Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Send inn spørsmål til eksperten..

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-06, 17:35   #1
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Send inn spørsmål til eksperten..

http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=652

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 01-01-06, 17:39   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

det er gjort!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 01-01-06, 17:42   #3
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

:-) bra! må gi henne noe å tygge på hehe

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 01-01-06, 21:48   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

me too håper hun svarer

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 01:16   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Hehe ja disse "ekspertene" ja, som mener lavkarbo er livsfarlig.
Jeg har sendt (saklige) spørsmål til dem maange ganger, men får ALDRI svar. gidder ikke mer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 08:46   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

jaja, vi får se idag kl 3...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 17:54   #7
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Hun svarte ikke på mine, men det er vel ikke så farlig. Men slik som dette kunne jeg svært gjerne tenkt meg ytdypet og begrunnet!

Sitat:

Anti-karbo-tider er nok allerede paa vei ut, fordi det har vist seg at et slikt kosthold med lavt inntak av karbohydrater paa lang sikt kan odelegge kroppens oppbygning.

Hilsen Grethe Støa Birketvedt

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 19:14   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Opprinnelig lagt inn av guro

Hun svarte ikke på mine, men det er vel ikke så farlig. Men slik som dette kunne jeg svært gjerne tenkt meg ytdypet og begrunnet!

Hehe de KAN ikke utdype og begrunne det, for dette er bare ting de har "hørt" fra andre eller lært i utdannelsen sin uten å selv ha fått det utdypet eller begrunnet. Det er så useriøst at det nesten er skremmende! Eller, du kan stryke "nesten".

Jeg har jo vært medlem av vektklubben der disse er "eksperter", og har flere ganger fått maten i halsen av artikler der inne som direkte håner og forkaster lavkarbo med de mest sinnssyke argumentene en kan tenke seg. ALT motsatt av hva jeg har opplevd ved inntak av lavkarbomat, mener de man skal oppleve når man spiser lavkarbo/høyfett. Søvnmangel (jeg har aldri sovet bedre), grettenhet (tilogmed mannen min blir sjokkert over hvor godt humøret mitt blir under lavkarbo, jeg har ikke PMS engang), dårlig hud og rynker (hahahaha), og for ikke å glemme alle hjerteinfarktene man visstnok skal få.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 19:33   #9
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

jeg lurer på om søvnmangelen min de siste ukene og grettenheten og trøttheten har med høykarbomaten å gjøre jeg

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 19:39   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Opprinnelig lagt inn av Helene

jeg lurer på om søvnmangelen min de siste ukene og grettenheten og trøttheten har med høykarbomaten å gjøre jeg

Det er absolutt tilfellet her. Jeg har merket meg hvor dårlig kroppen min håndterer søppelmat. I jula har jeg spist BAARE en haug med drittmat, kaker, cola, chips, snop... Jeg har hatt intens halsbrann hele tiden, sovet EKSTREMT dårlig, fått dårlig hud - både VELDIG tørr og ru hud, og kviser (jeg har aldri kviser ellers, har egentlig helt ren fin hud), håret er livløst, jeg er SUR SUR SUR og jeg og mannen har hatt endel småkrangler pga humøret mitt, jeg har hatt dårlig mage, luft, osv... Jeg blir nesten sjokkert når jeg skriver dette, for det blir liksom noe annet å se det så svart på hvitt listet opp..

Ingen tvil om at mat er medisin! Jeg blir så og si 100 % helt kvitt alle disse plagene etter maks en uke på lavkarbo/høyfett...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 19:41   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Det er egentlig utrolig skremmende hvor mange som ikke er klar over sammenhengen mellom kosthold og sykdom/plager, både fysisk OG psykisk. Tenk på alle som går på medisiner for en eller flere av de plagene jeg har hatt i jula, og spiser drittmat, når alt kunne vært helt perfekt om de hadde lagt om kosten til lavkarbo... Legene vet det jo ikke, eller de gir faen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 19:59   #12
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

jeg har tro på at det er maten og.. hvertfall det at jeg har vert så grinete. får se hvordan humøret blir i løpet av uken.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 22:41   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Jaja, det var en del ting der en kunne tatt fatt i, - men det jeg reagerte på at en person som burde vite bedre sier:

Sitat:

Det er spekulert en del paa om Atkins dietten kan gi hjerte-kar sykdommer og nyreskader paa grunn av kostholdet. Atkins dietten inneholder en del matvarer som igjen inneholder en skadelig aminosyre. Denne aminosyren heter homosystin. Et stort inntak av matvarer med denne aminosyren kan angripe blodaarene vaare spesielt til hjerte og nyrer og dermed foraarsake skader. Dette skjer selvfolgelig ikke over natten, men bygger seg opp over tid hvis man staar paa dette kostholdet lenge. Dette kan vaere en av aarsakene at kostholdseksperter ikke foretrekker Atkins dietten.

