Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-11, 15:48   #301
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Når noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det.....
Så..da lure jeg på om dette også er for godt til å være sant..
Jeg har funnet en rekesalat som smaker nyyyydelig! Har igrunnen aldri likt rekesalat før, men når jeg smakte denne så var det bare wow nammis! Og det skal kun være 2 gr karbohydrat per 100 gr vare!! protein 5 gr og fett 32 gr. Er det for godt til å være sant at jeg kan nyte den med god samvittighet? Den er så god at jeg spiser den ren som et lite mellommåltid.. ikke en hel boks altså. KJEMPE god!!

Ellers beg formen sakte men sikkert? å komme seg, etter ei uke med feberog stille lungebetennelse. Kan ikke skryte på meg at formen harvært veldig sprek nei.
Uka som var gikk jeg ned 3-4 kg, fra mandag til lørdag. Men jeg ropte ikke hurra over det for jegregnet med det var pga væskretap osv.. Lørdag var det bryllupsfest på oss og da ble det både poteter, kaker og øl. Mega sprekk, og den sprekken varte faktisk frem til mandagen.. *skammer seg* På søndagen, dagen derpå var det god frokost sammen med forledrene mine, da spiste jeg nystekte bagetter.. resten av dagen ble det også litt chips og ostepop. Spist er spist, og godt var det. Mandagsmorgen starter jeg med friskt mot p lavkarbo mat igjen klarer meg fint helt til middagen. skulle prøve ut en ny lapskaus, som gubben savnet fra da bestemor hans levde. Og.. den ble så god at jeg klarte ikke å holde meg men men... Var på vekta en tur på mandag, og da var noen av kg på plass igje.. fant ut at jeg veier meg ikke noe mer denne uka.prøve å ikke tenke for mye på vekta...
I går og i dag har det gått greit.. eneste er at je slte med å få i meg nok å drikke, så jeg drikker mest saft. får ikke ned så me rent vann. det er saft utenkarber i, men vi skalvel likevel ikke hafor mye av det.men, noe må jeg få i meg av drikke så da får det bli slik.. skal komme meg over på vann igjen..
Det går seg nok til

Om det skulle dukke opp mange tasteleifer og mangle noen mellomrom skyldes det e gamml pc som har et tastatur som virker når det passer det.. og det blir da fort mye feil som jeg ikke alltid er så flink til åfå med meg

Håper alt står bra til med dere andre!!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 18:32   #302
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Im baaaack HEI til alle sammen. Er ikke mye aktivitet her, syns jeg??

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 09:12   #303
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Velkommen tilbake Tunge Tonjis

Her går vekta sakte nedover. 300 gram ned på veiedagen min idag.
Men alt som går nedover er bra, så jeg klager ikke

Ha en kjempe flott helg alle sammen!

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 11:18   #304
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Godt å lese at andre sprekker også, Himaele. Jeg sliter skikkelig både ved eggløsning og før og under menstruasjon, dette blir jo tilsammen halve måneden. Noen ganger går det bra, men hvis jeg først gir etter så finner jeg meg selv dypt i karbohelvetet noen dager etter. Der er jeg nå, dvs i dag håper jeg å komme fornuftig gjennom så jeg er klar for en ok helg.

Merkelig at det skal være så vanskelig å ligge unna trøbbel, jeg VET jo så inderlig godt at jeg bare blir miserabel av å stappe i meg kaker og søtsaker. Ikke er det godt, ikke gjør det meg godt, ikke er det på noen måte verdt det! Føler meg helt som en alkoholiker, jeg. Sukk.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 19:29   #305
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Det er ikke alltid så lett å holde seg unnafysakene nei. selv om vi vet så godt at det ikke er godt..
Jeg har hatt noen dager nå de je har hat SÅ lyst til å sprekke igjen. har lyst på ALT! sukkh..
Jeg VET jeg kmr tilå ryke på en smel igjen i morgen. da det er fest for ei veninne som er 30. Komer garantert ikke til å klare og holde meg unna chips osv, når jeg drkker.. Har tatt meg se i å tenke "jeg spreker jo l hega uansett, så da kan je sprekke litt nå også" Har klart å hole meg.. forholds Jegvar hos ei bekjent og hadde home party der. Og hun serverer alltid så mye godt.. spiste før jeg gikk og var fult bestemt på at jeg ikke skulle sprekke.. men. så måtte jeg smake litt da på baksten..
Det er så alt for lett å komme med "unnskyldninger" for å ta seg en liten sprekk... og det er ikke alltid like lett å klare å holde seg da..
Så.. uka om har vært og den som kommer, kommer nok ikke til å ha noen positiv virkning på vekta.. har forberedt meg på det... så får jeg bare trø til for fult på mandag og bli like flink igjen.. Og håpe at det ikke tar for lang tid før vekta går min vei igjen

