Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Virker det?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-06, 15:24   #1
Kajamoor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 4
Kajamoor er på en erverdig vei

Virker det?

Det er nå 3 dager til jeg begynner på Eurodietten.. Hegar dette noen virkning? Har prøvd så mye forskjellig som ikke har hatt store virkningen, derfor er jeg kjempe spent.. *Teller ned til jeg begynner...*

__________________
Mange hilsner fra Kaja<3
Kajamoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:31   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Virker det?

Det er vel igrunn sånn at lavkarbo fungerer om man følger reglene/gjør det riktig

Lykke til!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:37   #3
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Virker det?

vet ikke hva eurodietten er men atkins fungerer iallefll utmerked lykke til

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:21   #4
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Virker det?

Opprinnelig lagt inn av Kajamoor, her.

Det er nå 3 dager til jeg begynner på Eurodietten.. Hegar dette noen virkning? Har prøvd så mye forskjellig som ikke har hatt store virkningen, derfor er jeg kjempe spent.. *Teller ned til jeg begynner...*

Personlig har jeg problemer med slike dietter. Hvorfor skal man spise kunstig fremstilt mat? Hvorfor skal man spise "barer".

Det finnes så mye god mat som kan brukes isteden.

Kjappe kurer er ofte kurer som får folk til å gå ned i vekt og fort opp igjen.

Hvorfor er ikke vanlig mat god nok?

Spiser du det du er programmert til å spise, løser det meste seg selv.

Atkins, Fedon, ketolyse og EAT er fremragende dietter. Og de sverger til naturlig mat. Ikke kjappe løsninger som på sikt skaper trøbbel.

Uansett: Lykke til!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 21:35   #5
kaspara
Juniormedlem
 
kaspara sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 52
Innlegg: 30
kaspara er på en erverdig vei

Sv: Virker det?

Opprinnelig lagt inn av Kajamoor, her.

Det er nå 3 dager til jeg begynner på Eurodietten.. Hegar dette noen virkning? Har prøvd så mye forskjellig som ikke har hatt store virkningen, derfor er jeg kjempe spent.. *Teller ned til jeg begynner...*

hei kajamor!
virker det, spør du? JA, kan jeg da svare! Jeg har gått på eurodietten, var ferdig i august. Nå spiser jeg etter lindbergs filosofi med kost i balanse.
Jeg gikk ned 21 kg, og jeg holder meg stabilt på målvekta som er 70 kg.
BMI gikk fra 30 til 24,3.
Formen har aldri vært så go som nå, blodsukkeret stabilt, likedan blotrykket. For ikke å snakke om gleden med trening, det er ikke så tungt lenger.
STÅ PÅ, ikke gi opp, og LYKKE TIL!
HVis du vil, så virker det!!!

kaspara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:07   #6
Maggi
Nytt Medlem
 
Maggi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 38
Innlegg: 7
Maggi er på en erverdig vei

Sv: Virker det?

Hei du!

Blir så glad av å lese det du skriver. Det at du faktisk har greid å gå ned så mye er en utrolig stor inspirasjon for meg. Da vet jeg at det faktisk går an å få vekk de forhatte kiloene. Kan jeg spørre deg om hvor lang tid du brukte på å få av de kiloene? Var du alltid like konsekvent og hadde motivasjon på topp eller gikk det litt opp og ned? Gjør det for meg, skjønner du. Føler av og til for å gi opp, men det skal ikke skje! Hadde du noen pauser i vektreduksjonen selv om du gjorde alt rett?

Mange spørsmål her. Svar på de du vil=). Gratulerer i alle fall med fantastisk resultat! Du er en stor motivasjonsfaktor!

Hilsener fra Maggi

Maggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 03:28   #7
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Virker det?

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Personlig har jeg problemer med slike dietter. Hvorfor skal man spise kunstig fremstilt mat? Hvorfor skal man spise "barer".

Det finnes så mye god mat som kan brukes isteden.

Kjappe kurer er ofte kurer som får folk til å gå ned i vekt og fort opp igjen.

Hvorfor er ikke vanlig mat god nok?

Spiser du det du er programmert til å spise, løser det meste seg selv.

Atkins, Fedon, ketolyse og EAT er fremragende dietter. Og de sverger til naturlig mat. Ikke kjappe løsninger som på sikt skaper trøbbel.

Uansett: Lykke til!