Hun slenger utpå spekulasjoner, uten grunnlag. I tillegg til at hun sier at matvarene inneholder skadelige syrer - UTEN Å SI HVA SLAGS MATVARER DET ER SNAKK OM ! Homocystiner oppstår ved B6- B12- og Folinsyremangel. I tillegg får man høye verdier om manhar nyresvikt. Jeg finner ikke noe sted at matvarer er årsaken til dette. Og iallefall ikke Atkins kosthold slik det SKAL være etter boka.

Er det noen andre som har tilgang til vektklubb som kunne tenke seg å spørre ?? Er det kyllingen, fisken, kjøttet eller noen av grønnsakene ?? Eller er det eggene ? Jeg har gått på Atkins kost i mange år og det eneste cystinet jeg har mye av er hypocystin. Det er BRA å ha høye verdier av dette. I følge en herværende lege er det ikke skadelig men derimot forebyggende.

..... hm ... nei... tror ikke jeg skal hisse meg mer opp. Hun er ikke verdt det. Hadde tidligere littegranne respekt for dama. Men den forsvant nå gitt !



__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 22:59   #14
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Jeg skjønner ikke hvor hun tar alt fra. Dette er jo bare tullesnakk. Men det er jo ikke noe nytt "fra den fronten". Hun (og alle vennene hennes) begynner vel å gå tom for argumenter mot nå og bare må si noe negativt likevel.

Og hun har ikke "ø" på tastaturet sitt heller!!? Og jeg synes heller ikke hun svarer på så mange spørsmål.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 23:18   #15
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

ja hun svarte jo ikke på noen ting.. men det tar sikkert lang tid å formulere disse antagelses-svarene hennes..

Personlig synes jeg det beste var [Atkins dietten inneholder en del matvarer som igjen inneholder en skadelig aminosyre] - høres jo som vi driver og spiser masse rare matvarer som ikke finnes i et norsk kosthold OPPRINNELIG...
Tipper hun har en del av disse skadelige aminosyrene i sitt eget kjøleskap..

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 03-01-06, 07:59   #16
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Hei
Det kan være nyttig å se ting i perspektiv. VG hadde i går en forside som lovet at man får bedre sex når man slanker seg. Under var det påminnelse om deres fortreffelige VG.vektklubb. I dag har de visst et oppslag om at sjokkslanking ( sikkert atkins, ketolysekuren, south beach etc ) kan gi hårtap. De har hatt artikkel om en alvorlig hjerneskade som følge av fedmeoperasjon, Fedon har de jo vært etter lenge. At alt dette negative om andres slankekure og massevis av solskinshistorier om resultatene av egen vektklubb kommer nå over nyttår er blott kynisk markedsføring.
Mennesker er som bekjent forskjellige og det finnes mange veier til vektreduksjon. Jeg har snakket med ledende Norske og Svenske forskere om ketolysekuren som de ikke har motforestillinger imot til den gruppe den er tiltenkt, men disse forskere ser uansett bare ketolysekuren som en av mange gode måter å slanke seg på. De ønsker at man velger kur etter behov og egen preferanse.
Alternativet: å ikke gjøre noe med en helseskadelig fedme er uansett mye verre.
Det skal bli spennende å følge VG ut igjennom januar. Jeg er sikker på de hart en hel rekke artikler klare for publisering med direkte eller indirekte advarsler mot alle andre måter å slanke seg på enn
VG - slankeklubben.
Vennlig Hilsen
Torkil


Sist redigert av Torkil : 03-01-06 kl 17:08.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-01-06, 08:20   #17
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Opprinnelig lagt inn av sunbeam

ja hun svarte jo ikke på noen ting.. men det tar sikkert lang tid å formulere disse antagelses-svarene hennes..