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 00:08   #306
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

*skrev inn på feil side.. Er ikke på ketolyse:* Beklager

__________________



Sist redigert av Tiril77 : 08-11-11 kl 09:16.
Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 09:26   #307
silia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 49
silia er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hei. Nå har jeg vært på vekta, og noterer meg at jeg har gått ned 6 kg på 3 1/2 uke. Er veldig fornøyd Merker det kjempegodt på klærne allerede, så jeg har begynt å plukke frem litt tøy fra skapet som har vært for trangt. Har ei kjempetøff bukse, som er et endel for trang enda, den er et slags delmål for meg. Litt om ukene som har gått: Jeg har fremdeles ikke merket noe sug etter mat og godteri. Har spist begrenset mengde med ifa, men MÅ ha en tyggis eller to for dag på jobb, slik at at jeg ikke dreper noen rundt meg med ketoseånden Ellers har jeg laget Nannahs fantastiske knekkebrød som jeg spiser med smør og hvitost på jobb. Har også laget Lena Beatrice sine deilige tekaker, som smaker som kneippbrød. Kjempegodt med noe som smaker brød uten mye karber. Skal akkurat til å bake litt flere ...... Kan forresten anbefale bloggen hennes: Lenabeatrice.net Mye god lesning og fantstiske oppskrifter med bilder der!!!

Jeg har begynt å komme inn i hvordan jeg skal spise, uten for mye tenking, og det er en befrielse. Det var en stund i starten at jeg nesten ikke turde spise noe uten å lese på pakken og regne gjennom i hodet, men med knekkebrød og tekaker er det ganske greit å bare slenge på litt pålegg. Det har også gått endel i egg og omelett. Litt utfordringer rundt middagen, da jeg ikke har sagt noe til barna om at jeg ikke spiser karber, men de har ikke merket noe særlig til det, bortsett fra at de lurer på hvorfor vi plutselig har brokkoli som tilbehør så ofte Jeg passer på å lage slik mat som alle liker og kan spise, så dropper jeg bare karbene litt i smug.

Ellers er jeg mye innom sidene her, for å lese og lære. Mye flinke folk herinne. Jeg har egentlig 11 kg igjen til målet mitt, som er 82 kg, og håper at jeg kommer lengst mulig ned før jul.
Nå gleder jeg meg til i kveld, da skal det stekes svineribbe i heimen, og det skal bli kanongodt!!
Ønsker alle andre herinne en god karbefri helg og uke


Sist redigert av silia : 05-11-11 kl 19:46.
silia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 09:37   #308
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Velkommen skal du være TonjeKB

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 09:31   #309
Soti
Nytt Medlem
 
Soti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
Soti er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av silia, her.

Hei. Nå har jeg vært på vekta, og noterer meg at jeg har gått ned 6 kg på 3 1/2 uke. Er veldig fornøyd Merker det kjempegodt på klærne allerede, så jeg har begynt å plukke frem litt tøy fra skapet som har vært for trangt. Har ei kjempetøff bukse, som er et endel for trang enda, den er et slags delmål for meg.

Så bra, Silia!! Jeg har også funnet fram fram "fortidens" bukser. Har heldigvis spart på noen klær jeg håpet på å få på meg igjen. Kjekt å "erobre" plagg for plagg igjen...!

__________________



Soti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 09:36   #310
Soti
Nytt Medlem
 
Soti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
Soti er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Ja, og så var det veiedagen... Alltid litt skummelt etter helga, men samtidig godt å gjøre opp status ved ukestart
03/10: 74
10/10:70,5
17/10:68,9
24/10:68,9
31/10:67,9
07/10:67,0

-0,9kg denne uka (og 7kg på fem uker). Jippi! Ha en god uke alle sammen!