Du har skjønt det du, Goggen! Vanlig mat er nemlig - som vi vet - godt nok.

Det handler ikke om kurer, men om kostholdsomlegging.

Virker det? Jo da det gjør det, for på Atkins gikk jeg altså ned 37 kg på 18 mnd. Og det holder fremdeles, for jeg spiser det jeg skal, og ikke noe annet.

Men, og dette er ikke noe man kan velge - man MÅ holde seg strikt til dietten for å få de resultatene. Men da kommer de!!!

Og om man kan jukse litt? Nei, det kan man ikke, faktisk. Enten gjør man dette, eller ikke. Resultatet er i forhold til innsatsen.

Men det fins jo måter å få det man savner - se oppskriftsforumet.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 17:28   #8
kaspara
Juniormedlem
 
kaspara sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 52
Innlegg: 30
kaspara er på en erverdig vei

Sv: Virker det?

Opprinnelig lagt inn av Maggi, her.

Hei du!

Blir så glad av å lese det du skriver. Det at du faktisk har greid å gå ned så mye er en utrolig stor inspirasjon for meg. Da vet jeg at det faktisk går an å få vekk de forhatte kiloene. Kan jeg spørre deg om hvor lang tid du brukte på å få av de kiloene? Var du alltid like konsekvent og hadde motivasjon på topp eller gikk det litt opp og ned? Gjør det for meg, skjønner du. Føler av og til for å gi opp, men det skal ikke skje! Hadde du noen pauser i vektreduksjonen selv om du gjorde alt rett?

Mange spørsmål her. Svar på de du vil=). Gratulerer i alle fall med fantastisk resultat! Du er en stor motivasjonsfaktor!

Hilsener fra Maggi

heihei!
jeg begynte så smått rett etter nyttår å slanke meg, begynte på eurodietten i mars, og var som sagt ferdig i august.
Har egentlig enda ca 5 kilo til jeg egentlig burde bli kvitt, men nå syns jeg det får holde for en stund....
På sett og vis er det jo nå den virkelige kampen begynner, nemlig å holde vekta... Jeg har en fantastisk lege som skal ha ettervern på meg iaffall ett år fremover, så jeg er trygg på at jeg skal klare dette også!
Selfølgelig har det gått opp og ned, noen dager og noen perioder har vært veeelidg tunge, men gode venner og kollegaer har passet på meg, og så har viljen vært der....pluss at jeg har vært god til å trene regelmessig, tror det har hjulpet meg godt på veien!
Legg meg til på msn, så kan vi snakke mer sammen!?
irenekas@msn.com
Hvis ikke jeg ser deg der, ønsker jeg deg LYKKE TIL!
Når jeg har klart det, kan søren mæ du au klare det!!

kaspara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:03   #9
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Virker det?

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Du har skjønt det du, Goggen! Vanlig mat er nemlig - som vi vet - godt nok.

Det handler ikke om kurer, men om kostholdsomlegging.

Virker det? Jo da det gjør det, for på Atkins gikk jeg altså ned 37 kg på 18 mnd. Og det holder fremdeles, for jeg spiser det jeg skal, og ikke noe annet.

Men, og dette er ikke noe man kan velge - man MÅ holde seg strikt til dietten for å få de resultatene. Men da kommer de!!!

Og om man kan jukse litt? Nei, det kan man ikke, faktisk. Enten gjør man dette, eller ikke. Resultatet er i forhold til innsatsen.

Men det fins jo måter å få det man savner - se oppskriftsforumet.

Hei Karin - og mange andre også

Jeg vet at du har fantastiske resultater, og jeg vet at de ikke har kommet gratis. Men jeg må allikevel 'arrestere' deg litt; Vær oppmerksom på at du svarer i en Eurodiett-tråd her. De som får foreskrevet Eurodiett, får det fordi andre ting ikke fungerer. Faktisk. Eurodiett kan på en måte sees på som en ekstrem-fase for de som ikke får resultater ved vanlig lavkarbo-kosthold. De aller fleste av oss (jeg er jo en av dem) klarer å HOLDE VEKTA på lavkarbokosthold - men ikke REDUSERE den. Derfor blir Eurodiett foreskrevet - på resept - av lege.

Jeg er selv av de som har opplevd å gå OPP i vekt i ketose - og det skal være umulig det Men Eurodiett fungerer.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no