Personlig synes jeg det beste var [Atkins dietten inneholder en del matvarer som igjen inneholder en skadelig aminosyre] - høres jo som vi driver og spiser masse rare matvarer som ikke finnes i et norsk kosthold OPPRINNELIG...
Tipper hun har en del av disse skadelige aminosyrene i sitt eget kjøleskap..

Hei
Homocystein er helt korrekt en risikofaktor for hjertesykdom. Konsentrasjonen i blodet er på samme måte som kolesterolverdien overvejende genetisk bestemt.
Folinsyre (som finnes i egg, salat og grønne grønnsaker, soya og hvete, nøtter sitrusfrukter, lever mm) reduserer blodets innhold av homocystein.
B6 mangel kan også gi høyere homocysteininnhold i blodet, men mangel på B6 er sjeldent.(B6 finnes i kjøtt, sopp, fullkornsprodukter og nøtter mm.)
Kobolt( nøtter,frukt og grønnsaker), Magnesium(nøtter,sitrusfrukt,grønne grønnsaker mm) og B12 (kjøtt) er også viktige for reduksjon i blodets innhold av homocystein.
Vel det er sagt før. På slankekur - som ellers i livet - er det viktig med varierte frukter, grønnsaker og for en sikkerhets skyld ymse nøtter.
P. Bombasticus sa det på attenhundredtallet: alt er gift og intet er gift - det er mengden som avgjør det.

Vennlig Homocysteinhilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-01-06, 10:09   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jaja, det var en del ting der en kunne tatt fatt i, - men det jeg reagerte på at en person som burde vite bedre sier:



Hun slenger utpå spekulasjoner, uten grunnlag. I tillegg til at hun sier at matvarene inneholder skadelige syrer - UTEN Å SI HVA SLAGS MATVARER DET ER SNAKK OM ! Homocystiner oppstår ved B6- B12- og Folinsyremangel. I tillegg får man høye verdier om manhar nyresvikt. Jeg finner ikke noe sted at matvarer er årsaken til dette. Og iallefall ikke Atkins kosthold slik det SKAL være etter boka.

Er det noen andre som har tilgang til vektklubb som kunne tenke seg å spørre ?? Er det kyllingen, fisken, kjøttet eller noen av grønnsakene ?? Eller er det eggene ? Jeg har gått på Atkins kost i mange år og det eneste cystinet jeg har mye av er hypocystin. Det er BRA å ha høye verdier av dette. I følge en herværende lege er det ikke skadelig men derimot forebyggende.

..... hm ... nei... tror ikke jeg skal hisse meg mer opp. Hun er ikke verdt det. Hadde tidligere littegranne respekt for dama. Men den forsvant nå gitt !



Medlemsskapet mitt har gått ut, gikk ut i november... Kan du ikke sende henne en mail? Du trenger ikke bruke så mye energi på det, bare skriv noe lignende det du har skrevet her i tråden? Jeg kan godt gjøre det jeg altså, men du formulerer deg så mye bedre. Hadde vært greit å høre hva hun hadde å si til dette.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-01-06, 17:55   #19
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Send inn spørsmål til eksperten..

Opprinnelig lagt inn av Sunbeam

ja hun svarte jo ikke på noen ting.. men det tar sikkert lang tid å formulere disse antagelses-svarene hennes..

Ja hehe

Sitat:

Personlig synes jeg det beste var [Atkins dietten inneholder en del matvarer som igjen inneholder en skadelig aminosyre] - høres jo som vi driver og spiser masse rare matvarer som ikke finnes i et norsk kosthold OPPRINNELIG...
Tipper hun har en del av disse skadelige aminosyrene i sitt eget kjøleskap..

Ja Nettopp, det er jo akkurat som det er så utrolig spesiell mat vi spiser som vi må få tak i en spesiell hylle som finnes kun i store butikker. Men til syvende og sist er det jo det usunne vi kutter ut og beholder det sunne fettet og kjøttet og grønnsakene for å bli sunnere og slankere. Og hun anbefalte vel å ikke spise for mye poteter på vektklubb også? Men synet på hva som er sunt kosthold kommer vel alltid til å være delt. Særlig når det står om så mye penger.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål til HP nalana Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 03-05-11 00:26
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Stressmestring Summer Artikler 17 05-04-07 00:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no