__________________



Soti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:30   #311
silia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 49
silia er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Du har jo vært kjempeflink Soti. Utrolig deilig å få resultater, og kjekt å merke at kroppen minker! Her var det en deilig seanse på soverommet i går, med prøving av klær som har vært trange siste året. Veldig motiverende Håper at fremgangen fortsetter for oss alle de neste ukene. Innser at jeg nok ikke når målvekta mi til jul, men jeg håper å komme lengst mulig... Har fått litt ånden over meg på baking nå, og har litt lyst til å prøve noen av disse deilige lavkarbokakene til helga. Har ikke spist noenting søtt siden jeg begynte, og tenkte jeg skulle kose meg med noe godt da

__________________


silia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:48   #312
junana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 24
junana er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Heia. ja du har vært kjempeflink. Jeg kommer nok heller ikke til å nå målet mitt på 68 kg. innen jul, men det går nedover og jeg kommer også inn i bukser som var for trang for en mnd. siden. Artig
Vekt 03.10: 77,2
Vekt 10.10: 76,8
Vekt 17.10: 75,7
Vekt 24.10: 76,2
Vekt 28.10: 75,4

Vekt 04.11: 75,2 nøysktig 2 kg. på en mnd.
Ha en fin uke alle sammen

junana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 06:20   #313
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Uff...veiedag i dag og har gått opp 800g. Andre uka på rad med vektoppgang istedet for nedgang.

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 09:31   #314
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Veiedag igjen, og det er like spennende

03.10-----104.5--- Startvekt
10.10-----102.5--- -2.0kg---
18.10-----101.6--- -0.9kg---
25.10-----102.2--- +0.6kg---
01.11-----101.3--- -0.9kg ---
08.11-----100.3--- -1,0 kg---


Det går sakte men sikkert nedover, men skulle vel ønske litt mer fart på detta, men ok.

Har fått litt mer fisk på menyen ( 2 ggr i uka ) ikke spesielt godt, men må til.

Ellers så er det labert med trening , får ikke trent så godt som jeg ønsker, det er alt for mye utenom aktiviteter, Hmm kansje derfor jeg går nedover, nei ikke mulig. Intensjonen er å komme igang med styrketrening for fult, men det er så tuuuuungt.

Ha en ketolsk uke... Uten sprekker, og med masse treniing, vektreduksjon, dårlig ånde, slapp holdniing

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 09:29   #315
Knut ned til 90kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Innlegg: 34
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Veiedag:
03/10 - 110,0kg startvekt
10/10 - 105,4kg ned 4,6kg
17/10 - 104,3kg ned 1,1kg
24/10 - 103,0kg ned 1,3kg
31/10 - 101,3kg ned 1,7kg
07/11 - 100,8kg ned 0,5kg (inkludert tur med Kielbåten..)

Ikke helt fornøyd med uken, men ihvertfall nedgang!

__________________

__________________________________________________ __
1.oktober 2011 - 110 kg
Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 10:34   #316
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Knut ned til 90kg, her.

Veiedag:
03/10 - 110,0kg startvekt
10/10 - 105,4kg ned 4,6kg
17/10 - 104,3kg ned 1,1kg
24/10 - 103,0kg ned 1,3kg
31/10 - 101,3kg ned 1,7kg
07/11 - 100,8kg ned 0,5kg (inkludert tur med Kielbåten..)

Ikke helt fornøyd med uken, men ihvertfall nedgang!

Du har gått ned 9.2 kilo på en måned... det er mer enn jeg har gått ned på to år.... synes du skal være himla fornøyd jeg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 11:46   #317
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Heia alle sammen

Jeg er her, bare litt sjeldnere på vekta om dagen da jeg blir så stresset av det. I tillegg er jeg i en periode med mye jobbing og i tillegg stor prosjektoppgave ved siden av. Godt å høre du er tilbake Tonje, og gratulerer alle sammen med flott vektnedgang! Her går det sakte men sikkert, og det er helt greit. Jeg sprekker ikke noe særlig på karbomat - men er litt glad i hvitvinen min i helgene, og det stagnerer nedgangen litt.
Her er mitt oppdaterte resultat:

19.09.11: 129,7 - startvekt
26.09.11: 128 - (-1,7kg) 1,7 kg totalt
03.10.11: 127,2 (-0,8kg) 2,5 kg totalt
10.10.11: 125,4 (-1,8) 4,3 kg totalt
09.11.11: 123,6 (-1,8) 6,1 kg totalt.

