem. Syntes det var kjempegøy vi da.


Jeg vil da ikke se akkurat i dag sambo på sykkel tre år gammel! Jeg vil se en actionfilm!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-12-10, 15:27   #4793
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dette spørsmålet hadde jeg aldri trodd jeg skulle stille, men: Jeg prøver å finne en fagforening som passer meg, men hvilken?
Min bakgrunn er teknisk IT, men jeg jobber med salg. Føler det er mer riktig med noe som er teknisk forankret enn de som jobber kun med handel. Men vil gjerne høre tanker og erfaringer fra andre!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-12-10, 15:59   #4794
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det vanlige,FRYKTELIG hodepine

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men det er jo morsomt! Eksen hadde kassevis med lysbilder fra oppveksten sin og jeg vet ikke hvor mange timer vi tilbrakte med å se på dem. Syntes det var kjempegøy vi da.


Jeg slapp!! Han fikk det ikke til å fungere!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-12-10, 16:26   #4795
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg slapp!! Han fikk det ikke til å fungere!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 27-12-10, 17:26   #4796
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kattene mine er så fulle i statisk elektrisitet, at det faktisk er litt småvondt å kose med de til tider. Må kamme de en del pga mye hår og at de røyter en del, noe som sikkert skaper en del.

Er det noe jeg kan gjøre for å få de mindre elektriske?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 27-12-10, 17:53   #4797
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kattene mine er så fulle i statisk elektrisitet, at det faktisk er litt småvondt å kose med de til tider. Må kamme de en del pga mye hår og at de røyter en del, noe som sikkert skaper en del.

Er det noe jeg kan gjøre for å få de mindre elektriske?

Da jeg hadde katter måtte jeg gå over til børster av svinebust fordi at det gnistret så fælt. Funka utmerket det! Ellers så ble jeg tipset om å spraye katta med litt vann tilsatt balsam...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-12-10, 18:01   #4798
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ellers så ble jeg tipset om å spraye katta med litt vann tilsatt balsam...

Og katta var enig?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-12-10, 18:04   #4799
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Og katta var enig?

Nope! De gangene jeg prøvde det måtte jeg dyppe børsten i balsamvann før jeg gredde katta.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-12-10, 18:50   #4800
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dette spørsmålet hadde jeg aldri trodd jeg skulle stille, men: Jeg prøver å finne en fagforening som passer meg, men hvilken?
Min bakgrunn er teknisk IT, men jeg jobber med salg. Føler det er mer riktig med noe som er teknisk forankret enn de som jobber kun med handel. Men vil gjerne høre tanker og erfaringer fra andre!

NITO? Da må du ha ingeniørutdanning. Tidligere var det slik at det holdt med teknisk bakgrunn/arbeidsoppgaver, men jeg har hørt gjennom NITO på jobb at NITO har "solgt sjela si litt" for å kunne være med i Akademikerne og da ble plutselig kravene mye strengere for å bli medlem... Jeg er IKKE helt enig i det - selv om jeg selv er ingeniør (Dette må dog sjekkes opp - jeg har nemlig ikke sett det skriftlig fra NITO - men leder for NITO der jeg jobber nå kunne fortelle meg at det var blitt slik. ) Meget flotte forsikringsordninger, bra fagkurs, veldig bra tillitsvalgtkurs om man er interessert i slike ting. Har i tillegg god erfaring med rådgiverene sentralt i NITO fra omstillingsprosess i avdeling i Staten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no