Månedsresultatet blir slikt:

September: -2,8 kg
Oktober: -1,9kg
November til nå: -1,3 kg

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 18:39   #318
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Så flinke dere alle har vært! Kjempe flotte resultater!

Jeg vil ikke snakke om helga ei gang..Detvar ikke bare en sprekk,men en skikkelig eksplosjon
Men men..
Gjort er gjort.. Nå skal jeg holde meg hjemme helgene fremover, til det er julebord i des. så jeg ikke sprekker mer
Nå er det abre så stramme meg skikkelig opp og bli like flink igjen, og håpe vekta går min vei fremover...
Har ikke tørt å gå på vekta denne uka.. Har samlet opp en del vann tror jeg, merker det på leggene... Må bli flinkere til å drikke vann.. og da håpe at vannet renner ut igjen...

Håper alt går bra med dere alle

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:30   #319
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Gratulere til alle flinke. Min veie dag ble flyttet til i dag fordi jeg har vært på fjellet. Vurderer om jeg kansje skal ha onsdagen som veiedag? Resultatet ble ivertfall bra.
03.10.11 106,0 kg start vekt
10.10.11 103,0 kg -3 kg
17.10.11 102,2 kg - 0,8 kg
24.10.11 101,8 kg - 0,4 kg
31.10.11 101,5 kg - 0,3kg

Oktober ble det – 4,5 kg

09.11.11 100,3 kg - 1,2 kg hurra
- 5,7 kg totalt

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:14   #320
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

så flinke dere er
og LindaN, bare fortsett så er jeg sikker på at det løsner. Vet det er veldig demotiverende når vekta går feil vei, men er sikker på at det snur seg snart. Stå på!

Selv gikk jeg opp 600 gr ved veiing idag. Har brukt 2 uker på å gå ned akkurat like mye, så det var jo litt kjipt da. Men jeg fikk mensen igår, så regner med at det er grunnen.

Ha en kjempe flott helg alle sammen

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 22:50   #321
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

hjeeeeeeeeeeeeeelp...godtesjuk og svak! tre cookies på to dager. lett at jeg ikke er i ketose lenger. :s

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:06   #322
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

jeg er også så godtesjukat jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg om dagen... Er hakket før jeg ryker på en smell igjen. men kan ikke det.må ikke det... ååååå herre Odin gi meg styrke!!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 15:37   #323
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Himaele, her.

jeg er også så godtesjukat jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg om dagen... Er hakket før jeg ryker på en smell igjen. men kan ikke det.må ikke det... ååååå herre Odin gi meg styrke!!

Spis MER protein og MER fett! Hold deg opptatt med andre ting så du ikke får tid til å "kjenne" på suget! Start julevasken kanskje?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 19:29   #324
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Himaele, her.

jeg er også så godtesjukat jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg om dagen... Er hakket før jeg ryker på en smell igjen. men kan ikke det.må ikke det... ååååå herre Odin gi meg styrke!!

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har videreført smellen i dag, med innkjøp av potetgull og daim. hjelpes. Hyllet 1 kilo ned denne uken..men FEIL måte.

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 16:18   #325
Knut ned til 90kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Innlegg: 34
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Veiedag:
03/10 - 110,0kg startvekt
10/10 - 105,4kg ned 4,6kg
17/10 - 104,3kg ned 1,1kg
24/10 - 103,0kg ned 1,3kg
31/10 - 101,3kg ned 1,7kg
07/11 - 100,8kg ned 0,5kg (inkludert tur med Kielbåten..)
14/11 - 99,0kg ned 1,8kg (inkludert tre dager på hotell og 90-årsjubileum på lørdag)

Endelig på tosifret

Trente for første gang på mange mnd idag - tungt, men godt å være igang.

__________________

__________________________________________________ __
1.oktober 2011 - 110 kg
Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober) Regret Lavkarbo generelt 211 28-11-11 20:41
Noen oktober 09 startere igjen? ketto Ketolysekuren 5 04-05-10 22:04
Bøssebærer 18. oktober? Krizzi Ketolysekuren 0 12-10-09 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no